_Nancy schreef:Marcella schreef:Dooi en weet nog niet helemaal zeker of ik blij ga worden van de prutzooi.
Als het goed door blijft regenen is die prut zo weg
Gelukkig maar
Niet als de grond nog bevroren is.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deaglán schreef:Nayomie schreef:Blergh! Ik wil sneeuw en ijs, ik wil geen zon en warmte.
Lekker bij de eskimo's gaan wonendan gaan wij hier hopelijk genieten van de hogere temperaturen
Nayomie schreef:Nou, ik ben het wel eens met Agossie hoor. Het lijkt wel alsof iedereen winters weer haat. Ik hou van de winter, gewoon omdat het gezellig is, wij kunnen schaatsen, saamhorigheid. Maar ik vind het eigenlijk heel raar als mensen zeggen dat ik moet verhuizen.
Marit schreef:Nou zeg. Slecht humeur?
Agossie schreef:Nayomie schreef:Nou, ik ben het wel eens met Agossie hoor. Het lijkt wel alsof iedereen winters weer haat. Ik hou van de winter, gewoon omdat het gezellig is, wij kunnen schaatsen, saamhorigheid. Maar ik vind het eigenlijk heel raar als mensen zeggen dat ik moet verhuizen.
Precies! En de mensen die van de winter houden, krijgen dit te pas en te onpas te horen. Ik ben het zat! Ik hoor elke dag wel dat ik dan maar moet verhuizen als ik wil genieten van de sneeuw. Ik hèb genoten van de sneeuw en het ijs, maar dat mag je blijkbaar niet zeggen en moet je meteen maar "verhuizen naar de Noordpool!".Marit schreef:Nou zeg. Slecht humeur?
Nee, hoor, Marit, In tegendeel zelfs! Ik heb genoten van de afgelopen weken met winter, maar ik word gewoon een beetje moe van al die mensen die niet kunnen en willen accepteren dat er ook mensen zijn die van de èchte winter houden. Deze opmerking die Deaglán maakte was eigenlijk een beetje de druppel, niet omdat die van Deaglán is, iedereen had hem kunnen maken.