Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:Heb je heel toevallig bij de omschrijving op je bankafschrift gekeken???
Ik had laatst iemand terug gemaild, bleek dat ze haar adres bij de betalingsgegevens had vermeldt...
Regallie schreef:Ik had dit een paar weken geleden nog..
Ik was op zoek naar schoenen en had een beetje in de buurt rond gekeken (hou niet van verzenden, kom ze liever ophalen;)). Uiteindelijk leuke schoenen gevonden, in de advertentie werden ze aangeboden voor €20. Tja tis toch marktplaats dus heb de helft geboden. Krijg ik direct een mail terug dat ik ze voor €15 op mag halen. Omdat ik aan het werk was heb ik de mail even tot s'avonds laten liggen om hem dan te beantwoorden. Eenmaal thuis was ik van haar 6 mails rijker. 'Ik mocht ze nu voor €12,50 ophalen.Ik moest ook haar andere advertenties eens bekijken. Of ik nog wel interesse heb en die vraag nogmaals, maar dan een uur later. Waarom ik niet meer reageerde en wederom dat ik haar andere advertenties ook moest bekijken en dat ze mijn bod had verwijderd gezien ik niet reageerd.'. Dat was voor mij de druppel, dan denk ik echt laat maar, ik werk gewoon 40 uur in de week, zit niet hele dagen achter mijn pc te wachten tot ik eindelijk eens privemail krijg... Dus nog even gewacht met terug mailen. De volgende ochtend weer 3 mails erbij.. Heb toen maar netjes gemaild, dat ik helaas geen interesse meer heb, gezien ik inmiddels was voorzien.. Krijg ik nog 3 mails wat de reden is dat ik geen interesse meer heb.. Nou door het aandringen misschien??
Mo_86 schreef:showteam schreef:Nu hebben we wel dezelfde :p ene Mandy, of ik idd een filmpje wil maken van dat ik gras aan het vertrappen ben. *zucht
Oh my, ze heeft er een hobby van gemaakt... Heb je gereageerd? Je kunt ook een YouTube filmpje bijvoegen van iemand die kopje onder gaat in een grote modderpoel