[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 12:56

Nadat ik die broek in jouw post zag ben ik hem gaan zoeken, maar, ik kan hem niet vinden? :=

edit: al gevonden!

AliesMeijer

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 12:59

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 13:04

Geryon, ik probeer juist om het geld veel dingen uit de sale te halen. Dat is vaak goede kwaliteit voor weinig geld en gaat dus langer mee :) .

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 13:06

Ja oke das waar :D

Zijn die legging jeans trouwens niet veel kouder dan gewone skinny jeans? Ik denk dat ik er ook een ga bestellen!

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 13:31

Anthea schreef:
Die tas en trui is leuk.

Ik ben gisteren bij de bijenkorf geweest, blazer en blouseje meegenomen. <3

[ Afbeelding ][ Afbeelding ]

Die blazer is leuk he :D ! Heb hem tijdens het werken daar al vaak in mijn handen gehad.
Ik ga morgen even shoppen in Amsterdam, weet iemand toevallig de openingstijden?
Heb verschillende sites bekeken maar kan niet precies vinden of er andere openingstijden zijn morgen ivm kerstavond.

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 13:34

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 13:40

@Josien: ik gok dat alles net als op zondag rond 17.00 dicht gaat :)

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 13:45

Geryon schreef:
Ja oke das waar :D

Zijn die legging jeans trouwens niet veel kouder dan gewone skinny jeans? Ik denk dat ik er ook een ga bestellen!

Bedoel je die jeans van mijn bestelling? Dat is volgens mij gewoon een gewone jeans hoor! :)
Jeans leggings zijn volgens mij ook wel even warm. Er zit gewoon veel meer stretch in dan in normale jeans, maar de stof is volgens mij niet dunner.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 13:46

Josien_ schreef:
Die blazer is leuk he :D ! Heb hem tijdens het werken daar al vaak in mijn handen gehad.
Ik ga morgen even shoppen in Amsterdam, weet iemand toevallig de openingstijden?
Heb verschillende sites bekeken maar kan niet precies vinden of er andere openingstijden zijn morgen ivm kerstavond.

Jaaa met dat Eiffeltorentje er aan, heel cute <3

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 14:05

Ik bedoelde gewoon echt die leggings inderdaad.

Ik krijg door jullie echt zin om kleren te kopen, wauw _O-

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 14:05

Ik heb sws best weinig kleren, moet eigenlijk een hele nieuwe basiscollectie, dus sales zijn alleen maar fijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 14:18

Ik heb ook vrij weinig kleren.. gisteren wel een nieuwe broek gekocht! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 15:30

Net deze portemonnee besteld.. Word tijdens mijn vlucht naar Calgary geleverd dus lekker taxfree haha :D
AfbeeldingAfbeelding

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-12 16:22

Ik heb juist wel vrij veel kleding, door de jaren dingen verzameld.

* Gaat toch even spieken op Nelly *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 16:35

Maar jij koopt ook best wel veel/regelmatig kleding, of niet? :)

Jij had trouwens zo'n pailletten rokje met kleur-overgangen gekocht een tijdje terug toch? Toevallig bij dat kleine winkeltje vlak bij de koffie & koffie? Had hem gisteren nog in m'n handen en denk dat ik die ook nog ga halen.. vond hem toch wel erg leuk. En moest gelijk aan jou denken toen ik 'm zag, weet niet eens zeker of jij het was maar goed haha!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-12 16:39

Ik koop wel regelmatig kleding ja, maar ik verkoop ook vrij veel 'oudere' dingen via Marktplaats, of ik geef wat weg :)

En ik heb inderdaad zo'n pailettenrokje ja!

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 16:42

Ik ben deze week ook even los gegaan met kleding kopen... Normaal doe ik dat niet zo snel, want heb ook best veel in mijn kast hangen. Die ga ik binnenkort maar even uitspitten en oudere dingen op marktplaats gooien. Al krijg je er niet meer zo heel veel voor.

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 16:43

Willen jullie van bepaalde dingen ook echt merk-artikellen/schoenen? Of niet? :j

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 16:45

Ik koop wat ik mooi vind. Vaak zijn dat toch de geijkte merken zoals Vero Moda, Vila, Only... Winterjas moet wel van kwaliteit zijn, net als jeansbroeken. Verder maakt het me niet zoveel uit.

Momenteel koop ik best veel kleding, maar ik heb een fulltime goede baan en woon nog thuis (wel op zoek naar appartementje maar dat is best lastig!). Ik kan dus iedere maand superveel sparen en nog lekker shoppen :)). Heb ook zoiets van 'nu kan het nog' dus ik geniet er extra van! Daarnaast hou ik ook wel van kleding die meerdere seizoenen mee kan dus ik zie het als investeren O:).

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 16:49

Jeansbroeken koop ik dus vaak niet van een merk, ik vind het echt zonde om €100,00 uit te geven aan bijv. een G-Star broek. Ze zien er qua kwaliteit wel iets mooier uit, maar ik loop net zo fijn rond in een H&M broek van €20,00. Verder qua shirtjes maakt het mij niet uit waar het vandaan komt, heb afgelopen week veel bij de Primark en de New Yorker gekocht. Ben er harstikke blij mee.

Ik heb dit jaar bijvoorbeeld wel weer een duurdere winterjas gekocht, want ik wou al zo lang soon jas. Ook heb ik echte UGG's gekocht, is ook veel geld maar wou die ook al wat langer. :o

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-12 17:28

Samsie schreef:
Willen jullie van bepaalde dingen ook echt merk-artikellen/schoenen? Of niet? :j

Jep, qua schoenen koop ik toch altijd wel echt leer en echt suede. Ik heb nu toevallig een paar enkellaarsjes die niet van echt suede zijn, ze lopen op zich prima maar draag ze niet al te vaak. Ook wil ik gewoon 'echte' Uggs. Ook door de kwaliteit, maar ook omdat je anders zo scheef gaat lopen e.d.

Ik hoef geen kleding van bijv. Replay of Diesel, al heb ik wel wat broeken van G-star en Kuyichi, die koop ik dan via Marktplaats bijvoorbeeld. Verder heb ik veel broeken van de H&M en van de Vero Moda of Vila.

Verder qua tops is het vaak H&M, Zara of Vero Moda. Blazers van de Only (die vind ik het fijnst) en apartere van Ambika of een onbekend merk. Ook zitten er in Arnhem e.d. allerlei leuke kleinere boetiekjes waar je hele leuke dingen kunt kopen (onbekend merk) die niet heel duur zijn en niet veel mensen hebben.

Primark vind ik op zich wel oke, maar vooral voor de accessoires en onderbroekjes en sokken. Lingerie koop ik eigenlijk altijd bij de Hunkemoller of Lincherie.

Verder heb ik een hele mooie wollen jas in navy, is een beetje een military jas. Met dubbele rij knopen, achter langer dan voor en achter ook zo'n pand met knopen. Heb hem al drie jaar en ik krijg er nog steeds heel veel complimentjes over!

Basic hemdjes heb ik altijd van de Vero Moda en panty's komen altijd bij de Hema weg.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 18:01

Ik ben de laatste tijd ook steeds meer op kwaliteit ipv kwantiteit gaan letten. En dan voornamelijk met schoenen. Alleen maar echt leer/suède (ben gek op suède laarzen, heb denk ik 5 paar ofzo?). En heb ook een paar Uggs, maar die draag ik bijna nooit (maat 41= lomp :') ).
Ben wel blij met mijn laarzen collectie, ik hou niet van die plastic nepleer laarsjes :o Sowieso heb ik geen gladleer, alleen mat of suède.
Heb nog wel een aantal paar laarzen in de kast die wel nepleer/suede zijn, maar die draag ik maar zelden, of gebruik ze als stapschoenen.

Kleding koop ik bij H&M (basics, jurkjes, ach eigenlijk alles wel), Zara, Only, en ben ook gek op Vila. Primark vind ik ook leuk! :D

Hét Coolcat jurkje (deze) heb ik toch maar weer terug gebracht! Had 'm vanochtend even aan (ach zondag, heerlijk, outfitjes passen enzo :D ), en toen zat ie helemaal niet mooi. Flubberig om de taille (vooral van achteren, lelijk!), mn heupen/kont leek 2 x zo groot en tieten 2 x zo klein. Dus doei! :P
Nu moet ik weer een nieuwe NYE-outfit zoeken...drama! Ik denk dat ik voor zoiets ga, pailleten rokje en een leuk blousje of shirt, zoiets..

Oja dit heb ik vandaag aan trouwens, misschien ook wel leuk om even te laten zien. (haha, toevallig met nepleer-laarzen! :P ) Bershka vestje, H&M jurkje.
Afbeelding
detail boven en detail onder .

Nog een Supertrash shirtje gescoord van €89,- voor maar €25,-! En het Only blousje wat ik gister heb gekocht :)
Afbeelding Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Talisa op 23-12-12 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 18:04

Ik heb ook wel eens neppe UGG's gehad, en ging er zo gauw scheef op lopen. Nu heb ik dus ook echte gekocht en merk echt verschil. Heb zelf maat 40, ook dus best wel grote voeten. Maar heb ze echt dagelijks aan, vind ze zo fijn!

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 18:05

Samsie schreef:
Ik heb ook wel eens neppe UGG's gehad, en ging er zo gauw scheef op lopen. Nu heb ik dus ook echte gekocht en merk echt verschil. Heb zelf maat 40, ook dus best wel grote voeten. Maar heb ze echt dagelijks aan, vind ze zo fijn!

Ik heb wel neppe, van die Ella's, voor bij de paarden :D
Ja ze zitten heerlijk he!

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 18:08

Oeh, mooi supertrash shirtje hierboven. En ik vind dat paillettenrokje met shirtje ook erg leuk voor oud en nieuw hoor!
Wat zie jij er trouwens netjes uit op zondag, zondag zit ik altijd standaard in m'n paardrijkleren haha!