Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 13:56

Resistance schreef:
De popcorn die hij net voor je heeft betaald over de persoon die voor je zit laten vallen...

Of de cola die hij voor je betaald vervolgens over hém heengooien. Ook zo'n goede :))

Anoniem

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 14:04

:')

Irrica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 14:18

Best wel een datefail van zijn kant: ik was 16 en had een date met een jongen die ik kende van uitgaan. Wist niet precies hoe oud hij was, iets ouder dan ik. We zouden naar een stad in de buurt naar een film gaan en toen we over vervoer overlegde zei hij dat hij wel een auto zou regelen. Dus ik dacht: hij is 18 en heeft blijkbaar een rijbewijs. Nou, die avond stopte er inderdaad een auto voor de deur, maar zijn moeder zat achter het stuur en hij zat achterin! We zijn door mama naar de bioscoop gebracht en ook weer opgehaald. Ik vond het nogal gênant, want er was ook gewoon een goede busverbinding.

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 14:50

Hier niet echt een blunder maar wel een behoorlijke awkward situatie...
Kende hem van t werk. Ik werkte in een hotel/uitgaansgelegenheid en hij was daar te gast. Het was behoorlijk druk in de grote zaal maar ik had een saaie avond bij de bowlingbaan. Rond 23:00 moest ik ruilen met een collega die in de grote zaal stond omdat zij zich in haar hand gesneden had door een stuk kapot glas. Ik werd dus naar de grote zaal gestuurd en man, wat was het daar druk!
Er kwam een jongen bij mij aan de bar die zei 'Jij komt met mij dansen en een drankje doen!' Ik wimpelde hem natuurlijk af (ik dacht; dronken gast nummer zoveel) maar hij zag er best goed uit! Mooi, ik had dus wat te kijken, dacht ik. Ware het niet dat hij er met zijn hele familie was. Een halfuur later kwam er een man bij mij aan de bar die 4 wijn bestelde en 'mijn nummer want zijn zoon vond mij zoooo leuk!'. Dat was dus de vader van de jongen die ik afwimpelde.
Zo tof als ik ben, zei ik heel stoer 'Dan moet hij hem zelf maar komen halen'.
Ik dacht; die is hier met zijn hele familie, dus dat doet hij toch niet'. Maar jawel, daar kwam hij hoor! En ik wilde mezelf niet voor schut zetten, dus schreef ik mijn nummer op een bierviltje (hoe cliché :') ). Hij wou wat afspreken maar het leek me beter om eerst eens even te appen of iets om te zien of die klik er was. Aan het eind van de avond kreeg ik een knuffelwasbeer van m :j.

We hebben na een paar weken praten toch maar iets afgesproken, maar hij woont in brabant en ik in overijssel, dus kozen we een middenweg. Zijn wat gaan drinken in Arnhem. Na twee dates te hebben gehad, was het iets te gezellig (want hij was echt heel leuk, en een goede danser, een echte gentleman!) had ik mijn trein gemist. Gentleman als hij is, heeft hij me thuis gebracht. Gelukkig had ie een eigen auto. Ik kon hem natuurlijk moeilijk om 4 uur s'nachts naar huis heen sturen dus is hij blijven slapen. Ware het niet dat ik teveel gezopen had, en tot 8 uur s'morgens boven de plee heb gehangen en niet zo geruisloos ook.. :+

Toch een heel gezellige ochtend gehad, en hij is met mij wezen wokken voor mn verjaardag. Ik kreeg een roos en een geurtje, maar hij was een week later jarig dus wel zo eerlijk als ik ook die kant op zou gaan. Hij had niets gepland voor zijn verjaardag, dus ik was niet erg gestressed dat ik z'n hele familie gelijk zou ontmoeten. Eenmaal aangekomen, gaat na een kwartier de deurbel.
Zijn HELE familie stond voor de deur! En ik was hier dus totaal niet op voorbereid. Met een kop zo rood als een boei werd ik voorgesteld als 'DIT IS MIJN NIEUWE AANWINST. MOOI HE!' en 'En dan te bedenken dat ik helemaal niet meewilde naar dat hotel. Maar goed dat ik dat wel gedaan heb he!'

Ik heb me rot geschaamd. Ik wist ook niet dat zijn familie zwaar gelovig is, dus tijdens het eten was ik al bezig met alles naar binnen schrokken, toen ik zijn vader opeens hoorde zeggen; 'Dan wil ik nu graag even bidden'. Zat ik daar met mn smoelwerk vol nasi.

En zo heb ik nog wel meer blunders gehad en andersom ook. Het was echt te merken dat hij uit een totaal ander milieu kwam dan ik. In Tilburg is het uitgaansleven anders dan hier, dus ik voelde me echt een boerin. Echt twee werelden van verschil, wat voor hem normaal was, was voor mij echt een no-go.
Hebben toen echt ontzettend moeten wennen aan elkaar.

Maar nu... zoveel later... zijn we nog steeds samen en verwachten wij ons eerste kindje :=

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 15:26

Ik heb een tijdje een vent gedate die elke keer als ik vijf minuten binnen was zijn behoefte moest doen (met geluid!) en me ook nog ging appen vanaf het toilet := Krijg nog de kriebels als ik eraan denk :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 15:28

_Reneee schreef:
Ik heb een tijdje een vent gedate die elke keer als ik vijf minuten binnen was zijn behoefte moest doen (met geluid!) en me ook nog ging appen vanaf het toilet := Krijg nog de kriebels als ik eraan denk :+

Dat klinkt voor mij echt als een match made in heaven _O- Ik doe dit soort dingen ook altijd, maar wel alleen als ik iemand heel erg goed ken. M'n beste vriendin krijgt een gedetailleerde beschrijving van elke scheet :Y)

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 15:33

Wil je z'n nummer? :+

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 15:49

Seltje schreef:
Het was sinds een week gedaan met mijn eerste vriendje, ik was er nog compleet kapot van. Zijn beste vriend belde, met de vraag om wat te kletsen op café.

Dus ik had zo het gevoel: ok, eindelijk iemand om mij te troosten, dus ik naar dat café. Begint hij inderdaad over mijn ex te babbelen, dat het spijtig was dat het gedaan was, en dat wij eigenlijk zo'n mooi koppel waren. Daarna kwam de zin (staat in mijn geheugen gegrift):
"Maar S, nu dat je single bent, kun je mij best wel pijpen"

Ik heb mijn glas over hem heengegooid en ben wenend buiten gelopen.

Hahahahaha!
Wat een idioot.

Edit: oh kak die post is wel heel oud, sorry :')

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 21:49

Paar weken terug een jongen gedate. Hadden een filmpje gekeken en stom als ik was mijn trein gemist. Dus maar blijven slapen ( dit was trouwens niet de eerste date :+ ). Nouja hij sliep, ik kon niet slapen want hij lag me toch een partij te snurken... uiteindelijk maar om 6uur uit bed gerolt. Toen ik het later tegen hem vertelde bleef hij maar ontkennen dat hij snurkte. Uhm ja mijn wallen zeide wat anders -O-

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 21:41

Nou dames ik kan jullie helaas geen fails vertellen... we zijn 3 dates verder en het is hartstikke gezellig! Zodra er een fail aankomt of gebeurd is vertel ik het aan jullie!!

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 23:00

BonteLisa schreef:
Paar weken terug een jongen gedate. Hadden een filmpje gekeken en stom als ik was mijn trein gemist. Dus maar blijven slapen ( dit was trouwens niet de eerste date :+ ). Nouja hij sliep, ik kon niet slapen want hij lag me toch een partij te snurken... uiteindelijk maar om 6uur uit bed gerolt. Toen ik het later tegen hem vertelde bleef hij maar ontkennen dat hij snurkte. Uhm ja mijn wallen zeide wat anders -O-

Herkenbaar....
En dan vooral blijven roepen dat hij toch écht nooooit eerder heeft gehoord te snurken.
Yeah right, ik kon er echt niet naast in slaap vallen :z

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 22:01

zijn er niet nog meer leuke fails/ ik moet helaas wachten tot de mijne weer terug komt van oefening.... :7

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 22:07

Uhmm ik kan me op dit moment eventje niks bedenken helaas, heb vast mezelf nog wel een keer voor gek gezet :Y)

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-15 22:20

Hier helemaal geen dates. Zou niet weten waar ik ze vandaan zou moeten halen. Ben alleen op stal of op m'n werk, voor de rest kom ik het huis niet uit _O-

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 22:46

MorganeR schreef:
Hier helemaal geen dates. Zou niet weten waar ik ze vandaan zou moeten halen. Ben alleen op stal of op m'n werk, voor de rest kom ik het huis niet uit _O-

Daarvoor heb je Tinder of Happn tegenwoordig _O-

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-15 08:36

Dat zijn zo'n vleeskeuringen, ik zoek ja geen one night stand ofzo :')

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 10:22

Ik heb nu bijna een jaar met mijn tinder match. Je moet gewoon een beetje selectief zijn. Mijn eisen waren: geen links naar instagram, geen buik foto's, geen piemel foto's.

Dan kom je serieus een heel eind :P

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 10:40

Is het echt zó erg :') geen piemelfoto's like.. wtf :')

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-15 11:15

Nu maak ik me inderdaad ook wel serieus zorgen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 11:22

Nee joh Tinder is hartstikke leuk :D Of dat was het in elk geval, heb gehoord dat het tegenwoordig een beetje tegenvalt haha

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-15 11:30

Ik heb raar genoeg het idee dat die tinder dingetjes een beetje voor mensen zijn die nogal desperate zijn
:') Waarschijnlijk omdat het ook vaak mensen zijn waar ik niet snel mee om zou gaan haha.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 12:11

Ooh ik heb echt leuke mensen leren kennen via tinder... paar met wie ik zelfs nog steeds bevriend bent nu ik een vriend heb

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 12:42

Ik heb mijn date ook via tinder en ben er echt van overtuigd dat er wat leuks uit kan komen.

Heeft iemand nog een tip voor een leuk klein cadeautje die ik kan geven bij de volgende date?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 12:47

En weer ontopic??
Het gaat immers over date fails, niet over date adviezen.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 12:51

Gister eerste date gehad met mn tinder date..

Geen blunder ofzo wel enorm gezellig gehad.
Vanavond als alles mee zit onze 2e date..

Als er wat fout gaat meld ik hem vanavond na de date