Day Zero project

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 09:33

Doel behaald:
Bak (maak) een taart en geef 'm weg!

Gisteren gemaakt, vandaag weggeven op de laatste werkdag van collega die met zwangerschapsverlof gaat.
Afbeelding

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 09:37

ohhh die taarten zijn zoooo lekker <3 ziet er erg gaaf uit

Ylvy

Re: Day Zero project

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 09:41

Die zijn goed gelukt joh, leuk dat je dat gedaan hebt :)

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 09:44

hee ik heb een goed idee voor de barbecue van de zomer voor de zoetermeerders dan heb ik gelijk een doel sws gehaald en een deel :D

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 09:53

Wauw! Die taarten zien er goed uit! Hier vordert het gestaag, het DZP. Ik ga niet zo hard als dat ik zou willen (wanneer wel), maar het ligt nog niet stil.

Ik ben namelijk heel hard bezig aan doel 7, Bachelor halen. Ik moet nog 8 verslagen schrijven, waarvan ik er nu aan 1 bezig ben, 1 waarschijnlijk al vrijwel af is en 1 al een stuk gedaan is. Wel moet ik alle verslagen die ik al ingeleverd heb (ook 8 stuks) nog terugkrijgen, daarvan weet ik niet of ze goedgekeurd zijn. Maar ik hoop in mei aan mijn master te kunnen beginnen. Dus het tempo ligt op het moment redelijk hoog (en dus heb ik relatief weinig tijd voor andere dingen).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:50

Zoals een bokker hier al eens zei: 'je moet 1x vaker opstaan dan dat je valt'!
Ik kom in de trein aan op't station.. En zie 2 agenten staan! Ik dacht, f*ck it! Ik check uit, loop naar de agenten (1 stond met machinist te praten, ander stond er een beetje bij) dus diegene die er een beetje bijstond aangesproken..
Zijn antwoord: 'dat gaat nu niet lukken!'
Jammer, maar de volgende keer beter!

Zie ik voor school 4 agenten staan (2 in de auto, 2 op de fiets). Ben maar niet gaan vragen of ik op de foto mocht, haha!
Ze stonden te overleggen en als die twee van het station in de auto zaten had ik wel een erg leuke indruk gemaakt :+ :')

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:52

Oah is je dus bijna gelukt!
Nette poging hoor, bij mij ging het te makkelijk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:56

Ylvy schreef:
Oah is je dus bijna gelukt!
Nette poging hoor, bij mij ging het te makkelijk :')

Bedankt!

Haha! Ik loop morgen een dagje met de politie mee, dus dan lukt het wss wel :P
Maar ik loop niet alleen maar mee voor de foto :')
Wil de studie intergrale veiligheid gaan doen, en daarom loop ik een dagje mee :D

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 12:08

Oh leuk zeg, veel plezier morgen.

Goede poging, jammer dat het niet gelukt is. Gaat morgen vast lukken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 14:30

Lekker bezig Mizora, ik ben op het moment ook bezig met het afronden van de bachelor! We slepen elkaar er wel doorheen! Ik moet nog 3 vakken en de scriptie, dan heb ik 'm hopelijk ook :D. Dan nog een master uitkiezen, ik dacht dat ik er al uit was. Maar ik ben vorige week naar een voorlichting geweest en nu twijfel ik haha.

Joaltijd: echt superleuk dat je een dagje mee gaat lopen! Ik ben benieuwd hoe het gaat en wat je er van vindt. Die foto komt vast ook wel goed dan :).

Ik ga trouwens misschien parachutespringen :=. Niet helemaal zoals ik bedacht had voor het DZP, maar ik maak er maar een doel van, aangezien ik een andere heb geschrapt. Gelijk weer een extra motivatie om het gewoon te gaan doen. Was niet volgens de planning, maar ik mag dat doen vanwege een onderzoek waarvan ik proefpersoon ben. Spannend, maar wel heel erg gaaf! :D

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 14:39

Succes Elmo, samen komen we er wel! Ik weet al vanaf de middelbare school welke master ik ga doen, dat is namelijk de reden dat ik deze studie ben gaan doen. Het wordt ondertussen wel een bredere master, maar de basis is nog altijd hetzelfde (fokkerij en genetica bij Animal Sciences).

Ik ben 6e-jaars nu, dus het wordt ook hoog tijd ook. Al was het maar omdat in oktober mijn eerste cijfers gaan vervallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 14:42

Anoniem schreef:
Lekker bezig Mizora, ik ben op het moment ook bezig met het afronden van de bachelor! We slepen elkaar er wel doorheen! Ik moet nog 3 vakken en de scriptie, dan heb ik 'm hopelijk ook :D. Dan nog een master uitkiezen, ik dacht dat ik er al uit was. Maar ik ben vorige week naar een voorlichting geweest en nu twijfel ik haha.

Joaltijd: echt superleuk dat je een dagje mee gaat lopen! Ik ben benieuwd hoe het gaat en wat je er van vindt. Die foto komt vast ook wel goed dan :).

Ik ga trouwens misschien parachutespringen :=. Niet helemaal zoals ik bedacht had voor het DZP, maar ik maak er maar een doel van, aangezien ik een andere heb geschrapt. Gelijk weer een extra motivatie om het gewoon te gaan doen. Was niet volgens de planning, maar ik mag dat doen vanwege een onderzoek waarvan ik proefpersoon ben. Spannend, maar wel heel erg gaaf! :D

Ik ben ook heel benieuwd! Loop met mijn wijkagent mee, dus spannende 112-meldingen zullen het niet worden hoor :P En de camera mocht mee!
Spannend, maar ik heb er erg veel zin in, en benieuwd wat ik allemaal ga zien en horen :D Ook omdat het zo'n diverse baan is!

Parachutespringen? Supergaaf!! Lijkt mij ok nog eens leuk om te doen! Alvast veel plezier!
En gewoon doen, je leeft maar 1 keer. Dus elke leuke kans moet je pakken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 15:28

Foto met de politieagent is gelukt hoor :P
Was gisteren een geweldige meeloopdag! Maar de helft kan ik ivm beroepsgeheim niet eens vertellen.. Maar wat maken die agenten veel mee :=

Wel erg veel kunnen lachen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 15:30

Wil trouwens nog wel een foto met een agent maken die ik dan gewoon vraag in de stad ofzo :P

Dit was echt, camera mee en iedereen moest op de foto en ik dus ook :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 10:44

Citaat:
Let op! In dit topic is al langere tijd niet meer gereageerd. Gebruik eerst de zoekfunctie om te bepalen of er een recenter topic over dit onderwerp is. Als dat niet het geval is dan kan je natuurlijk een reactie plaatsen als deze daadwerkelijk iets toevoegt aan dit topic.

Hihi, oeps. Tijd om weer wat leven in dit topic te blazen :D.

Ik heb je berichtjes helemaal over het hoofd gezien Joaltijd. Mooi dat de meeloopdag zo leuk was! Het is dus wel echt een bevestiging dat je die studie wilt gaan doen? :) En fijn dat je een foto hebt kunnen maken natuurlijk, ook al was het een groepsfoto, die andere foto komt vast ook nog wel.

Ik ben op dit moment druk bezig met rijlessen. Volgende week heb ik theorie-examen, daar ben ik niet zo bang voor gelukkig. Maar dat praktijkexamen zie ik best wel tegenop. Ik moet in de stad rijden namelijk := -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 10:54

Haha, topic valt een beetje stil ja :P
Hoe gaat het met iedereen?

Elmo, ach. Dat kan gebeuren!
En die foto zal idd wel eens komen.

Jouwn rijbewijs gaat helemaal goed komen hoor! Ze laten je niet afrijden als ze weten dat je het niet kunt halen :) Dus je kunt het wel :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 11:01

Nee dat is waar, gelukkig heb ik wel een fijne instructeur :). Laten we het maar houden op gezonde spanning haha!

Fijn dat het een bevestiging is! Wel fijn he, dat je dan een dagje mee mag lopen. Dan krijg je toch een beetje een beeld van hoe het er dan 'in real life' aan toe gaat.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 11:02

Ik ben ook bezig aan wat doelen:

- gourmetten met paardenvriendjes en vriendinnetjes op mijn verjaardag (staat gepland op 19 april)
- Ga voor een intakegesprek naar de Fotovakschool (staat ook gepland eind april)..
- Neem aan minimaal 5 fotomeetings deel (de eerste staat zaterdag gepland).
- Plant alle moestuintjes en verzorg ze goed (ze zijn geplant en ik verzorg ze goed... alleen gaan ze toch allemaal dood :P )
- Verstuur 20 kaartjes via postcrossing (van de week weer 3 nieuwe adressen aan gevraagd)
- Koop een kleurboek voor volwassenen (gedaan!)
- kleur alle kleurplaten (2 klaar, 1 in ontwikkeling)..
- Geef 3x een gratis fotoshoot weg (morgen staat de eerste gepland!)

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 11:07

Ik ga de 19e voor doel:
- de Zoetermeerders van Bokt.nl ontmoeten

in de meivakantie doel:
- Naar een ander land gaan
- Op vakantie gaan naar het buitenland ( beetje samen met bovenste doel )
- Samen met jeroen naar een pretpark gaan
- Groenten en/of fruit kopen op een markt

en deze moet ik even updaten, afgelopen week namelijk HEERLIJK genoten, na 5 maanden eindelijk weer:
- Over mijn angst heenkomen van galopperen

Afbeelding

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 11:15

Goed bezig allemaal!
Hier mag ik er wel eens wat meer aan gaan doen, maar ongemerkt ben ik er wel mee bezig.
Zoals met elke letter van het alfabet film kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 11:43

Ylvy, goed bezig hoor! Heerlijk zeker dat gevoel na het galopje? :D

Goed bezig allemaal :)
Hier ligt het gewoon stil, ik weet niet waarom maar ik vind het maar een gedoe om alle behaalde doelen op te schrijven, af te vinken etc.. ben er ook niet actief mee bezig.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 11:48

Ik heb tijdens de galop zitten gillen hoe geweldig ik het vond :')
Daarna heb ik een halve week wijdbeens gezeten door de spierpijn :=

Komt vanzelf wel Joaltijd, ik heb nu geen zin om dingen af te vinken maar dan zet ik dat als doel voor morgen ofzo :)

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 12:03

Oeps haha! Ik ben druk bezig! Heb 1,5 week geleden mijn eerste auto gekregen <3 (zelf gekocht natuurlijk). Ben er nog niet aan toe gekomen om mijn blog bij te werken, maar dat komt nog!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 12:23

Een overwinning Ylvy +:)+

En een nieuwe auto Elize? Foto? :D

Verder is iedereen lekker bezig zo te lezen! Onbewust ben ik er ook mee bezig. Ook niet echt actief helaas. Te druk met andere dingen. Ik heb zojuist ook besloten om niet meer te bloggen, dus ik hou alleen nog het lijstje bij.
Ik ben nu even alle doelen een beetje aan het sorteren, dat is toch wat makkelijker voor de administratie :+ :)) (maar vooral studie-ontwijkend gedrag). Sommige doelen heb ik geschrapt, omdat ik daar toch niet zo veel voor voelde. Deze wil ik -als ik een beter idee heb- gaan vervangen door andere doelen, die op dat moment beter bij mij passen. Waarschijnlijk wordt het gewoon iets leuks, of iets waarbij ik mijn steentje bij kan dragen aan een betere wereld. Geen grote of langetermijn doelen, die gaan me niet zo makkelijk af haha.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 12:37

Ik heb mezelf maar ertoe gezet om meteen mijn blog even te updaten.
galopfoto en informatie staan er nu bij :D

Klinkt goed Elmo,
en leuk elize, inderdaad: Fotooo!