Da's een goeie uitvinding geweest. (maar rijdt niet zo gemakkelijk...)
DDDMakkink
Geplaatst: 18-02-12 22:56
Uhm nee dat dan weer niet Regenjas dan Maar dat zit voor geen meter en maakt herrie Dan zitten er maar twee dingen op Of emigreren of verhuizen naar een binnenbak
Ze hebben toch in van die feestwinkels van die kleine paraplu's je je dmv zo'n ring op je hoofd zet ?
Nu gister met dat vieze weer hoefde ik opeens niet zo nodig meer, een rondje naar buiten in de rolstoel haha. Door het raam kijkende zakte de moed me al in de schoenen. Liever -5 en droog (met evt sneeuw) dan +5 en die vieze regen... Maar goed ik kom de eerstvolgende 1,5week toch niet vd bank dusja haha.
Hier net hagel. Katten waren helemaal onder de indruk en zaten veilig vanachter het raam zeer geïnteresseerd naar deze vallende witte balletjes te kijken. Nu weer blauw hier... Raar weer!
Hier is het ook wit en spekglad. Gaan hier nu carnaval vieren. Arme mensen in de optocht.
ashley1
Geplaatst: 19-02-12 14:22
Nou hier schijnt de zon... hoe komen jullie nou weer aan sneeuw en hagel?!
Ja helaas speelt PSV nu, dus kan ik niet naar buiten Maar ik ben zojuist onder de douche geweest, en we hebben ook buiten in de schuur nog een douche dus die is nu geprepareerd voor mij zodat ik alle ruime heb en op een stoel kan douchen en daarna op een andere stoel kan zitten voor het afdrogen en aankleden. Maar ik moet dus eerst op krukken van het huis naar de schuur en daarna weer terug dus ik ben stiekem al een eventjes buiten geweest en het was heeeerlijk!!!
Als PSV afgelopen is wil ik nog wel eventjes een rondje naar buiten, het is nu zo heerlijk weer
ashley1
Geplaatst: 19-02-12 15:19
Hmm... het werdt steeds grijzer en donkerder en nu is het opeens bij ons ook grote dikke vlokken aan het sneeuwen!! En véél! Alleen jammer dat de grond zo warm is en het gelijk smelt zodra het op de grond ligt, als het nu kouder zou zijn zouden we gelijk weer een mooie dikke laag hebben Maar helaas....
Nou ik was gisteren in Terneuzen en reden rond 22.00 terug naar huis. Heb ik keer de auto aan de kant gezet omdat ik letterlijk niks voor me zag, op een witte waas na! Wát een bui was dat zeg haha. En dan helemaal over die Zeelandbrug heen, zag echt niks! Maar wel super mooi!
DDDMakkink
Geplaatst: 20-02-12 13:15
Mazzellaar die je bent heb je toch nog het staarje van de winter gehad
Haha ja! Maar ben toch een beetje bang, dat dit het laatste staartje van dit winterseizoen is geweest! Nog een maandje en het is weer lente! Nu vind ik dat ook heerlijk hoor! Lammetjes in de wei, bloempjes die weer omhoog komen. Alles krijgt weer kleur! Dan snel door naar de zomer. Paar maandjes heerlijk weer! Herfst overslaan en weer op naar de winter!!
NatassJa
Geplaatst: 20-02-12 13:20
Ook aardige bui trouwens kippiekipp!!
DDDMakkink
Geplaatst: 20-02-12 14:58
Ja de lente en zomer hebben ook zeker wel wat Lekker in de zon op mijn ligbed En BBQ'en met de kids op pad
NatassJa
Geplaatst: 17-03-12 02:52
Dames, ik wilde even afscheid van jullie nemen
Was gezellig met jullie, maar de winter kan nu toch wel de naam: Officieel ten einde krijgen!
Op naar de lente!
En tot de volgende winter!
kippiekipp
Geplaatst: 17-03-12 09:23
Ik ben ook wel van de lente, ik zeg "Lente topic"!!! haha
Blegh... Ben al geen fan van de zomer die er aan zit te komen, de lente begint voor mij, zoals gewoonlijk, weer waardeloos. Snot-, maar dan ook snotverkouden en allergiën en die twee blijven elkaar lekker opstoken. Van mij mag de winter weer terugkomen, maar dan wel die 2 weken èchte winter, alleen dan langer.