Model worden/hoe? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 00:35

even een spoedvraagje tussendoor.

lees al vanaf het begin mee.
Ik heb zaterdag een shoot met als thema cowgirl. maar kan weinig inspiratie vinden op Google. Heeft iemand hier wat leuke ideetjes misschien ? De outfit heb ik al compleet met hoed erbij ook. .

Courses

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-14 00:39

Dus je zoekt poses?

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 15:51

Ja inderdaad. heb me rot gezocht op Google maat krijg vooral halfnaakte vrouwen met een cowboy hoef op wat niks met fotografie te maken heeft

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 15:56

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 10:41

:wave: Hallo mensen! Ik kom ook weer 's langswaaien. Leuke foto's zag ik voorbijkomen :j

little_birdy schreef:
Ja inderdaad. heb me rot gezocht op Google maat krijg vooral halfnaakte vrouwen met een cowboy hoef op wat niks met fotografie te maken heeft

Misschien dat je iets leuks kunt doen qua 'accesoires' met een westernhoofdstel/zadel? Met poses kan ik je niet helpen, ben zelf ook niet zo heel erg ervaren.

Edit: ik zie dat de shoot al is geweest. Hoe is het gegaan? :)

Deijs schreef:

Wow, enorm gaaf!

roombolletje schreef:
Doet iemand van jullie nog mee aan de Elite Model Look?

Beetje late reactie, maar ik ga naar de castingdag van 6 september in Winschoten! Heb er enorm veel zin in, maar ook wel spannend. Toen ik het filmpje zag van de casting in Amsterdam, dacht ik; damn, wat zijn al die meiden dun!! :o Hopelijk ben ik niet te 'dik'. Denken jullie dat het kan, met mijn 1.80 en 67 kilo?

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 11:34

Tuurlijk am! Maar in Beek vorig jaar zochten ze echt op gezicht uit, niet zozeer lengte.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 11:52

De agency waar ik zit is ook niet op lengte, ik ben maar 1.65. Maar ze hebben wel mensen nodig voor reclames, defilés waar lengte ondergeschikt is etc.
Weet je wat ze precies zoeken UMayDream?

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 14:29

Aria_zz schreef:
De agency waar ik zit is ook niet op lengte, ik ben maar 1.65. Maar ze hebben wel mensen nodig voor reclames, defilés waar lengte ondergeschikt is etc.
Weet je wat ze precies zoeken UMayDream?

Bij welke agency zit jij dan als ik vragen mag?
Ik ga waarschijnlijk in september naar Elite model look in Utrecht met een vriendin die graag model wil worden. Amarens als je mee wilt/kan hoor ik dat wel!

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 14:32

Woehoe volgende week woensdag een casting voor Wella professionals. Ben heel erg benieuwd!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 15:11

EMA Visagie
visagie voor: fotoshoots - bruiloften - feesten - evenementen - bedrijven - andere gelegenheden.
Facebook
Twitter

Klik even op die linkjes en laat een like achter op facebook en volg op twitter! Spread the word :D

Aria, wat leuk! Doe je best!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 17:17

Already did Elke :)

Klinkt goed Aria, succes alvast!

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 21:05

Hey na wat te zoeken op pinterest (tnx voor diegene die dat zei Facebook of hier iemand) toch nog wat leuke foto's kunnen maken. effe niks met accessoires gedaan wanted ik moest nog veel doen die middag en had geen tijd meer :)

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 0116_o.jpg

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 3573_o.jpg :) commentaar mag hoor maar houd er aub rekening mee dat zowel fotograaf als ik lekker groen zijn

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 23492_o.jp

foto's zijn te groot :(

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 22:05

Ik denk dat vooral de fotograaf Nog veel moet oefenen. De derde foto kan ik niet zien. De tweede foto met paard vind ik niet mooi. De achtergrond stoort, het onderwerp Is donker en je paard heeft geen hoofd.
De eerste foto vind ik leuk. Mooie compositie. Leuke outfit. Alleen je gezicht zou met meer uitstraling mogen maar dat komt vast wel als je meer oefent.

Hoe vond je het om te doen?

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 22:18

Hoi!

Ik heb een vraag aan jullie als dat zou mogen. Hoe kunnen jullie verschillende uitstralingen krijgen in je gezicht? Dat lukt mij nog niet zo goed.. Ik zou niet zo zeer model willen worden, maar wel eens voor een lens willen staan. Vind het altijd wel leuk, maar nog wel erg moeilijk. Misschien dat ik hier wat van jullie kan leren :) Ik irriteer mezelf altijd aan mijn mond :+

Deze foto's zijn eergisteren gemaakt, makeup is hoe het standaard zit behalve de lippenstift.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

http://i59.tinypic.com/2lnfhur.jpg

*twijfelt toch om te plaatsen.....*

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 22:19

Little birdy, bij de 2e foto lijkt het meer alsof een rijmaatje even gauw een foto van jullie maakte tijdens een buitenrit. Het lijkt niet een foto van een fotograaf. Niet banketstaaf bedoeld hoor :) maar dat is mijn eerste gedachte
Laatst bijgewerkt door velvetblack op 12-08-14 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

HighVoltage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 22:20

EmmyJoycee: vind je wel iets hebben. Hoe groot ben je? Ooit al eens aangemeld voor model?

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 22:22

Bij de tweede? Als ik zo kijk heb ik dat eerder bij de derde haha :) Is ook geen echte fotograaf, is een van haar eerste keren en deden het gewoon voor de leuk :)

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 22:22

HighVoltage schreef:
EmmyJoycee: vind je wel iets hebben. Hoe groot ben je? Ooit al eens aangemeld voor model?

ben 1,70, nee nooit. Vind m'n lichaam niet perfect en heb er geen lef voor :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 22:25

Ik zou je wel eens zonder make-up willen te zien. Ik vind de rode lippenstift de kleur van je gezicht niet echt complimenteren en naar mijn idee lijken je wenkbrauwen iets te donker (er vanuit gaande dat je ze hebt ingevuld met poeder?). Je hebt namelijk wel een heel mooi speciaal gezicht

HighVoltage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 22:25

EmmyJoycee schreef:
HighVoltage schreef:

ben 1,70, nee nooit. Vind m'n lichaam niet perfect en heb er geen lef voor :o

Gewoon is doen, ze bijten niet hoor :)

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 22:26

Ik heb wel een foto zonder lippenstift, wenkbrauwen lijken ook donkerder door bewerking. Ik zal een foto zoeken waar ik ze wat minder heb al daar op de foto's :)

Edit: voor mensen die een foto willen waar ik mijn wenkbrauwen nog niet tekende en weinig makeup op heb. Je mag me een PB sturen, ik zet dat niet online :+
Laatst bijgewerkt door EmmyJoycee op 12-08-14 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt

HighVoltage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 22:29

Je MAG me pb'en maar je moet niet :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 22:32

Ik ben ook wel benieuwd, maar ik ben verder geen scout, fotograaf of model dus ik kan je alleen mijn eigen mening geven ;)

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 22:37

EmmyJoycee, ik heb ook geen perfect lijf hoor, als je gewoon hard je best doet en je uitstraling weet te brengen kom je al ver.
Wat ik als tip heb voor expressie in je gezicht is gewoon aan iets denken. Ik heb toneel gedaan en dan denk ik bv aan een rol/gevoel emotie, en dat op je gezicht brengen. Eens proberen voor de spiegel helpt ook. Vanuit grote emoties naar kleinere werken. Bv verbazing, naar blijdschap, en dan gewoon een lachje etc.
Laatste foto vind ik wel erg mooi! Je hebt een mooie strenge/serieuze blik.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 22:44

Graag EmmyJoyce, ben wel benieuwd.

Even om terug te komen op mijn geblaat over die eeuwige meeting (kuch), ik ben nu aan het kijken wat de mogelijkheden zijn zoiets op te zetten voor meerdere meiden op 1 dag te schieten. Wil er een studio voor gebruiken (ik heb voor eind september geen tijd namelijk en vertrouw 't weer niet, met mooi weer kan er buiten altijd nog geschoten worden) of een toffe locatie, MUA afhankelijk van de aanmeldingen qua modellen en de verdeling :) Wil wel graag even peilen hoeveel meiden vanuit hier daar interesse in hebben zodat ik er een inschatting van kan maken.