Over de kou; tja. Ik heb zelf met de buiten foto's van Mark ook met redelijk wat kou buiten gestaan, dus ik snap wat je bedoeld
Echter is 't wel de kunst dat niet te laten zien op de foto, gezien de kijker daar niet echt rekening mee zal houden (ik begin er dan nu toevallig over, maar voor een webshop kijker, die gaat zich echt niet afvragen 'Goh, had 't model 't koud?')
Verder zou ik in 't vervolg inderdaad geen panty doen, of althans, niet zo'n soort panty want dat stoort nogal
Mocht je nog een keer met koud weer schieten, spreek dan met de fotografe even af dat je om de 5 minuten ofzo even 5 minuten opwarmt (wat vanuit de fotografe zelf ook wel gezegd mag/kan worden gezien je je model niet hoort te laten bevriezen
).Maar goed, het klinkt allemaal heel hard, maar 't is goed bedoeld hoor
Verder vind ik 't wel apart dat ze onbewerkte foto's doorstuurt, die jij dan ook online mag zetten .. Dat zou ik echt never doen namelijk ... Beetje apart als je 't mij vraagt maar dat zal wel de werkwijze van de fotograaf in kwestie zijn denk ik
Vanwaar de verdere interesse in de modellen wereld als ik vragen mag? Misschien dat je nog wat meer over jezelf kunt vertellen?
bedankt voor de tip! Weet ik dat ook weer voor de volgende keer

ben in de breedte ook nog best gegroeid wat dat betreft! Dat komt vaak later nog