Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 21:30

Mieke93 schreef:
Vjestagirl schreef:
Een LG GT540. Nieuw, simlock vrij, bij voorkeur zilver.

Die heb ik! Echt een goede gsm, voor mij toch.
Maar hij is niet te koop, helemaal niet nieuw en wit ipv zilver.
Al 300 keer kennis gemaakt met de grond maar hij doet het nog altijd :D

En dat is ook de reden dat ik hem hebben wil :D . Ik ken mezelf, ik laat ze stuiteren...

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 21:35

Ha wat een verhalen staan er hier tussen..

ik had een verpakking met bodembedeking te koop voor 5 euro.. ik wou ergewoon vanaf nieuw was het duurder..

mailtje 1.. wat is dat voor spul kan dat voor mijn cavia's?

mail 2.. kan het ook voor de kattenbak voor mijn cavia's?

mail 3 kun je er een foto van maken?

Tjonge alsof ik de verpakking ga open scheuren voor een foto.. der stonden al foto's bij de advertentie..

na de 3e heb ik niet eens meer geantwoord..

week later mailde iemand die het meteen de zelfde dag ophaalde.. kijk dat is veel beter!

DeniseES

Re: Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 14:19

Ik heb ook wel eens een armband opgestuurd, maar die vrouw kreeg dus mooi een lege envelop thuis... weg armband. Gelukkig ging ze mij niet de schuld geven, ik kan er natuurlijk ook weinig aan doen als het er doelbewust uitgehaald wordt. Ik weet wel dat ik voortaan alles wat evt. waardevol zou kunnen zijn, goed stevig inpak, zodat je niet weet (of kan gokken) wat het is...

Overigens heb ik nu een superenthousiaste man die een tafel op wil komen halen, hij zou nog een datum afspreken (wanneer hij een auto ter beschikking had), maar nu is het ineens heel stil... Ik wacht het nog even af, zou wel blij zijn als dat ding uit mn woonkamer is :P

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 14:24

Ik heb een menwagen op mp voor mijn zus, maar daar is echt nog geen enkele reactie op gekomen :oo Ding staat maar te staan, want we hebben geen pony meer die er voor kan. Is ook nog teab, we hoeven geen hoofdprijs, is veel aan vernieuwd en vervangen, leuk reacreatiewagentje zou je denken... Maar nul reactie en staat er al zeker een maand op.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 14:37

Het is nu natuurlijk ook vakantie geweest Faline, kan best zijn dat je binnenkort wel reacties krijgt...

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 16:30

Ja dat zat ik ook al te denken, maar dan nog geen enkele reactie :+ Maar ach, we wachten het wel af.
Ben zelf ook nog naar wat dingen op zoek, ik hoop dat er na de vakantie ook weer wat meer aanbod is, want kan nu ook bar weinig vinden van wat ik graag wil. :=

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 20:40

"We zullen jullie echt iets laten weten, vinden wij ook niet netjes als mensen niets meer van zich laten horen."

Doe eens een gokje of ze iets hebben laten horen ;p

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:01

Faline schreef:
Ja dat zat ik ook al te denken, maar dan nog geen enkele reactie :+ Maar ach, we wachten het wel af.
Ben zelf ook nog naar wat dingen op zoek, ik hoop dat er na de vakantie ook weer wat meer aanbod is, want kan nu ook bar weinig vinden van wat ik graag wil. :=

Wat is je richtprijs? :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:04

Ik heb een goede ervaring met een verkoper.
Laat me vanalles weten. Dat is erg fijn.

Nu ook een verkoopster, deed moeilijk maar nu niet meer.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:13

Hier gisteren ook een mooie afhandeling gehad via marktplaats. Zag een aquarium staan n een stad verderop, voor een erg leuke prijs. Erheen gebeld, en voilà, 40 minuten later stond hij al thuis. Ze hebben zelfs nog geholpen met inladen, ding was best groot!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 10:23

Heb nu ook, ik heb een dekje te koop staan. Er heeft iemand meer dan de prijs geboden. Krijg ik een mailtje van iemand die die het wel wil kopen voor de toegestane prijs (dus niet het bod). Dan zeg ik dat er iemand meer heeft geboden en dat als ze het dekje wilt, een hoger bod moet doen. (Was tevens mij 2 personen) en niks meer van ze gehoord. Beetje aso, als je het mij vraagt.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 10:25

Ik krijg ook geen reactie meer van 2 verschillende producten... heel geïnteresseerd hoor, jaja!

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 10:27

Nayomie schreef:
Heb nu ook, ik heb een dekje te koop staan. Er heeft iemand meer dan de prijs geboden. Krijg ik een mailtje van iemand die die het wel wil kopen voor de toegestane prijs (dus niet het bod). Dan zeg ik dat er iemand meer heeft geboden en dat als ze het dekje wilt, een hoger bod moet doen. (Was tevens mij 2 personen) en niks meer van ze gehoord. Beetje aso, als je het mij vraagt.

Dat vind ik wel mee vallen op zich.. Blijkbaar wil ze geen hoger bod doen. Tuurlijk dat zou ze even kunnen mailen, maar er zijn er maar zeer weinig die dat doen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 10:29

Ja maar dan denk ik, mail dan even dat je het dan niet meer hoeft, toch?

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 10:34

Dat mensen niets meer van zich laten horen of er ineens van afzien terwijl je alle gegevens enz. al door hebt gegeven, vind ik zo irritant. Of als je een nieuw dekje te koop hebt twv 30,- dat mensen dan gewoon 7,50 bieden. Verschrikkelijk. :(

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 10:35

Heb nu iemand die al gegevens heeft doorgestuurd, maar heb toch al wel gezegd dat ik momenteel het voor mij niet uitkomt.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 10:59

Ik heb vorige week donderdag een BINAS boek gekocht. Netjes betaald naar het opgegeven rek. nr. En wat denk je? Niks meer van gehoord. Vrijdag was hij het vergeten op de post te doen. Dus ik vroeg zaterdagavond of hij al een track and trace code voor me had. Maar hij laat niks meer van zich horen ;(

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 11:00

Je kunt, als zo'n persoon niet meer reageerd, hem bij de politie opgeven voor oplichting. Mensen op marktplaats kunnen dmv het rekeningnummer zien of er fraude mee gepleegd is :j

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 11:14

Nayomie schreef:
Ja maar dan denk ik, mail dan even dat je het dan niet meer hoeft, toch?

Ja gek wordt ik er van... Het is al helemaal ingepakt en al. Achja, hoef ik dat straks niet meer te doen...

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 11:20

Faline schreef:
Toch nog een vreemde ervaring hier afgelopen week.
Ik heb voor mijn vader 2 advertenties op mp met oude landbouwwerktuigen, dus afgelopen week belde er een of andere buitenlander die interesse had. (Erg moeilijk te begrijpen met zijn gebrekkige Nederlands.) Op een gegeven moment waren ze tot een deal gekomen, mijn vader en die man en hij wilde het diezelfde dag nog komen halen. Hij belde rond 1 uur in de middag en zei toen dat hij er met ongeveer 2 uurtjes wel zou zijn. Nou is er bij mijn ouders op de boerderij altijd wel iemand thuis, dus op hem wachten was niet zo'n probleem gelukkig, want 2 uur later nog geen spoor van hem te bekennen. Even later had hij weer gebeld met mijn moeder die begreep uit zijn verhaal dat er iets met de navigatie aan de hand was, maar uiteindelijk heeft ze hem maar het mobiele nummer van mn vader gegeven zodat hij daar weer verder mee kon afspreken en bellen als hij er bijna was. (Mn vader moest er wel bij zijn, aangezien die er verstand van heeft en wij niet :P maar die was toevallig bij mijn huis aan het klussen, maar daarvandaan is hij in 10 min ook weer thuis, dus dat kon prima)
Dus hij mijn vader weer gebeld; 'ja nog 22 km volgens de tomtom'.
Uur later... nog niks :+ Mijn vader hem maar weer gebeld; 'met een half uurtje ongeveer ben ik er'
Je raad het al... weer niks. Zo ging het tot ongeveer 8 uur 's avonds. Toen belde hij dat hij de volgende dag wel zou komen.
Uiteindelijk helemaal niks meer van hem vernomen de dag daarna :=

oppassen hiermee,zijn vaak polen en als je pech hebt stelen ze je hele erf leeg. Als ik iets aan zulke mensen verkoop zet ik het aan de tractor en spreek ik ergens in de polder af, ik geef ze echt NOOIT mijn adres.

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 12:02

Morgen komt er normaal gesproken nog iemand een deken ophalen. Ben benieuwd hoe het afloopt.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 12:04

Ik heb naast dat het niet meer antwoorden, alleen maar goede ervaringen gehad :j
Ik mail namelijk eerst altijd (uitgebreid) en als het me niet bevalt zeg ik dat ik geen intresse heb :P

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 12:05

Caira schreef:
Faline schreef:
Toch nog een vreemde ervaring hier afgelopen week.
Ik heb voor mijn vader 2 advertenties op mp met oude landbouwwerktuigen, dus afgelopen week belde er een of andere buitenlander die interesse had. (Erg moeilijk te begrijpen met zijn gebrekkige Nederlands.) Op een gegeven moment waren ze tot een deal gekomen, mijn vader en die man en hij wilde het diezelfde dag nog komen halen. Hij belde rond 1 uur in de middag en zei toen dat hij er met ongeveer 2 uurtjes wel zou zijn. Nou is er bij mijn ouders op de boerderij altijd wel iemand thuis, dus op hem wachten was niet zo'n probleem gelukkig, want 2 uur later nog geen spoor van hem te bekennen. Even later had hij weer gebeld met mijn moeder die begreep uit zijn verhaal dat er iets met de navigatie aan de hand was, maar uiteindelijk heeft ze hem maar het mobiele nummer van mn vader gegeven zodat hij daar weer verder mee kon afspreken en bellen als hij er bijna was. (Mn vader moest er wel bij zijn, aangezien die er verstand van heeft en wij niet :P maar die was toevallig bij mijn huis aan het klussen, maar daarvandaan is hij in 10 min ook weer thuis, dus dat kon prima)
Dus hij mijn vader weer gebeld; 'ja nog 22 km volgens de tomtom'.
Uur later... nog niks :+ Mijn vader hem maar weer gebeld; 'met een half uurtje ongeveer ben ik er'
Je raad het al... weer niks. Zo ging het tot ongeveer 8 uur 's avonds. Toen belde hij dat hij de volgende dag wel zou komen.
Uiteindelijk helemaal niks meer van hem vernomen de dag daarna :=

oppassen hiermee,zijn vaak polen en als je pech hebt stelen ze je hele erf leeg. Als ik iets aan zulke mensen verkoop zet ik het aan de tractor en spreek ik ergens in de polder af, ik geef ze echt NOOIT mijn adres.
Ik vraag ook wel eens het adres om geld te verzenden. Maar ik doe er verder niks mee. Ja geld verzenden :')

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 12:07

En jij bent een poolse landarbeider?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 12:08

Uhm, nee :')