Primark deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Matsje

Re: Primark deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 12:06

Ik ben juist super tevreden over de broeken!

Alleen ik heb wel vrij ronde billen, smalle heupen en gespierde bovenbenen en een slanke taille, dus misschien dat mijn afwijkende verhoudingen er voor zorgen dat ze prima passen....

Heb er 3, de skinny's en ze zitten goed. heb er wel altijd een riem bij maar dat heb ik ook bij m'n g-star en hilfiger broeken dus ja.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 12:15

Ben zaterdag best een lange tijd in de Primark geweest (niets gekocht :+ ) maar werd echt knettergek van alle mededelingen :\ managementmededeling/personeelsmededeling/schoonmaakmededeling/beveiligingsmededeling......... achter elkaar door, de gehele tijd. Echt hinderlijk!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 16:56

Evelli schreef:
Ben zaterdag best een lange tijd in de Primark geweest (niets gekocht :+ ) maar werd echt knettergek van alle mededelingen :\ managementmededeling/personeelsmededeling/schoonmaakmededeling/beveiligingsmededeling......... achter elkaar door, de gehele tijd. Echt hinderlijk!

Ja, er word wel extreem vaak omgeroepen inderdaad. Vrij storend.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 17:15

Courses schreef:
Evelli schreef:

Ja, er word wel extreem vaak omgeroepen inderdaad. Vrij storend.

Dacht in eerste instantie dat ze er zelfs speciaal iemand voor aan hadden genomen :) maar waren elke keer andere stemmen.
Het is dat ik moest wachten op iemand die wat ging passen, anders had ik allang weggeweest.
In de pashokjes schijnt het nog erger te zijn (de mededelingen, en hoe hard je ze hoort)

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 17:59

Ik vond die meldingen ook irritant ja! Twee vrouwen die vorige keer achter me liepen waren er toch op aan het schelden. :')

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 18:20

Haha ik heb nooit last van de meldingen eigenlijk. Wel van de drukte, my god he. Tlijkt wel gratis. Ik kan altijd maar 1 of 2 dingetjes daar vinden. Plus altijd tig sokken en ondergoed. Maar sommige mensen kunnen zich daar niet eens aan de maximum van 8 stuks kleding in de paskamer houden haha.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 23:47

Yay! Ik ga morgen ook weer maar dan naar zaandam!
Weten jullie of er nog sjaals en zo zijn of is het echt al voorjaar collectie?

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 23:53

Was afgelopen vrijdag in Rotterdam en daar hadden ze ook al wel een heel aantal dingen voor het voorjaar. Wat zomerse kleuren etc.
Sjaals heb ik ook wel gezien, maar dan dunne. Die je meer als accessoire draagt zeg maar.

Zelf heb ik niet echt iets leuks gevonden en dus niets gekocht. Vriendin had wel een leuke blouse en een tas.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 09:46

Okee! Nou ik ga naar zaandam dus kijk wel eventjes.. Hopelijk vind ik nog wat leuke truien

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 17:55

Ik ga volgende week baar Hoofddorp, ben benieuwd naar de winkel daar! En naar de collectie.. Hoop eigenlijk dat ze de pasteltinten etc hebben (:

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 23:22

Zo ben er weer uit Zaandam! Enorm mooie winkel.
Alleen de rest van de stad viel tegen dus naar amsterdam gegaan.
heb wel weer goed geshopt.
2 bikini's
blousje voor school
ondergoed
baby kleertjes voor m'n zus
Knuffeltje
geurkaars
t-shirt
sjaal
oorbellen
en nog veel meer!!

Was daar trouwens in de buurt en zag wel enorm zielig bij een dierenwinkel een hok met puppie er in.. Vond echt niet dat dat kan dus ga ook een aanklacht bij de dierenbescherming doen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 10:28

Fiona: dat heeft geen zin :) deze dierenwinkel mag gewoon puppys en kittens verkopen :) staat nergens in de wet dat het niet mag :)
Zonde van je tijd om de dierenbescherming te bellen, die weten het namelijk al en mogen er toch niets aan doen :)
Dat de stad tegen zou vallen had je ook al meerdere keren in het topic kunnen lezen :+ ze zijn druk aan het verbouwen :D

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 11:22

Welke winkel is t leukst en overzichtelijk? :p ben als laatst in rotterdam geweest :p

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:25

ja tegen die dierenwinkel zijn al meerdere petities gehouden en dierenbescherming is er geregeld maar zolang de gemeente niets doet mogen ze gewoon puppies en kittens blijven verkopen, de rest van de stad word volledig verbouwd dus is idd een puinhoop, moet wel heel mooi gaan worden als ik de maquettes mag geloven

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:31

Miepie77 schreef:
ja tegen die dierenwinkel zijn al meerdere petities gehouden en dierenbescherming is er geregeld maar zolang de gemeente niets doet mogen ze gewoon puppies en kittens blijven verkopen, de rest van de stad word volledig verbouwd dus is idd een puinhoop, moet wel heel mooi gaan worden als ik de maquettes mag geloven

De gemeente staat niet boven de wet :) dus zolang het van de wet mag :D mogen ze daar dieren verkopen.

De stad wordt prachtig als het straks (volgend jaar ofzo) klaar is :D

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 16:29

Mm op internet lees ik dat het niet mag.
En het kan toch geen kwaad al ik ook bel ? Hoe meer mensen klagen hoe meer er mischien aan gedaan word?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 16:34

[BB] Pups en kittens verkopen in dierenwinkel
Is net van de week een topic over geopend :)
Citaat:
Citaat:
Wikipedia zegt:
"Hoewel het in enkele gevallen nog voorkomt, is het niet gebruikelijk dat men in een dierenwinkel terecht kan voor de aanschaf van honden of katten. In veel Europese landen, zoals het Verenigd Koninkrijk, is de verkoop van die dieren in dierenwinkels dan ook bij wet verboden. In België is de verkoop in dierenwinkels verboden vanaf 2009. In Nederland worden nog steeds op grote schaal allerlei exoten naast inheemse diersoorten in dierenwinkels verkocht. Omdat dit niet in alle dierenwinkels even verantwoord gedaan wordt, bestaat er sinds 2007 het burgerinitiatief 'Dierenwinkelinspectie'."

Het mag dus wel nog. En zolang er mensen zijn die in zo'n winkel honden/katten te kopen (kan ik écht niet snappen), zal er ook niet mee gestopt worden ben ik bang.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 16:50

Thanks

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 22:46

Vandaag ben ik in R'dam geweest. Was vergeten dat een deel van NL al vakantie heeft. Kan je vertellen, op zondag middag is het de helft zo druk als vanmiddag! Pffff!

Toch geslaagd voor 2 paar schoenen, 1 paar laarzen, broek (niet gepast daar en hij zit top gelukkig!) En een shirt voor vriendlief!
37euro! :D
Mn moeder had sportsokken en een overhemd voor mn broertje en een super leuke sjaal!

Heb niet de tijd genomen echt uitgebreid overal te kijken, werd gekkkkkk van al die mensen. Al viel t bij de kassa reuze mee!

Matsje schreef:
Ik ben juist super tevreden over de broeken!

Alleen ik heb wel vrij ronde billen, smalle heupen en gespierde bovenbenen en een slanke taille, dus misschien dat mijn afwijkende verhoudingen er voor zorgen dat ze prima passen....

Door jouw verhaal heb ik voor t eerst een broek gekocht. Heb altijd moeite door ronde billen, smalle taille en stevige bovenbenen. Wilde me er nooit aan wagen, maar hij zit netjes. Doe er wel een riem om, maar die heb ik altijd om.

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 19:52

Haha zie je!

Ik heb ook ALTIJD een riem, anders gaat ie bij m'n billen zakken. Maar dat heb ik dus ook bij niet-primark broeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 20:26

Ik heb hetzelfde issue en vind primarkbroeken ook best chill.... Ik heb nog nooit een broek gevonden die écht goed zit... Maar dit behoort wel tot de 'betere' categorie zegmaar :')

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 20:42

Ik ga morgen niet m'n moeder naar de primark toe, ik weet niet of ik er echt verstandig aan doe om in de vakantie te gaan, maar ik ben beniewd.
Broeken ben ik wel erg tevreden, heb best altijd wel moeite om goed zittende broeken te vinden maar 9 van de 10 keer slaag ik áltijd bij de primark! :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 20:55

Menino schreef:
Ik heb hetzelfde issue en vind primarkbroeken ook best chill.... Ik heb nog nooit een broek gevonden die écht goed zit... Maar dit behoort wel tot de 'betere' categorie zegmaar :')

Probeer de Levi's curve id. :j Ik had altijd dat de broek me veel te wijd was bij mijn rug, altijd bilspleet enzo ook met riem. :+ Heb nu een curve id broek (bold curve) en kan er zelfs mee op mijn hurken gaan zitten zonder riem en je ziet geen millimeter bilspleet. :Y)

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:01

Ik heb 2 broeken die heel lekker zitten, 1 van garcia en 1 van de h&m. En vandaag voor t eerst die vd primark aan, zit ook echt lekker! Is een super soft skinny, zacht issie zeker!

Ik heb ook altijd een riem om, bij elke broek, bij alle merken. Komt denk ik door ronde billen en weinig heupen ofzo, blijft ie niet hangen. :+

Loose: goeie tip! :)

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:11

spOttiee schreef:
Ik ga morgen niet m'n moeder naar de primark toe, ik weet niet of ik er echt verstandig aan doe om in de vakantie te gaan, maar ik ben beniewd.
Broeken ben ik wel erg tevreden, heb best altijd wel moeite om goed zittende broeken te vinden maar 9 van de 10 keer slaag ik áltijd bij de primark! :)

volgens mij is het hier in rotterdam nog geen vakantie