Rare mensen op marktplaats deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Denise1984

Re: Rare mensen op marktplaats deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 12:57

Oké dank je Kiki.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:38

Jolien87 schreef:
Inderdaad niet gepast om dit hier neer te zetten. Dit kan je toch beter via een pb proberen op te lossen?

waarom? slechte ervaringen mogen best gedeeld worden..
een gewaarschuwd mens telt voor 2!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 15:31

Denise1984 schreef:
Goed ik moet dus een metalen hondenrek versturen...mijn god hoe ga ik dat doen.

Verder had ik laatst boeken gekocht 2e hands via bol. 1 boek nog steeds niet ontvangen maar de factuur staat wel open. Meerdere malen contact gehad met bol gezien de verkoper niet reageert. Maar ze snappen bij bol me vraag niet pff misschien moet ik het in het Spaans proberen ofzo.

bol is zo slecht met klachten oplossen als je iets niet geleverd krijgt.
had ook een 2dehands boek besteld en ook niet gekregen, heb er 2 maanden over gedaan om dat opgelost te krijgen..
had al aanmaningen maar ga dus echt niet betalen voor iets wat ik niet krijg, op het laatst gedreigd metg mijn aansprakelijkheidsverzekering en toen is het goedgekomen.

wat ik vooral irritant vind is dat je steeds een ander krijgt die zich met je case bemoeit ipv altijd dezelfde!

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 15:33

Oké...dit gaat dus nog een staartje krijgen.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 19:07

Allereerst wil ik iedereen een hele gezellige jaarwisseling toewensen en de beste wensen alvast voor het nieuwe jaar!!

Sommige mensen zijn ook lekker..... Had ik de verzendkosten nog naar beneden afgerond, krijg ik een reactie van hoe ik het in me hoofd haal zoveel voor het verzenden te vragen................... }:0

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 19:13

Ojajoh schreef:
Jolien87 schreef:
Inderdaad niet gepast om dit hier neer te zetten. Dit kan je toch beter via een pb proberen op te lossen?

waarom? slechte ervaringen mogen best gedeeld worden..
een gewaarschuwd mens telt voor 2!

Omdat het rare mensen op marktplaats heet en niet vervelende ervaringen met bokkers of de boktmarkt. Sterker nog volgens mij is er een speciaal topic voor klachten over en voor bokkers die zaken doen via de boktmarkt.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 19:39

Beetje typisch dat als het over komische en/of vreemde vogels gaat op de bokt markt, je niemand hoort en er zelf ohzo grappig door iedereen gereageerd wordt, maar zodra het over vermeende oplichting gaat, dan gaat het ineens niet meer over de bokt markt..

Dus of je staat wel toe dat de BM besproken wordt in alle gevallen (zonder namen te noemen) OF de BM wordt in geen enkel geval besproken.. Lijkt me wel zo duidelijk dan..

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 19:46

Ik zie het probleem niet om rare gevallen van BM te bespreken :n

Iedereen een fijne jaarwisseling gewenst :)

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 19:59

Kentaro schreef:
Allereerst wil ik iedereen een hele gezellige jaarwisseling toewensen en de beste wensen alvast voor het nieuwe jaar!!

Sommige mensen zijn ook lekker..... Had ik de verzendkosten nog naar beneden afgerond, krijg ik een reactie van hoe ik het in me hoofd haal zoveel voor het verzenden te vragen................... }:0

Hetzelfde gewenst voor iedereen hier in dit topic! :D
En dat de MP-zaken wat soepeler mogen verlopen!

Uh, verzendkosten kosten dat om iets te verzenden..? :+
Duidelijk iemand die het totaalplaatje niet helemaal snapt denk ik zo?

Lees ff mijn vorige post: ventjelief heeft een werelddeal gekocht.
Keek voor een salontafel, kocht 2 kasten? :o
Die ad stond er net 5 minuten op, hij was de eerste die belde en ze de volgende dag kon komen halen. Man moest er vanaf.
Biedingen waren al opgelopen tot boven het dubbele van de vraagprijs... Zeer gewilde kasten van een bepaald merk, zeg maar.
Man was eerlijk: eerste komt, eerste maalt.
Top! Zeker nu we weten dat wij nog geen 20 % van de waarde hebben betaald... :D

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 20:17

roxiie schreef:
Beetje typisch dat als het over komische en/of vreemde vogels gaat op de bokt markt, je niemand hoort en er zelf ohzo grappig door iedereen gereageerd wordt, maar zodra het over vermeende oplichting gaat, dan gaat het ineens niet meer over de bokt markt..

Dus of je staat wel toe dat de BM besproken wordt in alle gevallen (zonder namen te noemen) OF de BM wordt in geen enkel geval besproken.. Lijkt me wel zo duidelijk dan..

Nou echt he

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 20:30

Dat is een goede deal MarvanTom!

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 17:53

dees_daan schreef:
xFioon schreef:
Ja, ze wil betalen met postzegels. Want die kon ze alleen per rol kopen, dus nu had ze er veel over.
Ik heb teruggemaild dat ik in de supermarkt helaas ook niet met postzegels kon betalen, dus als ze de jurk wilde overnemen voor gewoon geld dat ik dan haar reactie graag tegemoet zag.
haha

Vreemd verhaal van haar, postzegels kan je ook op kaartjes en los kopen, denk idd of gejat, of er zijn geen postzegels.. Een rol postzegels is echt duur om te kopen ook :=

Ik koop ook altijd postzegels op rol, tarief is precies het zelfde als de kaartjes alleen heb je er dan veel, op 1 rol met de post zegels met 1 zitten dan ook 200 postzegels en ik moet zeggen 1 zo'n rol is binnen 2 a 3 maanden op heb dus is gewoon veel makkelijker

ik heb trouwens net voor het nieuwe jaar nog 2 rollen gekocht omdat het tarief omhoog is gegaan sinds vandaag, scheelt toch weer 8 euro per rol

je kunt deze rollen gewoon op het postkantoor halen of op de site van postNL bestellen (worden dan zelfs gratis thuis bezorgt)

dus denk niet dat ze gejat zijn, maar raar is het wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 18:03

Ik weet hoe het werkt met postzegels, verkoop ze zelf ook wel eens in de winkel.
Ik bedoelde meer dat als er bijv in de winkel waar zij was geen kaartjes of losse postzegels te koop zijn, dat het dan behoorlijk duur is als je zegt oh doe maar een rol dan.. lijkt me dat je geen €100 gaat betalen omdat ze in die winkel geen losse postzegels verkopen..
Ze wil de postzegels 'verkopen' omdat ze ze gekocht heeft maar niet nodig heeft, gekocht omdat ze ze daar alleen op rol kon kopen, en dat is vreemd.. Lijkt mij dat je dan een paar kilometer om rijd en daar een velletje van 10 koopt dan dat je er meteen maar 200 koopt en dus €100 moet betalen

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 18:13

dat is wel raar ja, maar het ging mij er om dat er gezegd dat ze gestolen zouden zijn oid.

wat ik eerder denk is dat ze ze nog had liggen en geen geld heeft voor het jurkje en dat ze daarom het zo probeert, maar de redenering van haar is wel raar, dat ze ze alleen op rol kon kopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 18:18

birte schreef:
dat is wel raar ja, maar het ging mij er om dat er gezegd dat ze gestolen zouden zijn oid.

wat ik eerder denk is dat ze ze nog had liggen en geen geld heeft voor het jurkje en dat ze daarom het zo probeert, maar de redenering van haar is wel raar, dat ze ze alleen op rol kon kopen

Omdat het verhaal vreemd is kan het zijn dat ze gejat zijn, zeg niet dat het zo is maar een rol postzegels meenemen valt minder op dan geld jatten.
Maar ik weet natuurlijk niet of het zo is :)

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 21:51

Wij hebben vorige week de schuur hier thuis opgeruimd en hadden verschillende dingen waar we vanaf moesten en gratis af te halen op marktplaats gezet. Nu zou er vanavond iemand 2 hamsterkooien komen halen. Je raad het al, niet geweest hé :n Vind het echt asociaal, het is al gratis en mijn mailbox stond helemaal vol van mensen die verschillende dingen wilde komen halen. Ik mail netjes de eerst reagerende en dan komen ze niet opdagen. Hoop nu de volgende er maar blij mee te maken.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 23:58

Ik wilde net een boek op de post doen maar de vuurwerk beveiliging zat er nog op! Dan morgen maar een nieuwe poging doen!

Wel stom, is het gratis komen ze niet! Bah!!

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 00:11

Hihi zie net dat iemand twee advertenties in de boktmart heeft geplaats met schoenen.
In beide advertenties... geen maat :') Bij schoenen toch altijd wel vrij belangrijk.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 00:14

Iemand van marktplaats wilde mn 3 jarige haflinger met papier wel voor 300 hebben :P

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 10:10

erg is dat he, ik had iemand die voor 400 mijn merrie wel wou.
Heb maar even vriendelijk gezegd dat ze voor dat geld maar beter naar een shetlander kon gaan kijken.
Gister al weer iemand die bood 600 euro en vorige week iemand die had er 750 voor over.
Ja...daaaag

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 10:26

Jolien87 schreef:
kiki1983 schreef:
Misschien beetje rot dat ik het hier neerzet...Tijdje terug had iemand hier geplaatst in de trant van

"ik krijg mijn rijbroeken niet verkocht zijn nieuwe en vraag er 12,50 per stuk voor"

Ik PBde direct

gZou graag 2 rijbroeken willen voor 25 euro exclusief verzenden! Dan maak ik direct het geld over adres blablabla"

Krijg ik terug nee wacht wel tot iemand hoger biedt..zeg dan ook niet dat je prijs 12,50 is

Het was niet via boktmarkt.Die bokker reageerde hier in dit topic dat ze haar rijbroeken niet verkocht kreeg via marktplaats dus pbde ik voor een foto die kreeg ik en zei direct 25 exc verzenden wil ik ze graag hebben.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 11:42

Ik zit nog steeds te wachten op een pakketje, had op marktplaats een bodyprotector gekocht maar heb nog niks ontvangen.
Heb haar net weer een mailtje gestuurd en als ik hem zaterdag niet heb dan rij ik er zondag naar toe!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 11:43

Heb je wel de verzendkode gekregen?

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 11:44

Nee, volgens mij heeft ze hem gewoon nog steeds niet verzonden.....
Ze bied hem ook nog steeds te koop aan op marktplaats....

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 12:37

ik moet ook nog 2 pakketten verzenden die maandag betaald waren, gewoon puur omdat hier het postkantoor maandag al vroeg dicht ging en dinsdag helemaal niet open was dus dan vandaag maar.

ik moet ook nog een pakket krijgen van iemand die heel traag reageert best jammer want hij had nog meer wat er ook wel bij in zou kunnen maarja dan moet je wel reageren als je dat ook wil verkopen.