Alvast heeeeeel veel plezier en romantiek gewenst!
Paisano
Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-14 20:25
Bedankt allemaal, dat gaat vast goed komen! Sebas is eindelijk aangekomen, helemaal bekaf natuurlijk. Ik mis hem wel hoor, het is zo stil in huis nu Maar gelukkig zijn we maandag weer samen en kunnen we dan genieten van een geweldige kerst Nog even dat laatste dagje volhouden! Ik vind het zo spannend
Ook leuk om te delen, er zat een lief kerstkaartje van mala26 in de bus!
Bedankt allemaal! Over 24 uur ben ik er dan eindelijk! Ik vind het best wel spannend eigenlijk
XLeandrosX
Geplaatst: 21-12-14 14:05
Ik kom ook t topic binnenvallen. Was twee dagen terug van plan een boek te downloaden maar stuite op dit topic.....66 pagina's..... Een boek opzich. En nu kom ik net binnen vallen nu het eind in zicht is. Heel veel plezier in Wenen en geniet er van!!!!
Paisano
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-14 14:08
Ik vind het echt onwijs knap dat er nu nog meelezers aanhaken. Zou het zelf niet kunnen hoor, bijna 70 pagina's bijlezen Dank je wel!
Het is - eindelijk - bijna zo ver! Ik denk het maar goed is dat je zo lief voor je is, anders had je afgehaakt hahah. Veel plezier morgen en een hele fijne kerst
Hier een stille meelezer. Ontzettend lief wat hij allemaal voor je doet en al gedaan heeft, wat heeft hij veel geregeld zeg! Ben ook heel benieuwd naar zijn verhaal over dit hele plan Heel veel plezier samen in Wenen!!
Ook ik kruip onder de meeleessteen vandaan! Volg het wel vanaf het begin en heb wel af en toe wat gepost.. maar het eind is in zicht!! Heel veel plezier ts!!:D
Heel veel plezier daar, en hou ons op de hoogte! En ik zou alle plaatjes/ cijfers uitprinten en meenemen voor de zekerheid
joyce2
Geplaatst: 21-12-14 20:27
Super spannend, alvast heel erg veel plezier!!!
Nou, om jullie nog wat te lezen te geven in de tussentijd, heb ik ook nog een mededeling Zoals ik eerder in het topic had gezegd, had mijn vriend ook een verrassing voor mij, voor mijn verjaardag. Hij heeft me afgelopen maandag (op mijn verjaardag zelf) "ontvoerd" naar een heel knus hotel in Limburg en daar hebben 3 hele leuke dagen gehad. We hadden het in bad zaten over trouwen (zoals wel vaker) en hij heeft me toen heel spontaan en totaal ongepland ten huwelijk gevraagd! De reden om het op deze manier te doen en het niet helemaal van tevoren te plannen: "Ik kan echt niet tippen aan al die mannen van bokt hoor, dus ik doe het lekker op mijn eigen manier!" De volgende dag heeft hij een ring voor me gekocht en nog een keer officieel ten huwelijk gevraagd.
En op de kerstmarkt gelijk een leuk aandenken laten maken, met de datum van het officiële aanzoek!
TS, voor mij voelde dit al helemaal geweldig en onwerkelijk! Laat staan hoe jij je nu voelt en straks waarschijnlijk gaat voelen!! Ik leef echt helemaal met je mee