Primark deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

angelax

Re: Primark deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 20:22

Dat heb ik ook Marjolein :j

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 20:29

Ik ben best tevreden over de kwaliteit, het enige wat het bij mij heeft begeven is een bh na 1,5 jaar.

Ik ben gister even snel in zaandam geweest, leren jasje meegenomen, 4 wintertruien en een colsjaal.

amj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 20:29

Bij mij blijven de kleren echt wel goed hoor. De broeken die ik in het voorjaar heb gekocht en erg veel heb gedragen zien er nog steeds netjes uit.

Ik ga donderdag weer naar de Primark, zin in!

De wijnrode broek met bloemenblouse vind ik echt leuk trouwens, echt mijn smaak.

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 20:31

ja zo lang blijven ze bij mij ook wel goed, alleen 1 broek (van de winter gekocht) heeft een rits die kapot is en 1 zwarte broen (ook vd winter) begint een beetje z'n kleur te verliezen.

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 20:48

Ik houd zelf ook niet zo van de kleding van Primark, maar ik ga regelmatig langs voor pyjama's, dusters/badjassen en sokken en pantoffels. Die vind ik echt heerlijk en lekker goedkoop.
Alleen niet die pyjama's die al in die pakketjes zitten, want die shirts vind ik vaak te kort. Maar die disney, en die meestal ophangen vind ik heel fijn.
Ik ga altijd naar die in Rotterdam, aangezien ik daar zelf woon.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 20:49

Sommige shirtjes zijn inderdaad niet alles. Die trekken helemaal scheef na een paar keer wassen, maar ik heb dat soms ook met duurdere shirts!
En de pyjama's, slippers, basic shirts, bh's en blazers (die gewoon in de was kunnen!) blijven echt gewoon heel mooi!

Denk dat je er gewoon een beetje geluk mee moet hebben ;)

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 21:16

miss_nadine schreef:
Voor mij geen Primark meer!

Heb er in totaal een keer of vijf geshopt en het overgrote deel van de kleding was binnen 2,3 keer dragen niet meer om aan te zien.

Een truitje bleef mooi maar dan heb je het wel gehad. De knopen van twee vesten vielen er op de eerste dag dragen al af.
De truitjes worden snel vaal/lubberig of pluizig (en dat op handwas).

Ik snap best dat het voor dat geld niet heel lang mee gaat maar twintig euro voor drie keer dragen vind ik zonde!

Alleen de broeken vind ik mooi blijven..

Vraag me dan af wat jij koopt want bij mij is er nog nooit iets stuk gegaan ... sommige blouses heb ik al jaren en draag ik heel vaak en ze zien er nog prima uit.

Splash, was dat een leren jasje met schaap aan de binnenkant en een capuchon? die heb ik ook gepast namelijk maar ik vond hem niet superleuk staan en net te duur om zo mee te nemen. :P

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 21:28

miss_nadine schreef:
Voor mij geen Primark meer!

Heb er in totaal een keer of vijf geshopt en het overgrote deel van de kleding was binnen 2,3 keer dragen niet meer om aan te zien.

Een truitje bleef mooi maar dan heb je het wel gehad. De knopen van twee vesten vielen er op de eerste dag dragen al af.
De truitjes worden snel vaal/lubberig of pluizig (en dat op handwas).

Ik snap best dat het voor dat geld niet heel lang mee gaat maar twintig euro voor drie keer dragen vind ik zonde!

Alleen de broeken vind ik mooi blijven..

Hier hoor ik steeds meer mensen over :j

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 21:31

Ik koop alleen blousjes van de primark , en gekleurde broeken want dij blijven mooi , maar truien , jeaas.ans en tshirts worden snel lelijk helaas

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 22:07

Hier zien de spullen die ik meer dan een jaar geleden heb gekocht bij de Primark, en sindsdien ook veel gedragen heb er nog prima uit..

Dinsdag ga ik met m'n moeder naar de Primark. Die in Frankfurt vond ze toen niet zo heel boeiend, dus hopelijk slagen we dinsdag wel. :D

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 22:36

hafjelinger schreef:
quera schreef:
Ik ga namelijk met oud en nieuw.. :D

Oeh leuk!

Ik ben benieuwd wat ik aantref :P Ik heb alleen een trui oid nodig.

Yeah!! I was there!! :+
Nou, ik ben dus in de Primark in Londen geweest, in Oxford Street. Dat ding heeft 3 verdiepingen ofzo en ik was nogal eeh... flabbergasted :+
Wat een huge ding is dat! Helaas hadden we er al een paar zware dagen op zitten waardoor ik niet alles gezien heb. Ik heb ook alleen maar een muts gekocht :') een keischattige uilenmuts. Maargoed, nog een keer naar Londen is een van de dingen op mijn things-to-do lijstje dus dat komt wel goed.
Maar even over de winkel: het was vrij druk maar ik kon goed rondlopen, netjes opgeruimd, veel kassa's, mooie prijzen, mooie winkel, goede pasgelegenheden. Dus echt wel goed te doen :j

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 08:11

Ik heb vd week een truitje van de Zara gewassen, die was gelijk gekrompen. Spul van de Primark blijft bij mij eigenlijk altijd heel goed... :)

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 09:22

Hafjelinger; hahah ja ik had dat ook, volgens mij heb ik de eerste 5 minuten daar echt gestaan van ehhh WOW! Maar uiteindelijk wel heel goed geslaagd daar! Paar dagen later ook nog in een andere Primark in de Londen. Bijna even groot en heeeeeel rustig, dat was helemaal de hemel :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 10:10

Anne_26 schreef:
Wauw, die eerste twee truien vind ik super leuk Nouka :j Naar zoiets ben ik nou echt op zoek!
Derde trui vind ik ook iets te kort ja.. -O- Jammer joh!

@Lous: Thanks voor je antwoord :) Haha, kralenkraagje bedoelde ik. Zie dat ik het niet goed geschreven had O:)

Zie net ook dat ik het verkeerd geschreven had. Mijn mobiel is vaak van hetpadje af. Maar you know what I mean ;)

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 10:34

@ Nouka, die ja! Ik dacht alleen dat de hele capuchoun er af kon, maar bij thuiskomst bleek dit niet zo te zijn := Nouja, ach... hij staat best leuk en ik moest echt even een tussenjasje hebben dus ben er best blij mee.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 11:36

Zo naar zaandam!!! *\o/*

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 11:49

Precies de reden dat ik twijfelde Splash :)) Gelukkig kan dat bontrandje er wel af maar alsnog die capuchon... hmmm misschien nog maar een keer passen :P

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 11:50

Ik ga volgende week zondag! Zaandam word het waarschijnlijk :D

miranda_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 11:52

Even een vraagje, vriendin en ik willen vrijdag naar de primark. Maar we twijfelen tussen Rotterdam en Zaandam. Ik ben alleen in r'dam geweest en vriendin in Zaandam.
Welke is leuker/groter? :)

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 12:39

zaandam :D
stuk overzichtelijker en minder druk

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 13:04

Ik vind Zaandam veel prettiger dan Rotterdam.

Nouka, ik had dat bontrandje eraf, maar toen vond ik hem dus een stuk minder leuk. Ben tegen bontrandjes maar ik laat hem erop want staat net ff wat leuker. Ach heb hem al ff aangehad gister en hij staat best stoer zo, en al gaat ie maar een jaartje mee ben ik al blij. Kan ik hem daarna altijd nog bij de paarden aan :+

Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 13:18

Ik wil mij ook graag melden hier en dan wel met een paar vraagjes! :)

Ik hoor ZOVEEL meiden over de primark en ik zie geregeld een meisje met tassen vol terug komen :oo
Nu ben ik natuurlijk benieuwd wat ze daar allemaal hebben en wil ik er ook naartoe!
Het enige wat me tegenhoud is dat ik niet weet tot hoe ver de maten daar gaan..
Ik heb namelijk echt geen maatje 36 en als ze maar tot maar 40 gaan dan hoef ik mijn auto niet te starten :\
Tot welke maat gaan ze dus?
Ik bedoel dan wel echt shirtjes/truien/broeken :) Hebben ze ook schoenen?

Sorry voor de,waarschijnlijk,domme vragen :o?

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 13:23

De shirts gaan tot maat 50 volgens mij. En ze hebben heel veel schoenen. :D
Broeken zou ik niet weten tot welke maat die gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 13:24

Maat 50? Dat geloof k niet, dat zie je zelfs in normale winkels niet..

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 13:26

UK maat 20-22 is toch maat 48-50 in Europese maat?