Resistance schreef:De popcorn die hij net voor je heeft betaald over de persoon die voor je zit laten vallen...
Of de cola die hij voor je betaald vervolgens over hém heengooien. Ook zo'n goede
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Hij wou wat afspreken maar het leek me beter om eerst eens even te appen of iets om te zien of die klik er was. Aan het eind van de avond kreeg ik een knuffelwasbeer van m
. 
_Reneee schreef:Ik heb een tijdje een vent gedate die elke keer als ik vijf minuten binnen was zijn behoefte moest doen (met geluid!) en me ook nog ging appen vanaf het toiletKrijg nog de kriebels als ik eraan denk
Ik doe dit soort dingen ook altijd, maar wel alleen als ik iemand heel erg goed ken. M'n beste vriendin krijgt een gedetailleerde beschrijving van elke scheet
Seltje schreef:Het was sinds een week gedaan met mijn eerste vriendje, ik was er nog compleet kapot van. Zijn beste vriend belde, met de vraag om wat te kletsen op café.
Dus ik had zo het gevoel: ok, eindelijk iemand om mij te troosten, dus ik naar dat café. Begint hij inderdaad over mijn ex te babbelen, dat het spijtig was dat het gedaan was, en dat wij eigenlijk zo'n mooi koppel waren. Daarna kwam de zin (staat in mijn geheugen gegrift):
"Maar S, nu dat je single bent, kun je mij best wel pijpen"
Ik heb mijn glas over hem heengegooid en ben wenend buiten gelopen.
). Nouja hij sliep, ik kon niet slapen want hij lag me toch een partij te snurken... uiteindelijk maar om 6uur uit bed gerolt. Toen ik het later tegen hem vertelde bleef hij maar ontkennen dat hij snurkte. Uhm ja mijn wallen zeide wat anders
BonteLisa schreef:Paar weken terug een jongen gedate. Hadden een filmpje gekeken en stom als ik was mijn trein gemist. Dus maar blijven slapen ( dit was trouwens niet de eerste date). Nouja hij sliep, ik kon niet slapen want hij lag me toch een partij te snurken... uiteindelijk maar om 6uur uit bed gerolt. Toen ik het later tegen hem vertelde bleef hij maar ontkennen dat hij snurkte. Uhm ja mijn wallen zeide wat anders
geen piemelfoto's like.. wtf
Of dat was het in elk geval, heb gehoord dat het tegenwoordig een beetje tegenvalt haha