Jazeker doe ik voorzichtig.Als het niet gaat stop ik er mee,dan houd het écht op. Nu hele donkere wolk precies boven me tuin,ik denk dat die er nét overheen trekt.
Dit is de schade na een tornado gisteren in Belgie, dat was een serieuze. Nogmaals, voor dit soort dingen wordt dus code geel of soms oranje afgegeven, had net zo goed in NL kunnen gebeuren, al ontspringen we de dans nog aardig de afgelopen tijd... https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 1738_o.jpg
Hè hè... Eindelijk een rommel in de lucht!! Zo'n knusse, je kent het wel.
Ik ben nu overigens wel blij met de regendeken op bij mijn paard, ik vind het goed fris met wind en regen! (dat frisse kan aan mij liggen, ben niet helemaal 100%)
Zit nu toch te twijfelen na de heftige bui van net met veel regen en toch ook aardige hagelstenen of ik mijn paard en shet niet beter vanavond binnen kan zetten. Op de wei hebben ze een grote boom waar ze onder kunnen schuilen maar zo veel water gaat er wel doorheen.
Gisteren een flinke storm gehad. Heel veel water op korte tijd, zwaar onweer en een felle wind. Vandaag weer een flinke bui gehad, met wind en onweer.
Nu is het opgeklaard met wat wolken, gisteren een terechte code oranje voor het hele land, voor vandaag vind ik de code geel lichtelijk overdreven (toch in Antwerpen)
PrizTwir
Geplaatst: 11-08-14 20:35
Hier ineens heel vreemd weer. Vanmiddag mooi weer, maar toch hing er een flinke lucht boven het bos. Ik kom weer thuis die lucht hangt daar nog. Ik denk ach ik ga bezig met de ren van de konijnen, hup ze er in gedaan. Nouuuuu daar kwam die lucht natuurlijk, konijnen weer in hun hok . Paar flinke rommels gehad, en trekt het ineens de andere kant op.
Komt nu heel langzaam een andere lucht aan, die ziet er minder ernstig uit.
gefeliciteerd ladybird hier ontstaan steeds buien ik word er een beetje zat van zou gaan rijden maar heb dus 2 rondjes op ieders zo ongeveer kunnen doen met tussendoor veel schuilen voor plensbuien en de onweer. die onweer zorgde ook dat ik erg weinig rij plek had omdat ze niet het openveld in wou en nu is het alweer aan het flitsen.
Heb net een poosje buiten staan kijken. Was verder op een bui waar onweer in zat. Steeds flitsen in de wolk, mooie wolken ook Beetje te donker al om mooie foto;s van te kunnen maken.
gohya
Geplaatst: 11-08-14 22:25
Tijdens de training geen drup regen gehad! vóór de training een hele korte bui en na de training viel het ook even hard uit de lucht.Er zijn zoveel mooie wolken in de lucht.