Less is more! Goede voornemen : Afvallen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:15

farahtjuh: oke, ik ben benieuwd of het ons gaat lukken :) Wel grappig dat we beide het zelfde aantal willen afvallen :P

X_Michelle_X: je kunt het beste beginnen met een ontbijt (crackers of brood of ontbijtgranen), dan neem je rond 10.00 uur (hangt er natuurlijk ook vanaf hoe laat je opstaat) een tussendoortje, bijv. een plakje ontbijtkoek/eierkoek of liga koekjes of fruit, dan ga je lunchen met bijv. brood/crackers, vervolgens neem je rond 15.00 weer een tussendoor (bijv. fruit) en dan ga je avondeten en dan neem je 's avonds nog fruit ofzo.
Dan kom je in totaal op 6 keer uit.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:16

Jawel Melanie, je gaat het volhouden!!!!

Ik heb om 12 uur mn 2 boterhammen met smeerkaas op en ben om half 1 een half uurtje wezen wandelen met collega's.
Heb mn ochtendtussendoortje gemist, maar heb voor zometeen de liga klaar liggen.

Zal zo eens een boodschappenlijstje gaan maken...

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:17

Ik heb vanmorgen 2 crackers met jam genomen. Om 11 uur een appel, toen ben ik naar de winkel gelopen!! jaja :P en net om 1 uur begonnen met me lunch, 2 broodjes met kip file iets en een opkikker en een glas optimel drinken.
Tussendoor straks, voordat ik te werk ga, een evergreen en vanavond spaghetti. Mijn avond eten is gewoon wat de pot schaft zegmaar :P

Eefste

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:17

Ik heb net hard gelopen. Heb een mp3 gedownload met hardloopschema:). Als ik de stem moet geloven kan ik over 10weken een half uur rennen.. Vandaag had ik echter al moeite met 3 minuten achter elkaar hihi..echt erg! Heb zelfs spierpijn van ea activ op de wii gister. Ohoh..mijn conditie is om te huilen. Vandaag 2 mais boterhammen met beetje margarine en appelstroop op. Succes allemaal!

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:19

Is het HK topic gesloten ja? Nja prima, dat voorkomt heel wat onduidelijkheden :)

We gaan het zeker volhouden!!! *\o/*

Ik ga nu naar de winkel. Kiwi's halen (en afwasmiddel e.d. :Y) ). Ben benieuwd hoe vanavond gaat. Maar ben nu al heel erg tevreden over het volle gevoel wat ik heb ondanks het gezonde en mindere eten wat ik heb gehad :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:20

ow, waar heb je dat hardloopprogramma vandaan?

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:20

nee kweet kruiderboter is ook niet alles maar wel lekker :D vanaf morgen word het eeehm geen idee iegenlijk. ik ben ook meer een avond eter, stampot of makaroni ofzo tja zoals muslie met melk enzo is ook geen succes want lust geen melk *schaam*

@pebblesther: tja 65 kilo is een erg mooi gewicht vind ik zelf ben zelf ook maat 1.68 ;)

frgheaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:25

Sabin_e schreef:
Maar ben nu al heel erg tevreden over het volle gevoel wat ik heb ondanks het gezonde en mindere eten wat ik heb gehad :)

Dat gevoel heb ik nu ook. Ik heb het helemaal niet moeilijk gehad oid. Ik heb nog steeds een "vol" gevoel.

Ik ben benieuwd hoe iedereen het vanavond gaat doen!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:26

frgheaven schreef:
Sabin_e schreef:
Maar ben nu al heel erg tevreden over het volle gevoel wat ik heb ondanks het gezonde en mindere eten wat ik heb gehad :)

Dat gevoel heb ik nu ook. Ik heb het helemaal niet moeilijk gehad oid. Ik heb nog steeds een "vol" gevoel.

ik ook :))
heb het gevoel dat ik bommetje vol zit :')

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:27

Eefste schreef:
Ik heb net hard gelopen. Heb een mp3 gedownload met hardloopschema:). Als ik de stem moet geloven kan ik over 10weken een half uur rennen.. Vandaag had ik echter al moeite met 3 minuten achter elkaar hihi..echt erg! Heb zelfs spierpijn van ea activ op de wii gister. Ohoh..mijn conditie is om te huilen. Vandaag 2 mais boterhammen met beetje margarine en appelstroop op. Succes allemaal!

oee!!
dat wil ik ook wel!!!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:28

M_D_H schreef:
frgheaven"[quote="Sabin_e schreef:

ik ook :))
heb het gevoel dat ik bommetje vol zit :')[/quote]

ik niet :+

Melanie_B

Ik heb echt zoveel bewondering voor jullie!!!

Ik heb telkens een gevoel ''ik moet eten!! Ik moet eten !!''
Komt ook omdat er nog 2 bruine boterhammen met kip filet in me tas zitten, en 2 liga's :o

farahtjuh

vanavond ;) lekker stampot eten een geen chips aan raken :D lkkr film kijken en misschien mijn meisjes nog even doen want het weer zit eindelijk een beetje mee.

wel heb ik zelf gemerkt dat toen het weer zo slecht was en ik niet naar een stal hoef te fietsen * heb alles thuis* dat je wel heel wijnig doet en dat je dan wel sneller wat lekkers pakt ;)

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:32

farahtjuh schreef:
vanavond ;) lekker stampot eten een geen chips aan raken :D lkkr film kijken en misschien mijn meisjes nog even doen want het weer zit eindelijk een beetje mee.

wel heb ik zelf gemerkt dat toen het weer zo slecht was en ik niet naar een stal hoef te fietsen * heb alles thuis* dat je wel heel weinig doet en dat je dan wel sneller wat lekkers pakt ;)

sorry hoor maar van stampot val je echt niet af
laat die koolhydraten staan zo als aardappels rijst en macaroni en als het kan brood dan val je pas goed en veel af
groetjes nagano

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:33

Oef, ik werd niet blij van de weegschaal ^)

Ben nu aan het "ontbijten".

O: -
T: -
L: 6x knäckerbröd meergranen (van de AH), 3 met philadelphia light, 2 met filet americain en 1 met kipfilet. Groot glas melk
T: 2 mandarijnen en/of appel (ik ga laat eten vanavond)
A: Vlees, groente (wat precies weet ik nog niet, mn ouders hebben nog geen boodschappen gedaan)
T: Weet ik nog niet

Chips is het huis uit! Nu alleen nog van de frisdrank afblijven! Ik denk dat ik met mezelf afspreek dat ik 1 of 2 kleine glaasjes mag per dag

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:38

ik denk niet dat ik het met brood vol hou * vind brood ook niet echt lekker*
eigenlijk teer ik op mijn avond eten, dat is eigenlijk ook echt het enigste wat ik echt lekker binnen krijg.
ook haal ik uit mijn warm eten mijn krachten, omdat ik heel veel werk met staal onderdelen in de fabriek, tillen lopen, heftruck op en af vrachtauto op en af.

ik ga gewoon proberen lukt het dan lukt het en anders heb ik het in iedergeval geprobeerd

Lins_Vetra

Re: Less is more! Goede voornemen : Afvallen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:39

Je zal vast wel afvallen, maar gezond is het niet hoor :n

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:40

Fruit is 's ochtends ook licht :j Of je neemt een appel of een banaantje mee voor rond 10 uur?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:41

Word je van brood dik?

Eefste

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:42

Zal vanavond even kijken waar ik dat hardloopmp3 heb gevonden. Ben nu niet thuis. Zal het vanavond posten met linkje. Ik heb niet echt een vol gevoel zeg.. Helaas. Volgens mij ben ik verslaafd aan suiker. Mijn lijf wil steeds koekjes hihi. (Doe ik natuurlijk niet!)

X_Michelle_X

geen avond eten lijkt me ook niet zo gezond..
aardappelen (schijf van 5)
vlees (ijzer)
is dacht ik belangrijk..
Natuurlijk moet je d'r niet te veel van nemen, maar je moet niets tè vel nemen..

X_Michelle_X

Eefste schreef:
Zal vanavond even kijken waar ik dat hardloopmp3 heb gevonden. Ben nu niet thuis. Zal het vanavond posten met linkje. Ik heb niet echt een vol gevoel zeg.. Helaas. Volgens mij ben ik verslaafd aan suiker. Mijn lijf wil steeds koekjes hihi. (Doe ik natuurlijk niet!)

graag :D.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:43

Melanie_B schreef:
Word je van brood dik?

als je tè veel eet wel, maar dat is met alles.
Er zitten wat calorieen in, maar die heb je nodig voor de verbranding in je lichaam.
Ook zitten er veel granen enzo in (met name tarwebrood en heel donkerbruin brood..)
het is dus erg gezond, als je maar niet teveel d'r van eet..
en het beleg, daar moet je ook erg mee opletten.. ;)
Laatst bijgewerkt door X_Michelle_X op 03-01-11 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:45

Melanie_B schreef:
Word je van brood dik?

je wordt van niets dik zo lang je maar maat houdt ;)

hetzelfde geld overgens voor de stampot ;)
je moet nu niets laten staan, daar val je echt niet van af...
je kunt gewoon alles eten, maar als je weet dat het iets is waar wat meer koolhydraten in zit, dan neem je daar gewoon minder van ;)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:45

Eefste schreef:

graag :))