Toch nog een vreemde ervaring hier afgelopen week.
Ik heb voor mijn vader 2 advertenties op mp met oude landbouwwerktuigen, dus afgelopen week belde er een of andere buitenlander die interesse had. (Erg moeilijk te begrijpen met zijn gebrekkige Nederlands.) Op een gegeven moment waren ze tot een deal gekomen, mijn vader en die man en hij wilde het diezelfde dag nog komen halen. Hij belde rond 1 uur in de middag en zei toen dat hij er met ongeveer 2 uurtjes wel zou zijn. Nou is er bij mijn ouders op de boerderij altijd wel iemand thuis, dus op hem wachten was niet zo'n probleem gelukkig, want 2 uur later nog geen spoor van hem te bekennen. Even later had hij weer gebeld met mijn moeder die begreep uit zijn verhaal dat er iets met de navigatie aan de hand was, maar uiteindelijk heeft ze hem maar het mobiele nummer van mn vader gegeven zodat hij daar weer verder mee kon afspreken en bellen als hij er bijna was. (Mn vader moest er wel bij zijn, aangezien die er verstand van heeft en wij niet

maar die was toevallig bij mijn huis aan het klussen, maar daarvandaan is hij in 10 min ook weer thuis, dus dat kon prima)
Dus hij mijn vader weer gebeld; 'ja nog 22 km volgens de tomtom'.
Uur later... nog niks

Mijn vader hem maar weer gebeld; 'met een half uurtje ongeveer ben ik er'
Je raad het al... weer niks. Zo ging het tot ongeveer 8 uur 's avonds. Toen belde hij dat hij de volgende dag wel zou komen.
Uiteindelijk helemaal niks meer van hem vernomen de dag daarna