Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
my_precious schreef:Tyrcanol schreef:Dat doe ik ook.
Maar komaan verschil tussen een luxe beschermer en een plastic beschermertje zie je echt wel
ik heb een set van dalmar waarvan peeskappen, strijklappen en springschoenen hele set koste mij 250 euro,
rijdje terug zette ik alleen de peeskappen en strijklappen erop van nog geen half jaar oud wegens overlijden paard.. en kreeg een v=bod van 20 euro ik zij voor 75 euro mag de set weg maar dat vond men ook te duur.
heb ze zelf maar gehouden en gebruik ze nu voor mijn andere paard.
zo'n set gaat levenslang mee, maar soms hebben mensen echt geen idee wat de waarde is van een bepaald merk.
Citaat:U heeft gereageerd op een advertentie van een adverteerder die zich mogelijk in het buitenland bevindt. Het betreft uw reactie op de advertentie: 'Hoofdstel maat Full'.
Als u niet in persoon kunt handelen, adviseren wij u om u te verzekeren van de goede bedoelingen van de adverteerder. Zeker wanneer de vraagprijs van het artikel erg aantrekkelijk lijkt.
Tyrcanol schreef:Annickkii schreef:Daar hoef je geen penny voor te zijn hoor, ik zou het ook zo kunnen doen, wie verwacht er nou dat een stel beschermers zo duur zijn? Is dan handiger even de nieuwprijs erbij te zetten, of stond dat er al?
Laat de Nieuwprijs nu in mijn advertentie gestaan hebben ...
birte schreef:sommige mensen kennen de waarde idd niet,