Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Bitje_ schreef:Gisteren kwam de druppel. We zijn al 5 keer ergens heen geweest (tripjes) en de zomervakantie komt er weer aan. Tot nu toe heb ik al die 5 tripjes geregeld, uitgezocht en tijd in gestoken, hier ben ik ook vaak boos om geweest, want ik krijg niet echt het gevoel dat hem dit boeit en hij verwacht ook deze keer dat ik letterlijk alles regel en uitzoek, terwijl ik dit juist zie als iets wat we samen kunnen ondernemen. Iedere keer weer beloofd hij me de volgende keer ook stappen te ondernemen, maar het gebeurd niet, zelfs niet met kleine suggesties. Een auto meevragen vergeet hij zelfs. Daarnaast houd hij zich alleen maar bezig met een stom verslavend spelletje op zijn telefoon waar zelfs zijn ouders iedere dag om zeuren en onderneemt hij letterlijk nergens ergens voor stappen. Hij wil niet leren koken, een oven kan hij vandaag de dag nog niet aanzetten, ik ben er gewoon klaar mee, het is niet mijn zoon.
_Bitje_ schreef:Ik heb mijn relatie momenteel maar op een laag pitje gezet. Dit hele weekend heb ik hem gevraagd om rust, even geen contact zodat we beide kunnen nadenken over wat er allemaal is gebeurd in onze relatie. Maandag gaan we praten en als hij mij overtuigd nu echt aan de gang te gaan met zichzelf, gaan we opnieuw beginnen met daten. Heel rustig aan...
Neverland schreef:Ik vraag me af... Zijn hier succes verhalen over vrienden blijven met je ex?
Mijn ex wou ook vrienden blijven maar dat heb ik niet gedaan. Eerst mijn hart in duizend stukjes breken en dan nog durven te vragen voor vrienden te blijven. Hij werd ook nog eens kwaad toen ik nee zei
Neverland schreef:Ik vraag me af... Zijn hier succes verhalen over vrienden blijven met je ex?
Mijn ex wou ook vrienden blijven maar dat heb ik niet gedaan. Eerst mijn hart in duizend stukjes breken en dan nog durven te vragen voor vrienden te blijven. Hij werd ook nog eens kwaad toen ik nee zei
Colien schreef:_Bitje_ schreef:Ik heb mijn relatie momenteel maar op een laag pitje gezet. Dit hele weekend heb ik hem gevraagd om rust, even geen contact zodat we beide kunnen nadenken over wat er allemaal is gebeurd in onze relatie. Maandag gaan we praten en als hij mij overtuigd nu echt aan de gang te gaan met zichzelf, gaan we opnieuw beginnen met daten. Heel rustig aan...
Denk je niet dat hij te makkelijk gaat zeggen dat hij toch weer aan de gang gaat met zichzelf? Is namelijk heel makkelijk gezegd.
Ik vond het fijn dat hij contact met me opnam. We hadden een week stilte gehad en hij had flink boos het contact verbroken, erg lastig maar ik begreep het wel. Ik miste mijn beste maatje gewoon de afgelopen dagen, waar ik alles tegen kon vertellen en lekker gek mee doen. Hij miste hetzelfde. We hebben gelijk ook weer vertelt wat we de afgelopen dagen hebben meegemaakt enzo. Voelt heel vertrouwt, hij vraagt ook weer of ik langs kom maar dat heb ik nog even uitgesteld. Eerst zo het contact soepel laten verlopen en de verwachtingen opzij kunnen zetten. Daarna zien we wel verder.
Hij heeft me vannacht ook nog een mega lang whatsappberichtje gestuurd met dat hij heel blij is dat het contact weer goed is omdat hij zijn beste vriendinnetje miste en gewoon de vertrouwde band. Hoop dat we dit fijne contact stand kunnen laten houden.