Hier hebben we nu ongeveer weer dezelfde lucht als Wijnanda. Wat ik nu kan zien zelfs alleen maar blauwe lucht
Hier wordt het ook wel bewolkter, maar de zon heeft nog steeds de overhand. Het waait wel flink overigens.
Wijnanda schreef:Hier wordt het ook wel bewolkter, maar de zon heeft nog steeds de overhand. Het waait wel flink overigens.Ja, wat een rotwind om 30km in te fietsen.. De takken vlogen me om de oren en kwam haast niet vooruit.
De wind valt hier eigenlijk wel mee, maar ben dan ook niet anders gewend... Hopelijk blijft het nog even droog.
Ja hoor, ik kom thuis. Gelijk poedersuiker. Het regende net zelfs al een beetje. Paardrijden kan ik wel vergeten vanavond
Ingmar_ schreef:Het is helemaal betrokken vanmiddag. Helaas. Het is nog droog, maar voor hoe lang? *klopt af.Echt jammer, vanmorgen was het nog strakblauw!
Maar jij woont volgend jaar mischien ook in Utrecht Oh. Dat duurt nog een jaar. Een herfst, een winter, een lente en bijna een hele zomer
Ingmar_ schreef:Maar jij woont volgend jaar mischien ook in Utrecht Oh. Dat duurt nog een jaar. Een herfst, een winter, een lente en bijna een hele zomer Misschien ja. En dat duurt nog veeeeel te lang!