Bak (maak) een taart en geef 'm weg!
Gisteren gemaakt, vandaag weggeven op de laatste werkdag van collega die met zwangerschapsverlof gaat.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Dan nog een master uitkiezen, ik dacht dat ik er al uit was. Maar ik ben vorige week naar een voorlichting geweest en nu twijfel ik haha.
.
. Niet helemaal zoals ik bedacht had voor het DZP, maar ik maak er maar een doel van, aangezien ik een andere heb geschrapt. Gelijk weer een extra motivatie om het gewoon te gaan doen. Was niet volgens de planning, maar ik mag dat doen vanwege een onderzoek waarvan ik proefpersoon ben. Spannend, maar wel heel erg gaaf!
Anoniem schreef:Lekker bezig Mizora, ik ben op het moment ook bezig met het afronden van de bachelor! We slepen elkaar er wel doorheen! Ik moet nog 3 vakken en de scriptie, dan heb ik 'm hopelijk ook. Dan nog een master uitkiezen, ik dacht dat ik er al uit was. Maar ik ben vorige week naar een voorlichting geweest en nu twijfel ik haha.
Joaltijd: echt superleuk dat je een dagje mee gaat lopen! Ik ben benieuwd hoe het gaat en wat je er van vindt. Die foto komt vast ook wel goed dan.
Ik ga trouwens misschien parachutespringen. Niet helemaal zoals ik bedacht had voor het DZP, maar ik maak er maar een doel van, aangezien ik een andere heb geschrapt. Gelijk weer een extra motivatie om het gewoon te gaan doen. Was niet volgens de planning, maar ik mag dat doen vanwege een onderzoek waarvan ik proefpersoon ben. Spannend, maar wel heel erg gaaf!
En de camera mocht mee!
Ook omdat het zo'n diverse baan is!

Citaat:Let op! In dit topic is al langere tijd niet meer gereageerd. Gebruik eerst de zoekfunctie om te bepalen of er een recenter topic over dit onderwerp is. Als dat niet het geval is dan kan je natuurlijk een reactie plaatsen als deze daadwerkelijk iets toevoegt aan dit topic.
.
En fijn dat je een foto hebt kunnen maken natuurlijk, ook al was het een groepsfoto, die andere foto komt vast ook nog wel.
)

(zelf gekocht natuurlijk). Ben er nog niet aan toe gekomen om mijn blog bij te werken, maar dat komt nog! 
(maar vooral studie-ontwijkend gedrag). Sommige doelen heb ik geschrapt, omdat ik daar toch niet zo veel voor voelde. Deze wil ik -als ik een beter idee heb- gaan vervangen door andere doelen, die op dat moment beter bij mij passen. Waarschijnlijk wordt het gewoon iets leuks, of iets waarbij ik mijn steentje bij kan dragen aan een betere wereld. Geen grote of langetermijn doelen, die gaan me niet zo makkelijk af haha.