Mereltje schreef:Die gecoate broek, daar kan wel suede bij denk ik hoor. Ik vind die eerste enkellaarsjes die je liet zien erg leuk! Het enige dat ik er niet bij zou dragen is denk ik hoge laarzen, maar dat is gewoon een gevoel. Prachtige benen heb je trouwens ook, daar ben ik echt jaloers op!
Dankje, wat lief! Ik ga gewoon even passen met de broek, en kijken welke het leukst staan. Vind de suede laarsjes wel super leuk, dus ik ben benieuwd!
Davinia_ schreef:Zoals mijn moeder altijd zegt:
Een vrouw heeft 2 problemen: ze hebben niets om aan te trekken en ze komen kastruimte te kort

Haha. So true..
Aladinnetje schreef:is het niet veels te koud om zonder sokken en dat soort schoenen te lopen?

denk dat die pumps ook niet lekker lopen.. sowieso lopen pumps niet lekker.
Ik had ze even uit het rek gepakt bij de Mango hoor
Ze liepen inderdaad niet zo comfortabel, van dat stugge lakleer en dan hakken van een centimeter of 10. Ik heb wel pumps die lekker lopen, en draag ze ook wel met dit weer met een pantykousje. Maar dan wel op kantoor oid, niet als ik veel buiten ben. Pumps zijn zo mooooi
Jasmine_ schreef:LETS: Ik denk dat suede laarsjes ook niet misstaan bij die zwarte broek hoor! Je hebt trouwens erg mooie benen!
Dankjewel!!
Ik ga ze er gewoon even bij aantrekken, kijken hoe het staat. Vind de bovenste jas van dat rijtje het mooist!
Ik heb ook wel een stuk of 12 broeken denk ik. Stuk of 4 chino's/zomerbroeken, stuk of 6 spijkerbroeken en nog wat gekleurde. En dan nog wat rokjes en jurkjes, maar die draag ik wel minder vaak.