Ahh oke! Nou, hup, groeien Chrissie Nee, maar je zou hem wel kunnen uitlaten als een hond. Heb mijn konijn ook wel eens uitgelaten Ja, klinkt erg praktisch zeg
Lievig Ik heb mijn duolingo app weer eens afgestoft Doe nu zweeds. Heel verslavend. En dan Finntroll luisteren voor de praktijkervaring
Voer hem met opzet Door de trallies , hij word helemaal gek anders. Hij loopt ook gewoon doior huis heen
Jaaaa sowieso!https://www.facebook.com/video.php?v=10 ... =2&theater"De klassieke faceplant."Ook wel: "de schorpioen" Hoe vaak ik die kant van de hindernis wel niet heb gezien...
Magrathea schreef:[naam] schreef:Ik stapte elegant af over de hindernis hoorJup Op manege ik en dat paard , paard ging al vrij hard en met springen extra gas erop . Instructie stond naast de hindernis paar kleuren te kakken altijd , achteraf gezien is het knap dat we erover heen kwamen
Jullie zijn lief En Chris is onze mascotte Nieuwe nacht, nieuwe kansen. Heb nauwelijks stilgezeten vandaag, dus verdien wel wat slaap Jullie ook succes!
Go Safiera !Ja stiekem was dat toch wel de grappigste manier van vallen dat je paard je dan ook zo sullig aan staat te kijken... Alsof ze het erom doen
Goedenacht Veel plezier met je film, zulke films zijn altijd er leuk. Weet je moeder al hoe whatsapp werk ?
Argg savonds typt mijn telefoon poedersuiker, en let dan niet op hoe ik typ en dan zitten er foutjes bij, stomme iPhone soms
Na zwemles kuurt fooNZoals zohoofdkerkd (woord getypt gewist en wou ander woord maar dan krijg ik dat)Rete irritant , gebeurd costant