Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Ik gok dat wij rond de 8000 euro uitkomen. Feest is maximaal 40 personen, maar kan ook nog onder de 30 uitkomen, we zijn er nog niet uit of we wat collega's uitnodigen of niet. Wij houden het feest in onze tuin en schuur, maar ik kan niet zeggen dat dat nu echt goedkoper is. Tafels en stoelen en een tap en koeling en hangtafels en borden en bestek en tafelkleden en nog wat zooi huren is ook niet zo goedkoop, daarmee zaten wij al rond de 450 euro. Dan nog een BBQ voor 18,50 pp, en nog een kok erbij huren (zelf bakken is een optie, maar iedereen in goede kleding aan het bakken, ik gok dat niet iedereen daar zo blij van wordt), en iemand voor toch iets bediening en ontvangst.
Verder hebben wij ieder een pak van 1000 euro, ringen van 2250 euro en we hebben onderdak geregeld voor de schoonfamilie (750 euro). Op sommige dingen hebben wij niet bezuinigd, onder andere de ringen dus niet.
Bedankjes hebben wij ook, van die blokken wat een kalender is, iets van 2,50 bij de Action. Die hebben we de afgelopen dagen allemaal ingepakt, en natuurlijk op de trouwdatum allemaal gezet.
Overigens is het een bedankje per koppel, en voor alle kinderen eentje.
Sammie schreef:Het sarcasme kun je ook gewoon achterwege laten.. Is wel zo gezellig
Moschino schreef:XFiemoX dat heb je goed bij elkaar geregeld! En je jurk hoe heb je dat voor elkaar gekregen, €800,- eraf?!