model worden/hoe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 18:28

Ik ga nog even niks posten erover, gezien ik 't nogal vervelend vind als ik iets post wat vervolgens nooit waar gemaakt word en 't momenteel nog heel erg kijken is of 't uberhaubt haalbaar is :+

Over de kou; tja. Ik heb zelf met de buiten foto's van Mark ook met redelijk wat kou buiten gestaan, dus ik snap wat je bedoeld :j Echter is 't wel de kunst dat niet te laten zien op de foto, gezien de kijker daar niet echt rekening mee zal houden (ik begin er dan nu toevallig over, maar voor een webshop kijker, die gaat zich echt niet afvragen 'Goh, had 't model 't koud?') :P Verder zou ik in 't vervolg inderdaad geen panty doen, of althans, niet zo'n soort panty want dat stoort nogal :) Mocht je nog een keer met koud weer schieten, spreek dan met de fotografe even af dat je om de 5 minuten ofzo even 5 minuten opwarmt (wat vanuit de fotografe zelf ook wel gezegd mag/kan worden gezien je je model niet hoort te laten bevriezen :') ).

Maar goed, het klinkt allemaal heel hard, maar 't is goed bedoeld hoor :) Verder vind ik 't wel apart dat ze onbewerkte foto's doorstuurt, die jij dan ook online mag zetten .. Dat zou ik echt never doen namelijk ... Beetje apart als je 't mij vraagt maar dat zal wel de werkwijze van de fotograaf in kwestie zijn denk ik :) Vanwaar de verdere interesse in de modellen wereld als ik vragen mag? Misschien dat je nog wat meer over jezelf kunt vertellen? :)

xEmilieLx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 18:37

Dat is waar :P Maar ik denk dat als ik die panty niet aan had gehad mijn benen eraf gevroren waren.. Nee grapje :7 bedankt voor de tip! Weet ik dat ook weer voor de volgende keer :D
En nee je hoort inderdaad niet te laten zien dat je het koud hebt! Maar dat vind ik zo lastig :P En het is zo dat een klant niet moet denken van : goh wat een vreselijke foto, och maakt ook niet uit ze zal het wel koud gehad hebben, want eigenlijk, lijkt mij dat je zelfs buiten in de kou nog de indruk moet wekken dat het 30 graden is buiten :P

En ik wil graag wat over mijzelf vertellen hoor! Maar uit eigen initiatief ben ik daar niet zo goed in dus je mag van mij wel vragen stellen :P Dan kan ik die wel beantwoorden? :)
En ik vind het juist heel erg fijn om zulk commentaar te krijgen! Of feedback, kritiek, wat dan ook :D
De interesse komt voornamelijk omdat mijn droom vroeger was om model te worden. Helaas heb ik er niet bepaald het gezicht voor dus echt meer dan dit gaat hem niet worden :P

En het nog niet posten van je idee is logisch, straks vertel je de grootste plannen en verwachtingen en gaat het niet door. Zou jammer zijn!

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 18:37

Als ik die schema's etc een aantal pagina's terug lees, heavy.

Was vrijdag (gister?) voor het eerst sinds kerst in de sportschool, heb 10 minuten op de loopband gelopen en 5 minuten 'traplopen' gedaan, voor de grap (was niet zo gemotiveerd) 12 keer een training voor de schouders en 10 sit-ups en vanmorgen was er al (uiteraard héél weinig) resultaat bij mijn bovenbenen en buik.

Wil niet weten hoe ik uit zie als ik weken serieus ga trainen :o

Wat hebben de 'modellen' hier trouwens voor figuur, grote billen en borsten, smal taille, of het bekende modellenfiguur?
Mij viel gisteren op bij de 5 mooiste mannen/vrouwen, qua billen en gehele lichaam, dat de meeste eigenlijk geen duidelijk 'wow' billen hadden, vind ik best vreemd dat zij dan toch zo hoog gezet worden.

Winnende figuren:
Afbeelding

Terwijl ik eerder https://www.google.nl/search?hl=nl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1366&bih=651&q=twitter+certified&oq=twitter+ce&gs_l=img.1.0.0j0i24l9.1812.3118.0.5486.10.8.0.2.2.0.118.759.4j4.8.0...0.0...1ac.1.8.img.kdOw8dliDsc#hl=nl&site=imghp&tbm=isch&sa=1&q=twitter+certifiedhotti&oq=twitter+certifiedhotti&gs_l=img.3..0i24.783.1516.0.1793.5.1.0.4.4.0.88.88.1.1.0...0.0...1c.1.8.img.TMdAFCGMrR8&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.44770516,d.d2k&fp=546f0efab12a0318&biw=1366&bih=651
hiervan vind (een aantal, lang niet alle) dat zij een 'speciaal' figuur hebben.

Hoe denken jullie erover?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 18:43

xEmilieLx lastig met die kou :P ga met de rest mee qua commentaar.

Ik heb alles behalve een modellenfiguur, ik heb te veel vorm en ben veel te breed :Y)
Topmodellen hebben vaak gewoon weinig borst en bil, klein maatje. Maar het ligt er ook heel erg aan wat voor modellen het zijn. Lingeriemodellen hebben vaak al wat meer vorm. Waar zijn die winnende figuren dan van?
Ik vind zelf het gemiddelde topmodellenlichaam niet zo aantrekkelijk, doe mij maar mooie borsten en billen.

xSlvna

Re: model worden/hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 18:47

Nah Heidi en Adriana stonden in de top 5 (mooiste billen, of 'absolute 10 op alle gebieden' of zo iets), nah volgens mij heb ik al een te smal taille in verhouding met mijn heupen om topmodel te worden :+

Best erg eigenlijk, er is toch niks aan dat 'recht' van alle opzichten? Vind persoonlijk een smal taille en brede (niet overdreven) heupen met een fijn paar billen een stuk sexyer dan dát.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 18:49

Ze moeten gewoon in de kleding passen met hun maatje 32/34 en dat gaat niet als er veel uitsteekt :+ daarom zei ik al, het hangt ook af van waarvoor je model staat.

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 18:50

Victoria's Secret denk ik?

Die hebben sowieso een heel ander beeld bij modellen. Ik heb ook absoluut niet de beste maten, ik heb hele brede schouders, een normale bustomvang, wel een smalle taille, weer hele brede heupen en flinke billen, lange benen maar wel stevige bovenbenen.

Het grootste probleem waar ik tegenaan loop is mijn schouders, verder heb ik eigenlijk geen commentaar of 'problemen' ondervonden bij de rest van mijn lichaam.

@xEmilieLx: Leuk dat je ook eens langs komt en leuk dat je je foto met ons deelt. Ik ga qua commentaar over je panty/de kou/de scheve horizon met de rest mee. Waar je ook op kunt letten is je gezichtsuitdrukking in verhouding met je lijf.

Dus ook al sta je in een ongemakkelijke pose, dit mag niet aan je gezicht af te lezen zijn. Als ik nu naar jouw foto kijk lijkt het alsof je je adem en je buik vreselijk inhoudt. Het ziet er in elk geval niet ontspannen uit. Voor het mooie had je schouder misschien ook een klein stukje naar achter gemogen, je armen vind ik er voor de rest mooi uit zien.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 18:51

Bedoel lingerie, lijkt me opzicht tof (al is dat alvast niet voor mij weggelegd, 2 duidelijke littekens op mijn benen) en ja...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 18:52

xSlvna ben jij dat meisje in je profiel op het paard trouwens? Ik vind jou eigenlijk heel erg smal juist :+

Ik heb ook brede schouders, plus vrij grote borsten, met als gevolg dat ik gewoon niet echt goed in kleding pas. Ik heb namelijk qua taille maat 36 (als ik weer wat strakker ben wat hopelijk snel is :') maat 34/36) terwijl ik qua buste op een maat 42 zit. Dat werkt dus niet :+

xEmilieLx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 18:58

@ Posh, Dankjewel voor je reactie! Ik vind het er zelf ook alles behalve ontspannen uit zien, en ik heb nog een heleboel andere foto's maar die vind ik zelf een stuk minder mooi.. Ben gewoon niet echt een modellen type :P Thanks!

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 19:02

Recentste foto op mijn profiel is van aanvang 2012.
Nee ben inderdaad smal van de zijkant gezien, maar van voor valt dat best mee (voor een 15 jarige), ben tot nu toe alleen in de lengte gaan groeien, licht in de breedte maar ik verwacht dat ik wel wat breder word qua heupen als ik mijn lichaam gewoon nog goed doorontwikkeld :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 19:04

Ah, ik vind je vrij smal ook van de voorkant (weinig heup), maar misschien is mijn definitie daarvan gewoon anders :P ik was zelf al vrij vroeg uitgegroeid, sowieso in lengte was ik op m'n 14e wel klaar (ben dan ook niet zo groot :+ ) maar in de breedte groei je vaak nog wel wat!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 19:06

Ik zit aan 82-65-82 qua maten, ben in m'n middel 5cm te breed maar ben niet van plan hier wat aan te gaan doen ofzo :)
Qua lichaamsbouw ben ik vrij slank gebouwt, 1,76 lang en weeg 56 kilo op 't moment. Verder heb ik vrij forse bovenbenen vind ik zelf, ben niet helemaal tevreden over m'n kont maar verder heb ik weinig te klagen eigenlijk :P

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 19:09

Maar maar maar, dat zie je toch niet van de zijkant? ;(

1e foto is van aanvang 2012, 2e foto is van halverwege 2010

Ik was al op facebook aan het kijken voor foto's maar ik lijk net een penny, alleen foto's van mijn pony, hoe erg :O
Verder in vergelijking met de meiden van mijn school (van Nederlandse afkomst), bijna iedereen is of kleiner dan ik, of letterlijk vierkant.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 19:12

Ik ben momenteel 96-69-92, mijn middel was rond de 63 dat mag wel weer terug. :P
Maar goed, ik ben dus maar 1.62. Geen idee wat ik precies weeg, zal zo'n 57 kilo zijn nu? M'n perfecte gewicht is 53. Courses ik vind jouw benen helemaal niet fors!

xSlvna schreef:
Maar maar maar, dat zie je toch niet van de zijkant? ;(

1e foto is van aanvang 2012, 2e foto is van halverwege 2010

Ik was al op facebook aan het kijken voor foto's maar ik lijk net een penny, alleen foto's van mijn pony, hoe erg :O

Oh, ik keek naar de 2e foto idd :) van de zijkant ben je iig erg smal, aangezien het net over "bredere" mensen ging en je het over jezelf had vroeg ik me af of jij dat was. :P Maar ik moet zeggen dat ik op jouw leeftijd ook nog gewoon een B cup had hoor dus je weet nooit hoe je er over een paar jaar uit ziet :)) ben in de breedte ook nog best gegroeid wat dat betreft! Dat komt vaak later nog :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 19:53

Ik heb zelf een behoorlijk dikke kont haha :+ Ben er altijd wel trots op geweest en ex-vriendje/mannen over het algemeen vinden het altijd wel leuk. Kreeg laatst nog met uitgaan een compliment over mijn lekkere bouncende kadetjes :')

Voor de rest is mijn onderlijf echt véél te breed voor serieus modellenwerk. Van boven ben ik vrij smal, ik heb cupmaatje B/C 70 (verschilt per winkel en merk) en je kan bij mij gewoon ribbetjes tellen. Bij mij gaat echt alles op mijn heupen/bovenbenen zitten dus ik ben wel aan het werk om er iets aan te doen, maar ik vind het niet echt noodzakelijk. Ik vind het belangrijker dat ik mezelf sexy vind in lingerie dan dat "de meute" dat vindt. Ik heb niet de drang om het lichaam van een Victoria's Secret model te krijgen

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 19:55

Ik heb ook echt ribben tellen ja :P Zit op 75B, maar 't klopt in verhouding met m'n lichaam vind ik niet echt maar toemaar. Ik vind m'n eigen kont niet zo interessant, wil er best graag aan werken maar de sportschool hier is de enigste en ontzettend duur (als er een Fit4Free ofzo hier zat was ik echt al maanden lid). Moet echt weer wat gaan doen aan sporten maar 't komt er steeds maar niet van ^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 19:59

Ik heb me tegenwoordig wel ingeschreven, vrij goedkoop ook. Het enige wat ik eigenlijk echt ermee wil bereiken is dat ik strakker word. Ik heb nu dan wel flinke benen en billen waar de meeste mannen van houden, maar ik voel me niet zo chill in een bikini omdat het gewoon een beetje flubberig is allemaal. Dus ik ga gewoon lekker bezig met gezond eten en lekker sporten om er weer wat beter uit te komen zien.

En is jouw sportschool zo extreem duur dan Courses? Ik betaal nu 20 euro per maand inclusief groepslessen, ik doe bijvoorbeeld op dinsdagochtend yoga erbij en dat vind ik echt heerlijk voor mezelf. Ik vind het die 20 euro eigenlijk prima waard, ik vind het heeeerlijk om te sporten, hoe moe je er soms ook van wordt. Gewoon even lekker zweten :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 20:06

.. Hier betaal je dik 150 euro per 2 a 3 maand. Dat vind ik toch wel echt even wat te duur :P

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 20:07

Mailtje sturen naar 'Basic fit' dat ze nog geen sportschool in jou buurt hebben? :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 20:09

Er zit hier maar een sportschool in de buurt, dichtbijzijnste is Amersfoort Vathorst en die zit ook niet naast 't station, dus helaas :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 20:46

Courses schreef:
.. Hier betaal je dik 150 euro per 2 a 3 maand. Dat vind ik toch wel echt even wat te duur :P

Pff dat is inderdaad wel veel te duur ja. Zou ik ook niet doen hoor :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 20:56

Dat bedoel ik, hahaha :P Anders was ik allang gaan sporten.
Enigste voordeel van m'n ex, die woonde praktisch naast een Fit4Free :P

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 13:20

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 14:32

Wat ging gisteravond snel! Maar het was zo leuk. :D Wel heel eng en het gaf een huge adrenaline kick.
Ik vond het echt super! Leuk dat er al foto's zijn! En het filmpje ook trouwens, het voelde alsof ik er heel lang stond, maar als ik het filmpje zo keek was ik erg haastig. Gek om te zien. :')