Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Djilna schreef:
Gisteren zó'n gave Chanel zonnebril opgehadMaar 322,- vond ik iets too much
Amsterdam was weer leuk
Leuk jurkje Furrow! Maar ik zou er denk ik ook niet zoveel geld voor over hebben.
Haha nu weet ik wat Alaïa is! Was gisteren bij de Bijenkorf een pre lounch van een nieuw parfum van Alaïa. Incl gratis blad Bazaar, drankje, enz. Maar kende het merk niet. Nu dus welLekker parfum trouwens!
Furrow schreef:Deijs schreef:Naja de vraag is ook; heb je het geld ervoor? En zo ja; als je hem vanavond nog steeds niet vergeten bent moet je hem gewoon bestellenzo deed ik dat gisteren ook met een trui
Enigste dat me tegenhoud is dat als hij volgende week 50 euro minder kost en ik dat zo vervelend ga vinden
Djilna schreef:![]()
Niet doen joh, dan pas je al je andere schoenen en laarzen niet meer
Dit was de Chanelbril trouwens
[ Afbeelding ]
Murthul schreef:Jeuj! Gefeliciteerd met je aankoop! Die suède enkellaarsjes waren wel heel tof trouwens!
Murthul schreef:Das wel balen dan, als de kwaliteit tegenvalt. Is de grote reden dat ik niet zo hou van online producten kopen die ik niet eerder heb gezien. Ik ben enorm kriebelig wat stofjes enzo betreft en met schoenen verschilt mn maat erg per merk, met kleding ook trouwens, maar dat komt door mn grote voorgevel
Ik heb zo'n hekel aan terugsturen, dan moet ik met dat pakje weer terug naar de super en moeilijk moeilijk. Heb eigenlijk altijd wel iets dat terug moet bij n online bestelling.