wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 11:11

DozenPower schreef:
Haha ik ben een keer bij de mac donalds door de stoel hezakken :s san schaam je je pas echt!
Dus iemand die daar werktte kwam me helpen en hij zg dat de stoel daarvoor al kapot was, dus het kwam gelukkig niet door mijn gewicht hahahahaha! Wel een gratis ijsje gekregen :D

Ik geloof dat ik daar ook maar eens door een stoel moet zakken haha :Y)

Didoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 13:57

XxSasjuhh schreef:
DozenPower schreef:
Haha ik ben een keer bij de mac donalds door de stoel hezakken :s san schaam je je pas echt!
Dus iemand die daar werktte kwam me helpen en hij zg dat de stoel daarvoor al kapot was, dus het kwam gelukkig niet door mijn gewicht hahahahaha! Wel een gratis ijsje gekregen :D

Ik geloof dat ik daar ook maar eens door een stoel moet zakken haha :Y)

Ik doe mee :D

_nvds

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 14:01

Ik word altijd kei rood .. zomaar. Heel apart.

Laatst kwam dus de *knappe* leraar waarmee ik wel eens gezellig klets (hij is niet veel ouder, hij werk pas net op school haha) binnen in mijn les en we hadden harlem shake op dus ik ging helemaal los en iedereen stopte met dansen en me vriendinnen : OEH NAAD KIJK WIE DAAR IS. Stond hij te kijken voor het raam hoe ik zo super sexy aan het dansen was.

:') :') :') :') :') :') :') :')

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 14:01

TrIjNiE__ schreef:
Believe schreef:
Aan mijn lerares vragen: ''Waarom had je je paard dan verkocht?'' waarop ik als antwoord krijg: ''Hij is overleden..'' Oeps, vergeten dat paarden ook dood kunnen gaan. :=

Dan zou ik me ook echt schamen :o

Nou ik niet, kan toch gebeuren. Hoe kan jij dat nou weten.

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 15:25

_nvds schreef:
Ik word altijd kei rood .. zomaar. Heel apart.

Laatst kwam dus de *knappe* leraar waarmee ik wel eens gezellig klets (hij is niet veel ouder, hij werk pas net op school haha) binnen in mijn les en we hadden harlem shake op dus ik ging helemaal los en iedereen stopte met dansen en me vriendinnen : OEH NAAD KIJK WIE DAAR IS. Stond hij te kijken voor het raam hoe ik zo super sexy aan het dansen was.

:') :') :') :') :') :') :') :')

Whaha _O- _O-

xColorCross

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 15:31

:')

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 15:50

geweldig! :P

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 15:54

Donderdags hebben we altijd het derde uur gym. Iedereen loopt er dus altijd op eigen tempo heen. Deze keer waren wij met een helboel andere meiden samen aan het lopen. Komen we aan, horen we stemmen uit de kleedkamer. Oh, er zitten nog derdejaars in, zei een meisje. Nou, dan dachten wij dat dus ook maar. Ondertussen lekker klieren met de jongens :P
Even later zeggen ze, "wie wil kijken of ze nu eindelijk klaar zijn?" Ik dus die deur open, loopt er net een groepje andere meisjes van onze klas naar binnen naar de zaal.... Bleek dat er helemaal geen derdejaars inzaten... Wat hebben we gelachen toen we erachter kwamen :')

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 20:05

Toen ik net in de supermarkt werkte kwam er een oude vrouw aan de kassa en die vroeg: 'Is dit maandverband zonder of met vleugels?'
Ik wist het niet, ( weet ik veel dat dat op de zijkant staat :') ) dus had mijn baas geroepen, die antwoordde: 'Ja, die is met vleugels want die gebruik ik elke maand natuurlijk.' En hij keek me nogal onbegrijpelijk aan. Daarna zei hij: 'Jij hoort dat te weten, ik heb geen idee.' En liep weg, ondertussen stond er een rij van hier tot tokio aan de kassa. Ik schaamde me dood :')

En ook toen ik er net werkte, was het 5 minuten voor sluitingstijd en had al een kwartier lang 'Doei' gezegd tegen iedereen die weg ging, toen kwam er toch nog iemand binnen die heel vrolijk: 'Hooooi!' riep, en ik riep kei hard: 'Doeeeeeei!' OEPSSS.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 03:52

Zucht...

Vanavond in de trein zat mijn vriend een beetje te geiten. Het was flink druk dus we zaten in zo'n tussenstukje op de trap. Ik wilde perse een blaadje in zijn haar steken en was helemaal blij dat hij het toe liet. Daarna haalde hij het uit zijn haar en probeerde het in mijn gezicht te duwen waardoor ik ineens een heel snel reflex had om mijn hoofd zo snel, zo ver mogelijk bij hem vandaan te halen.. Vol tegen de trapleuning aan :o Volgens hem zat de hele trein me aan te staren omdat het zo hard klonk (en eigenlijk ook wel ging :P ) Ik schaamde me echt dood :+

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 03:53

ik lees mee :)

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 16:27

Ik had vandaag heel veel tussenuren en we verveelden ons heel erg.. Toen ging ik even op de mobiel van een vriendin op facebook kijken. Daarna was ik vergeten uit te loggen, en toen had ze samen met nog iemand een status op mijn gemaakt van dat ik een heel groot geheim had ofzo en dat ik het vandaag ging vertellen en dat je dan een bericht moest sturen.. Echt stom heel veel mensen hadden het gezien en ik kreeg ook allemaal berichten enzo :')

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 17:13

Wat een geniaal topic!
Ik heb een keer iets heel genants gehad waar ik nog regelmatig wel eens aan terug denk ook al is het al heeeel lang geleden.
Ik was een jaar of 14 en had veel te veel gedronken (naja we dronken toen vooral breezers en na 2 breezers was je dan al lam haha) ik had een super leuke jongen leren kennen waar ik de hele avond mee stond te praten. Echt een lekker ding! Ineens werd ik niet goed en rende naar de WC. De Wc was alleen bezet dus dat ging ik niet halen dus kotste ik alles uit in de was bak. Je kon letterlijk de spagetti slierten zien liggen haha. sta ik daar hondsberoerd en voel ik ineens een hand over me rug wrijven gooi het er maar uit hoor meis! En hij pakt zo me haar over om het naar achter te houden. Jep daar stond die o zo knappe gozer. Ik schaamde me dood maar was zo beroerd dat ik maar bleef overgeven. Ik voelde me echt smerig. Heb hem daarna noooit meer gesproken haha..

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 21:02

_Naomii_ schreef:
Wat een geniaal topic!
Ik heb een keer iets heel genants gehad waar ik nog regelmatig wel eens aan terug denk ook al is het al heeeel lang geleden.
Ik was een jaar of 14 en had veel te veel gedronken (naja we dronken toen vooral breezers en na 2 breezers was je dan al lam haha) ik had een super leuke jongen leren kennen waar ik de hele avond mee stond te praten. Echt een lekker ding! Ineens werd ik niet goed en rende naar de WC. De Wc was alleen bezet dus dat ging ik niet halen dus kotste ik alles uit in de was bak. Je kon letterlijk de spagetti slierten zien liggen haha. sta ik daar hondsberoerd en voel ik ineens een hand over me rug wrijven gooi het er maar uit hoor meis! En hij pakt zo me haar over om het naar achter te houden. Jep daar stond die o zo knappe gozer. Ik schaamde me dood maar was zo beroerd dat ik maar bleef overgeven. Ik voelde me echt smerig. Heb hem daarna noooit meer gesproken haha..

Wat erg! Jammer van dat lekker ding :D

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 21:07

_Naomii_ schreef:
Wat een geniaal topic!

_O- _O-

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 21:10

Ahhhh wat erg, flikker op gast, zo ben ik niet aantrekkelijk _O-

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 21:15

Toen ik keihard van de trap flikkerde in mijn school met zo'n 2500 leerlingen en iedereen me zo aan stond te kijken van 'oooh gaat het' en een paar mensen begonnen te lachen. Ikzelf uiteindelijk ook maar dat was meer van 'Omg, erg dit.' :')
Gelukkig liep ik niet alleen, maar samen met een goede vriendin.
Laatst bijgewerkt door Arc_En_Ciel op 19-03-13 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 21:18

Ik ging een keertje fietsend naar een ruitersport zaak in de buurt, maar op veel van die wegen nog nooit gefietst. dus ik rij zo zon weg op. er toeterden allemaal al auto's en ik begreep niet waarom. ik dacht dat ze mijn rijbroek sexy vonden 8-) tot ik een andere fietser zag rijden...
op het fietspad :'). Ik had heel het fietspad niet gezien en reed vrolijk over de autobaan haha.

Ik had in de tweede klas een hele lange sjaal, een hele mooie. dus ik liep daarmee te pronken op school. alleen toen hadden we pauze, dus dan liep je in een drukke stoet naar de aula toe. toen viel die sjaal van mijn schouders, ging ik erop staan en viel ik recht op mijn reet. :').

xLauwterd01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 22:39

Ik liep een keer op de middelbare school de trap af richting de kantine, en het had geregend :+
Nee ik viel niet van de trap, toen ik de trap af was en het hoekje om moest gleed ik dus uit :Y)
Liep samen met een vriendin, die heeft bijna in haar broek staan plassen van het lachen :')
Moest er trouwens ook zelf er heel hard om lachen :D

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 12:12

NeverGiveUp schreef:
Ahhhh wat erg, flikker op gast, zo ben ik niet aantrekkelijk _O-

Ja ik dacht echt vent wat moet je he! Kijk is hoe ik er bij sta!
Wist niet dat je, je zo rot kon schamen haha

Nu kan ik er opzich wel om lachen.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:27

Haha ik weet ook mooie! :')
Liep samen met vriendin buiten, eerst struikelde ik. Zij lacht mij keihard uit. Lopen we verder loopt ze keihard met haar hoofd tegen een verkeersbord aan. Gerechtigheid. }:)

Ik kan ook goed voor banketstaaf staan voor terras. Had hakjes aan en was feest in dorp. Ik op mijn hakjes voor terras langs, blijft mijn hak in de grond haken dus ik lag languit op straat. Ik opstaan en verder lopen, zit mijn andere hak vast en viel ik weer. :')

En een andere keer voor terras langs, lag 2€ op straat. Ik wou pakken maar jongeren die op terras zaten hadden de munt vast geplakt.

}:0

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:04

Mijn vriend en ik liepen in Amsterdam. Boer en Boerinnetje als we zijn was dat natuurlijk een hele happening. Vooral die trams, vond ze doodeng.
Op een gegeven moment staken we een trambaan over en toen kwam er een tram aan. Ik schrok "oliebol oliebol tram" dus ren weer terug over de trambaan naar de stoep waarna ik weer terug rende naar de overkant. (Snappen jullie het nog?) mijn vriend snapte er in ieder geval niks van en stond ondertussen op de stoep mij uit te lachen omdat die tram een hele andere kant op ging en ik dus in paniek heen en weer stond te springen over een trambaan waar geen eens een tram over reed.
Pfff.. heb ik nog vaak aan moeten horen.

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 17:26

hhahahaha dat had ik ook toen ik vorig jaar voor het eerst de stad in ging

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:13

Gewoon altijd dat moment, dat iedereen bezig is in de klas, en dus ik ook met iets, bijvoorbeeld mn haar inkleuren ofzo, en de leraar wil beginnen, iedereen stopt met zn bezigheid behalve jij.
Dan krijg je een por van je vriendin, kijk je op, en zit Iedeereen je aan te staren,

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:21

Kleur je je haar tijdens de les?? Haha