meld ik fijn dat we geen regen hebben gehad nou dat hebben we vanavond ingehaald wat een weer en helaas zit het weide seizoen erop zeiknat is het land..ik ga in winterslaap (zw.prov.utr)
Ik weet precies wat je bedoelt, tootje... Wat een pokkeweer vanavond! Paarden hebben binnengestaan en merrie moest naarbuiten zodat ik de stal kon doen. Maar blij was ze niet! Bij het weer ophalen uit de paddock(50mtr) hebben we gerend en ik was helemaal zeiknat! BAH!!! Ik hoop dat het de rest van de week wat minder regent... (in ieder geval op de momenten dat ik op stal ben! )
Mijn pony staat nog lekker lang buiten overdag, om een uur of 22/23 gaan ze pas naar binnen. Ookal staan ze in de bagger. De wei is ook meer een paddock, maar kan gewoon bijvoeren naar behoefte dus das geen probleem
Die ligt in mijn auto... maar had niet verwacht dat ik zo snel zo nat kon worden van die regen!
Overigens... Wij zeuren over een beetje regen, maar in het oosten van de States hebben ze het een tikkie erger... (Ik zat vorige jaar in New York toen Eileen overkwam... Is niet niets!