Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Denise1984 schreef:Goed ik moet dus een metalen hondenrek versturen...mijn god hoe ga ik dat doen.
Verder had ik laatst boeken gekocht 2e hands via bol. 1 boek nog steeds niet ontvangen maar de factuur staat wel open. Meerdere malen contact gehad met bol gezien de verkoper niet reageert. Maar ze snappen bij bol me vraag niet pff misschien moet ik het in het Spaans proberen ofzo.
Ojajoh schreef:Jolien87 schreef:Inderdaad niet gepast om dit hier neer te zetten. Dit kan je toch beter via een pb proberen op te lossen?
waarom? slechte ervaringen mogen best gedeeld worden..
een gewaarschuwd mens telt voor 2!
Kentaro schreef:Allereerst wil ik iedereen een hele gezellige jaarwisseling toewensen en de beste wensen alvast voor het nieuwe jaar!!
Sommige mensen zijn ook lekker..... Had ik de verzendkosten nog naar beneden afgerond, krijg ik een reactie van hoe ik het in me hoofd haal zoveel voor het verzenden te vragen...................
roxiie schreef:Beetje typisch dat als het over komische en/of vreemde vogels gaat op de bokt markt, je niemand hoort en er zelf ohzo grappig door iedereen gereageerd wordt, maar zodra het over vermeende oplichting gaat, dan gaat het ineens niet meer over de bokt markt..
Dus of je staat wel toe dat de BM besproken wordt in alle gevallen (zonder namen te noemen) OF de BM wordt in geen enkel geval besproken.. Lijkt me wel zo duidelijk dan..
dees_daan schreef:xFioon schreef:Ja, ze wil betalen met postzegels. Want die kon ze alleen per rol kopen, dus nu had ze er veel over.
Ik heb teruggemaild dat ik in de supermarkt helaas ook niet met postzegels kon betalen, dus als ze de jurk wilde overnemen voor gewoon geld dat ik dan haar reactie graag tegemoet zag.
haha
Vreemd verhaal van haar, postzegels kan je ook op kaartjes en los kopen, denk idd of gejat, of er zijn geen postzegels.. Een rol postzegels is echt duur om te kopen ook
birte schreef:dat is wel raar ja, maar het ging mij er om dat er gezegd dat ze gestolen zouden zijn oid.
wat ik eerder denk is dat ze ze nog had liggen en geen geld heeft voor het jurkje en dat ze daarom het zo probeert, maar de redenering van haar is wel raar, dat ze ze alleen op rol kon kopen
Jolien87 schreef:kiki1983 schreef:Misschien beetje rot dat ik het hier neerzet...Tijdje terug had iemand hier geplaatst in de trant van
"ik krijg mijn rijbroeken niet verkocht zijn nieuwe en vraag er 12,50 per stuk voor"
Ik PBde direct
gZou graag 2 rijbroeken willen voor 25 euro exclusief verzenden! Dan maak ik direct het geld over adres blablabla"
Krijg ik terug nee wacht wel tot iemand hoger biedt..zeg dan ook niet dat je prijs 12,50 is
Inderdaad niet gepast om dit hier neer te zetten. Dit kan je toch beter via een pb proberen op te lossen?