Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Evelli schreef:Ben zaterdag best een lange tijd in de Primark geweest (niets gekocht) maar werd echt knettergek van alle mededelingen
managementmededeling/personeelsmededeling/schoonmaakmededeling/beveiligingsmededeling......... achter elkaar door, de gehele tijd. Echt hinderlijk!
Courses schreef:Evelli schreef:Ben zaterdag best een lange tijd in de Primark geweest (niets gekocht) maar werd echt knettergek van alle mededelingen
managementmededeling/personeelsmededeling/schoonmaakmededeling/beveiligingsmededeling......... achter elkaar door, de gehele tijd. Echt hinderlijk!
Ja, er word wel extreem vaak omgeroepen inderdaad. Vrij storend.
Miepie77 schreef:ja tegen die dierenwinkel zijn al meerdere petities gehouden en dierenbescherming is er geregeld maar zolang de gemeente niets doet mogen ze gewoon puppies en kittens blijven verkopen, de rest van de stad word volledig verbouwd dus is idd een puinhoop, moet wel heel mooi gaan worden als ik de maquettes mag geloven
Citaat:Citaat:Wikipedia zegt:
"Hoewel het in enkele gevallen nog voorkomt, is het niet gebruikelijk dat men in een dierenwinkel terecht kan voor de aanschaf van honden of katten. In veel Europese landen, zoals het Verenigd Koninkrijk, is de verkoop van die dieren in dierenwinkels dan ook bij wet verboden. In België is de verkoop in dierenwinkels verboden vanaf 2009. In Nederland worden nog steeds op grote schaal allerlei exoten naast inheemse diersoorten in dierenwinkels verkocht. Omdat dit niet in alle dierenwinkels even verantwoord gedaan wordt, bestaat er sinds 2007 het burgerinitiatief 'Dierenwinkelinspectie'."
Het mag dus wel nog. En zolang er mensen zijn die in zo'n winkel honden/katten te kopen (kan ik écht niet snappen), zal er ook niet mee gestopt worden ben ik bang.
Matsje schreef:Ik ben juist super tevreden over de broeken!
Alleen ik heb wel vrij ronde billen, smalle heupen en gespierde bovenbenen en een slanke taille, dus misschien dat mijn afwijkende verhoudingen er voor zorgen dat ze prima passen....
Menino schreef:Ik heb hetzelfde issue en vind primarkbroeken ook best chill.... Ik heb nog nooit een broek gevonden die écht goed zit... Maar dit behoort wel tot de 'betere' categorie zegmaar
spOttiee schreef:Ik ga morgen niet m'n moeder naar de primark toe, ik weet niet of ik er echt verstandig aan doe om in de vakantie te gaan, maar ik ben beniewd.
Broeken ben ik wel erg tevreden, heb best altijd wel moeite om goed zittende broeken te vinden maar 9 van de 10 keer slaag ik áltijd bij de primark!