Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magic_lover schreef:Hier ook.. dan is het net of het al weg is getrokken en begint het ineens weer..denk je dat het zo goed als voorbij is begint het weer met steeds harder gerommel.
ben nou toch maar verhuisd naar mijn bedje, maar voorlopig zal ik wel niet slapen, al ben ik wel verschrikkelijk moe
DewiRox schreef:Wat gebeurd er eigenlijk als de bliksem inslaat? Vliegt dan meteen je huis in de brand? In ieder geval slaan de stoppen door toch, maar komt er dan ook brand? En wat gebeurd er met jou, voel je het? Ik heb echt geen idee..
jori_X schreef:DewiRox schreef:Wat gebeurd er eigenlijk als de bliksem inslaat? Vliegt dan meteen je huis in de brand? In ieder geval slaan de stoppen door toch, maar komt er dan ook brand? En wat gebeurd er met jou, voel je het? Ik heb echt geen idee..
ong 2/3 weken geleden is het bij onze buren ingeslagen. De vonken vlogen uit alle stopcontacten en de echte brand is begonnen in de meterkast omdat daar de hele zooi natuurlijk bij elkaar komt. Hele huis is afgebrand..
jori_X schreef:DewiRox schreef:Wat gebeurd er eigenlijk als de bliksem inslaat? Vliegt dan meteen je huis in de brand? In ieder geval slaan de stoppen door toch, maar komt er dan ook brand? En wat gebeurd er met jou, voel je het? Ik heb echt geen idee..
ong 2/3 weken geleden is het bij onze buren ingeslagen. De vonken vlogen uit alle stopcontacten en de echte brand is begonnen in de meterkast omdat daar de hele zooi natuurlijk bij elkaar komt. Hele huis is afgebrand..
DewiRox schreef:marius schreef:Willen we dat weten DewiiRox?
Nou ja, eigenlijk wel. Ik heb echt geen idee en zou het eigenlijk wel graag willen weten, wat ik eventueel kan verwachten als het wel gebeurd.. (Lig nu op zolder, en dan denk je er wel even wat meer overna dan toen ik beneden zat)