Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chanen

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 13:15

Dank jullie wel. :D

Wauw Polivy, dat is echt heel erg gaaf. Wat leuk.

Dax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 13:42

Hebben jullie ook echt vaste commenters? Ik merk toch wel dat vaak dezelfde mensen terugkomen, en een enkele keer een nieuw iemand :)

Ik heb net een snelle DNF review geschreven voor Hereafter.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 14:15

Gefeliciteerd Polivy, wat gaaf! :D

Proud Horse: er zijn inderdaad mensen die je wel begint te 'herkennen'. Leuk om te merken dat mensen terugkomen!

Mijn laatste post: POLKA DOTS

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 21:32

Wat een leuke blogs hier, ik ben net begonnen met een blog over polefitness, omdat ik dat echt superleuk vind en ik het idee heb dat mensen het toch te vaak nog associeren met verkeerde dingen:
mypolefitnessadventure.wordpress.com

nog "under construction" maar misschien vinden jullie het leuk om het eerste stukje te lezen:)

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 22:20

Polivy schreef:
Luf_horses, ik zou het ook niet weten en sluit me wat dat betreft aan bij Chans. Ik kan er ook niks over vinden. Gewoon schrijven dus :)

@Chans, ja echt stoer. Nu heb ik niet zo heel veel volgers (en views) en ben ik op het moment echt heel druk met de studie zodat ik er dus ook niet zoveel mee kan doen als ik zou willen en dan is het wel heel tof. Dat is dan weer het voordeel dat het zo'n hot item is de laatste periode. :D Net weer geretweet door iemand met bijna 300 volgers. *\o/* Leuk om te zien hoeveel groter je bereik opeens wordt zo. Ook al is het maar voor 1 dag ofzo.

Dat zijn nog eens leuke berichten mbt je blogpost!!
Hebbie goed gedaan!!
Zo had ik in een x een berg nieuwe lezers die op mn luchtballon verhaal afkwamen. Bleek dat de organisatie mn twitterberichtje had geretweet en op fb had gezet.. Toen ging het in een keer snel :)
Leuk is dat he?!

Ik heb inmiddels wel een aantal vaste lezers en dat is juist zo leuk! Ze blijven plakken en reageren ook. Een hoop schrijven zelf ook heel leuk waardoor je ook bij hen weer mee gaat lezen en uiteindelijk weer reageer. Een vaste groep volgers die zich langzaam groter wordt.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 23:15

Mijn blog moet echt nog op gang komen, zowel qua posts als qua comments.
Maar ik heb weer een blog online staan!
I do!

In m'n hoofd zit nog een nieuwe te broeien, maar ik ben te druk met de activiteiten waar het idee uit voort komt om het lekker door te laten broeien. Het borrelt van de ideeën, nu nog tijd, geld en ruimte om ze uit te voeren.....

romancehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 09:10

Heeft 1 van jullie een webshop op z'n blog staan?
Zit eraan te denken om het op mijn blog te zetten.

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 10:51

Ik heb een tijdje geleden een webshop willen openen maar voor mij zaten er te veel haken en ogen aan, belasting etc maar ook een veilige betaalomgeving etc. Ik heb er on vanaf gezien en als ik straks toch weer wil gaan verkopen dan via sites zoals etsy of eBay.

Ik zie ook veel dezelfde mensen terug komen op mijn blog of mensen die via dezelfde referers komen, heel leuk :)

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 13:57

Ik denk dat het met een Ebay store wel te doen is. Anders moet je Ideal gaan inbouwen en dat is vrij ingewikkeld. Ook moet je dan inderdaad een zakelijke rekening hebben geloof ik en jezelf als zzp'er registreren.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 20:49

Voor mij eens een dagje niets fashiongerelateerd, maar een lekker hoofdpijnverwekkend plaatje. :')
Voor alle nieuwschierigen: GIF

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 14:38

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 17:45

Ik heb een weekje niet geblogd en vandaag weer een post online gezet. Bezoekersaantallen schieten omhoog. Zelfs nog boven mijn normale. :D

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 19:20

Vaker een blog-vrij weekje inlassen dus. :P

Volgens mij is mijn blog alweer uit de gratie gevallen. Waar ik in eerste instantie bij bijna al mijn posts wel een of twee reacties had, bij sommige zelfs wel tien stuks, neemt inmiddels bijna niemand meer de moeite om te reageren. Weet niet of mijn berichtjes dan zo oninteressant zijn... Vind het wel jammer. Want bezoekers zijn dan wel leuk, ik vind het vooral leuk als iemand een berichtje achterlaat. Al is het er maar een.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 16:14

Ik heb dat ook hoor Chanen. :(:)

RianC, wat leuk zeg. Dat is altijd zo'n lekker gevoel!

Ik heb gisteren weer een blogpost geschreven: P-day. Heel verrassend (NOT natuurlijk) over prinsjesdag. Hahaha.

De laatste dagen zijn mijn stats echt door het dak gegaan. Bizar, maar zo gaaf! Mijn vorige post hierover valt echt in het niet bij afgelopen dagen. Prinsjesdag heeft mijn blog even superactueel gemaakt en is zelfs gedeeld door door de lu.chtma.cht en kri.jgsmachtonderde.len en comm.anda.nten. De 17e had ik 224 bezoekers met 313 views. Ik helemaal over the moon. Gisteren was ik gewoon in shock: 728 bezoekers en 1042 views. Daarnaast is [url=http://zijvanhem.wordpress.com/2013/08/11/veiligheid-vrijheid/]die ene blog[/ur] ook meer dan 500 keer geliked (waarvan ook altijd een notificatie op je Facebook komt).
Ook super veel complimenten gehad. En eindelijk ook wat comments (die had ik eigenlijk zelden). Mooiste is wel dat je soms mensen die je kent het ziet delen die dus helemaal niet weten dat ik het ben. Dat is eigenlijk nog het beste compliment wat je kan krijgen eigenlijk. Want natuurlijk vinden vrienden het goed. Haha.
Vandaag is het al minder hoor. Hahaha. Maar wie weet neemt die andere post ook een vlucht. Blijkbaar een hot item.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 19:02

Leuk geschreven Polivy. En P-day, wat een grappige titel :)

Ik heb nog helemaal niet veel reacties gekregen op m'n blog.. Mja nou is mijn blog ook net 'nieuw'. Misschien komt het nog. Moet wel eerlijk toegeven dat ik reacties op Polivy's en Chanen's blogs altijd hier neer zet. Dus maybe moet ik dat maar eens in jullie blog doen :)*

Zojuist een nieuwe blogpost geschreven: Instagram. Ik zie er de lol wel van in. Over -hoe kan het ook anders- Instagram. Mijn verslaving :+:

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 09:06

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 15:26

Zo, terug van een weekje vakantie :D
Ga zo alle blogs maar eens bijlezen, heb vast leesvoer genoeg!

Net ook weer een post online gezet: First Timer

Dax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 16:40

Man, school is weer een paar weken begonnen en ik merk direct dat ik veel minder tijd heb voor mijn blog :=

Polivy: wat leuk! En wat een pageviews :oo

Ik heb vandaag een review van If I Stay en in de post ervoor een Giveaway. Je hebt een enorme kans om te winnen, aangezien ik een kleine blog heb met nog niet extreem veel bezoekers. Volgens mij heeft er zelfs nog niemand meegedaan, haha _O-

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 21:46

Twee berichten in twee dagen. Komt niet vaak voor dat dit me lukt. Maar ben in een creatieve bui volgens mij :Y)

Ik Voel Vlinders; Music was my first love :+:

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 21:57

Mijn nicht uit nieuw Zeeland en ik gaan over 2 weken samen backpacken in Europa, en ze gaat daarbij guest bloggen op mijn site :) zo leuk dat ze dat wil doen. Hebben jullie wel eens guest bloggers?

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:47

Nee, nog nooit gehad. Ik vind het wel altijd leuk om te lezen, maar op de een of andere manier vind ik het idee van iemand anders (vooral een onbekende) op mijn blog toch niet zo prettig. Het is voor mijn gevoel toch echt 'mijn' stukje internet. :+

Vandaag weer een outfitpost: DADDY'S SWEATER

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 21:30

xSaarSaar schreef:
Voor mij eens een dagje niets fashiongerelateerd, maar een lekker hoofdpijnverwekkend plaatje. :')
Voor alle nieuwschierigen: GIF

hahaha hij is leuk!! _O-
Nee heb geen gastblogger (gehad). Dat komt omdat mijn blog van mij is en ik daarin een bepaalde manier van vertellen heb ontwikkeld in de afgelopen twee jaar.
Hoewel het mij wel leuk lijkt om eens op een ander blog te mogen gastbloggen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 09:25

Ik heb ook geen gastbloggers op mijn blog.
Dat zou ik alleen willen als ik het echt een toevoeging vind, een hele bekende nagelblogger ofzo.

Voor de rest is het toch mijn blog en dat houd ik graag zo :D

Echt... striping tape poging nummer zoveel...
Ik krijg het echt nooit zo op mijn nagels als ik zou willen -O-
Stripes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 11:19

Zucht...
Mijn nieuwe post komt niet meer op mijn FB of Bloglovin'

Nu heeft FB, als ik handmatig aangeef dat ik de laatste post wil uploaden, mijn ena laatste post gepakt.

Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn en hoe ik het weer goed krijg?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 11:38

Ok, na de post van mijn blog te hebben gehaald en opnieuw gepublished te hebben, doet hij het nu wel...
Weird!