[CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 17:22

Jasmine_ schreef:
Het probleem is, ik krijg van mama enkel nog weel winterjas, maar hij mag niet te duur zijn, omdat ik er al 3 heb O:)
Heb nu een rode, zoals de eerste maar dan korte versie van McGregor, een blauwe met pels aan de kap, en een lange stoffen van Only, beige met zwart!
Toch maar eens kijken bij Vero Moda of H&M, want dit is toch niet helemaal wat ik wil..

Wow maar 1 broek, doe je dan altijd kleedjes en rokjes aan? :P

Hahah wel rokjes en af en toe jurkjes. Ik heb ook wel andere broeken die ik draag maar die zitten niet echt lekker. :')

CCCCC

Re: [CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 17:30

Ik heb ook heel veel broeken, draag er alleen heel weinig van. Heb er ook wel 15 denk ik :j

Weten jullie hoe je moet retourneren bij de Zara? Ik moet een pakketje terugbrengen naar de winkel, moet je dan die sticker op de doos doen en dan inleveren?

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 17:44

Ik heb 7 broeken, maar doe er 2 niet aan :P Ik heb wel heeeeeel veel kleedjes, en weinig rokjes.
Ik vind trouwens dit kleedje ook nog leuk voor met feestdagen, en met een zwart kleedje misdoe je nooit iets he, wat leuke accessoires erbij en het is perfect O:)
http://only.com/only/dresses/MASTERLACEL/SMINIDRESS/15073802,en_GB,pd.html?dwvar_15073802_colorPattern=15073802_BLACK&forceScope=
(effe uitvluchten zoeken om het toch maar te bestellen :=)

edit: nee, geen idee, geen ervaringen met retourneren naar Zara. Sorry!

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 17:45

Inney schreef:
Mereltje, waar vind jij de leuke jurkjes voor dagelijks gebruik ( := dus niet voor uitgaan oid) dan? Ik kan het echt niet vinden :n
En ook niet welke schoenen ik eronder moet doen. Dat vind ik nog wel het lastigste, de schoenen..

Ik zou niet weten waar niet eigenlijk. Ik draag meestal hele basic jurkjes, met of zonder print.
Zo'n model dat getailleerd is en dan wijd uitloopt zeg maar, of gewoon helemaal strak.
Voorbeeldjes:
http://www.hm.com/nl/product/05373?article=05373-B
http://www.hm.com/nl/product/03333?article=03333-G
http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... 479656-14/
http://www.newlook.com/shop/womens/dres ... _261901701 (bijna precies dezelfde heb ik van de h&m, is heel simpel, maar krijg ik altijd complimentjes over. Draag ik gewoon met een lange ketting en klaar)

Schoenen die ik er onder draag zijn meestal mijn uggs (classic short), die staan vooral leuk bij strakke jurkjes vind, maar draag ze ook wel onder wijdere jurkjes. En gewoon simpele enkellaarsjes zonder hak. (deze heb ik bijvoorbeeld, toevallig een foto online van staan :') http://img.photobucket.com/albums/v205/ ... 845312.jpg).
Je zou ook gewoon simpele hoge laarzen kunnen dragen, ben zelf nog op zoek naar zwarte (nep)leren die geen opvallende details hebben.
De meeste jurkjes die ik heb komen van de H&M, Primark en New Look.

Overigens maak ik geen onderscheid tussen uitgaanskleding en dagelijkse kleding (op misschien een aantal items na met veel glitter enzo). Als ik uitga doe ik er gewoon hakken onder, haha :')

[Edit] deze foto ook nog gevonden, deze heb ik momenteel aan met een simpel zwart vest met van die knoopjes: http://img.photobucket.com/albums/v205/ ... 769833.jpg. (deze is van Primark)
[Edit2] ik heb zelfs nog een foto gevonden van een jurkje die veel draag! (deze is van New Look)
Afbeelding
En dan afwisselend met zwart colbert/zwart vestje en uggs/enkellaarsjes! (hoewel ik bij zo'n model jurk wel enkellaarsjes iets leuker vind staan, maar ach, mijn uggs zitten lekker en ik vind het niet storend)
Laatst bijgewerkt door Mereltje op 07-11-12 17:57, in het totaal 2 keer bewerkt

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 17:52

Ik vind de middelste jas (vorige pagina) het mooiste :j

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 18:43

Weet iemand nog een paar leuke webshops voor avondjurken/galajurken.
Ik heb binnenkort een 18 jarig feestje en het thema is Gala dus ik wou graag een mooie jurk.
Liefst zo een jurk die van voor korter is en achteraan langer wordt.

Weet iemand nog een leuke site?

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 18:46

Nelly <3 en dan de jurken van Club L, die voldoen wel aan jou beschrijvingen.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 18:48

Jasmine_ schreef:

Middelste :j

Mereltje, bedankt voor de uitgebreide post! :D ik heb grijze enkellaarsjes, met hak. Maar die zijn wel iets hoger als de jouwe, en wat losser om de enkel. Zal dat ook leuk staan? :)

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 18:52

CCCCC schreef:
Ik heb ook heel veel broeken, draag er alleen heel weinig van. Heb er ook wel 15 denk ik :j

Weten jullie hoe je moet retourneren bij de Zara? Ik moet een pakketje terugbrengen naar de winkel, moet je dan die sticker op de doos doen en dan inleveren?

http://forum.ellegirl.nl/showthread.php ... ra-webshop

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 18:57

Inney schreef:
Ik vind het echt een kick om voor zo min mogelijk geld, zoveel mogelijk kleren te kopen :=

Ik wil zo graag nog een legerprint skinny broek, maar ik wil niet boven de 25 gaan, dus nog vrij weinig gevonden helaas.

Primark heeft er 1 voor 17 euro.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:04

Primark zit hier niet in de buurt ;(

Niemand die er in de buurt woont en mij er een op kan sturen? O:)

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:07

Ik ben ook dol op simpele draagbare jurkjes, liefst met gebreide stof.
Vind het moeilijk. Zo had ik laatst eentje bij H&M besteld, leek wel een zwangerschapsjurk :(
Handig als je een buikje hebt, maar als je die niet hebt vind im het stom.

Ik woon in de buurt van Primark, maar weet je welke maat enz je moet hebben dan?

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:26

Inney schreef:
Jasmine_ schreef:

Middelste :j

Mereltje, bedankt voor de uitgebreide post! :D ik heb grijze enkellaarsjes, met hak. Maar die zijn wel iets hoger als de jouwe, en wat losser om de enkel. Zal dat ook leuk staan? :)

Ja dat denk ik wel! Maar op de een of andere manier vind ik altijd dat een 'strak' enkellaarsje mooier staat bij een wijder jurkje, en een wat losser enkellaarsje bij een strak jurkje. Maar dat heb ik vooral bij mezelf. Ik zou het gewoon proberen!

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:51

Mereltje schreef:
Die gecoate broek, daar kan wel suede bij denk ik hoor. Ik vind die eerste enkellaarsjes die je liet zien erg leuk! Het enige dat ik er niet bij zou dragen is denk ik hoge laarzen, maar dat is gewoon een gevoel. Prachtige benen heb je trouwens ook, daar ben ik echt jaloers op!

Dankje, wat lief! Ik ga gewoon even passen met de broek, en kijken welke het leukst staan. Vind de suede laarsjes wel super leuk, dus ik ben benieuwd!

Davinia_ schreef:
Zoals mijn moeder altijd zegt:
Een vrouw heeft 2 problemen: ze hebben niets om aan te trekken en ze komen kastruimte te kort :')

Haha. So true.. :')

Aladinnetje schreef:
is het niet veels te koud om zonder sokken en dat soort schoenen te lopen? :brr: denk dat die pumps ook niet lekker lopen.. sowieso lopen pumps niet lekker.

Ik had ze even uit het rek gepakt bij de Mango hoor ;) Ze liepen inderdaad niet zo comfortabel, van dat stugge lakleer en dan hakken van een centimeter of 10. Ik heb wel pumps die lekker lopen, en draag ze ook wel met dit weer met een pantykousje. Maar dan wel op kantoor oid, niet als ik veel buiten ben. Pumps zijn zo mooooi <3

Jasmine_ schreef:
LETS: Ik denk dat suede laarsjes ook niet misstaan bij die zwarte broek hoor! Je hebt trouwens erg mooie benen!

Dankjewel!! :o Ik ga ze er gewoon even bij aantrekken, kijken hoe het staat. Vind de bovenste jas van dat rijtje het mooist!

Ik heb ook wel een stuk of 12 broeken denk ik. Stuk of 4 chino's/zomerbroeken, stuk of 6 spijkerbroeken en nog wat gekleurde. En dan nog wat rokjes en jurkjes, maar die draag ik wel minder vaak.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:55

Nogmaals mn vraag of iemand hier wat weet van korting/uitverkoop binnekort bij ONLY!?

Nadine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:26

er is nu midseason sale op de site in ieder geval ;)
Ik heb ook wel veel kleding denk ik zelf.. :+ in ieder geval zo'n 10-12 broeken, ong. 15 jurkjes, 10 rokjes, 10 colbertjes (in alle kleuren) Ik draag zelf het liefste een legging, als ik een broek draag moet die echt perfect zitten, vooral strak bij de kuiten en niet van mijn kont afzakken.. maar wat ik nog echt mis in mijn kledingkast zijn uitgaanskleding... iemand tips?

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:33

Ik heb denk ik 4 broeken die ik vaak draag, de rest zijn aparte kleurtjes etc. :P Even tellen..
- 1 donkergrijze skinny
- 2 'normale' skinny's
- 2 zwarte broeken
- 1 paarse, 1 turquoise, 1 zalmkleur, 1 lichtgrijs, 1 werkbroek :+ en de rest

maar ik vind die kleurtjesbroeken zo moeilijk te combineren, ik denk eigenlijk alleen aan zwart en dat is ook zo saai :+

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:34

Nadine_ schreef:
er is nu midseason sale op de site in ieder geval ;)
Ik heb ook wel veel kleding denk ik zelf.. :+ in ieder geval zo'n 10-12 broeken, ong. 15 jurkjes, 10 rokjes, 10 colbertjes (in alle kleuren) Ik draag zelf het liefste een legging, als ik een broek draag moet die echt perfect zitten, vooral strak bij de kuiten en niet van mijn kont afzakken.. maar wat ik nog echt mis in mijn kledingkast zijn uitgaanskleding... iemand tips?

Maar daar staat mn broek niet tussen...... :') -O-

Nadine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:35

haha.. wachten dan denk ik (A) rond januari begint de grote uitverkoop van de winterkleding

Nadine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:40

Ik heb zelf ook geen merkbroeken, meeste komt van only, bershka, coolcat, primark en van die onbekende winkeltjes.. heb ooit 1 keer een gstar broek gekocht.. binnen no time helemaal verkleurd en de rits werkte niet meer dus dat was ook de laatste keer
Ik ben ook een echte koopjesjager, hoe meer afgeprijsd het is, hoe blijer ik er van word! het is toch geweldig als je i.p.v. 1 (duur) ding wel 5 andere dingen kunt kopen toch? :)

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:45

Nah nee ik heb liever goede kwaliteit :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:52

xMarloes schreef:
Nah nee ik heb liever goede kwaliteit :')

Haha same. :+

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:57

Nadine_ schreef:
Ik heb zelf ook geen merkbroeken, meeste komt van only, bershka, coolcat, primark en van die onbekende winkeltjes.. heb ooit 1 keer een gstar broek gekocht.. binnen no time helemaal verkleurd en de rits werkte niet meer dus dat was ook de laatste keer
Ik ben ook een echte koopjesjager, hoe meer afgeprijsd het is, hoe blijer ik er van word! het is toch geweldig als je i.p.v. 1 (duur) ding wel 5 andere dingen kunt kopen toch? :)

Ben ik het mee eens hoor!
Ik heb zoveel kleding en koop altijd zoveel bij dat ik veel items maar een paar keer draag tot ik weer iets nieuws heb, dus het zou zonde te zijn om iets heel duurs te kopen! Voordeel hier van is wel dat kleding ook niet snel slijt/stuk gaat, dus ik merk ook niks van eventueel slechtere kwaliteit van goedkopere kleding.
Als mensen zeggen: ja het is zulke goede kwaliteit, het gaat jaren mee, dan zou dat bij mij betekenen jaren in de kast :=
Want nu vind ik dit mooi en volgende keer weer iets anders. Ik vind het leuk om vaak nieuwe outfits te kunnen dragen.
Alleen een basic zwart colbert zou ik nog wel voor veel geld willen kopen, maar verder?
Ja oke, ik heb wel een aantal dure schoenen, dat dan weer wel (Uggs, leren laarzen).
Laatst bijgewerkt door Mereltje op 07-11-12 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:02

Sorry dames ik heb gelogen het zijn er 23 :+

Ik vind dat altijd zo grappig als mensen zeggen dat ze liever voor kwaliteit gaan (wat ik kan begrijpen) maar ik heb broeken van max 50 euro die al 2 jaar mee gaan en er nog steeds goed uitzien. Dus wat bedoelen jullie dan? Wil je dan een broek die 10 jaar mee gaat?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:11

Ik heb serieus een broek die 9 jaar oud is :=
Kleur is wat vaal geworden, maar de stof is nog niet versleten. Het is dat ik er niet meer in pas, anders had ik hem nu nog gedragen! Ik droeg eerst alleen maar merkbroeken (vooral MET jeans) en het verschil in kwaliteit merk ik wel. Ik vind de broeken van Bershka en H&M van wat dunnere/minder sterke stof en heb er riemen in nodig. Die merkbroeken sloten altijd zo mooi aan dat ik nooit een riem had hoeven dragen.
Mijn merkbroeken waren twee/drie jaar of ouder, maar zijn nog steeds hartstikke mooi :j
En ik had een vast adresje om in de sale merkbroeken te scoren ;)