Joyckuh schreef:Boomerang: Oeh Ninthe! Ik vind hem mooi, maar ik weet zeker dat mijn vriend het niks vind. Ik opperde Yinthe ook al en dat was niet goed...
Vriendinnetje van mijn dochter heet Ninte, misschien vindt hij dat mooier?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Joyckuh schreef:Boomerang: Oeh Ninthe! Ik vind hem mooi, maar ik weet zeker dat mijn vriend het niks vind. Ik opperde Yinthe ook al en dat was niet goed...
Vriendinnetje van mijn dochter heet Ninte, misschien vindt hij dat mooier?
Joyckuh schreef:Misschien dat jullie mij ook wel kunnen helpen?
Ik zoek nog een leuke naam die past bij J.ari en M.anou. Jongensnaam hebben we al, alleen nog een meisjesnaam. Graag iets in die stijl, NIET beginnen met J of M, niet teveel letters, liever niet in de top 100, geen rare spelling. Wie weet een goede naam?
Konstantine schreef:Ik vind Matthijs mooi, maar helaas begint mijn eigen naam ook al met de M, beetje onhandig.
Is alleen niet erg bijzonder.
_Laura_ schreef:Bij mij in de klas zit een Xenia, haar broer heet Xerxes en haar andere broer heet Xander.
Joyckuh schreef:Misschien dat jullie mij ook wel kunnen helpen?
Ik zoek nog een leuke naam die past bij J.ari en M.anou. Jongensnaam hebben we al, alleen nog een meisjesnaam. Graag iets in die stijl, NIET beginnen met J of M, niet teveel letters, liever niet in de top 100, geen rare spelling. Wie weet een goede naam?
Quidou schreef:vuurneon schreef:T is erger als dat het echt fonetisch gaat worden; heelie.
Maar Engelse namen fonetisch geschreven vind ik sowieso niet snel mooi; maikool bijvoorbeeld. Ja echt... Vreselijk! Die jongen vond het ook niet echt geweldig
Nee nee neeeee, zeg dat dit een grap is?
vuurneon schreef:Quidou schreef:Nee nee neeeee, zeg dat dit een grap is?
Haha nee, jongen is nu in de 20 en moet continu spellen en dan zie je de gezichten van huh?
T staat best stom op papier haha, gelukkig is het met de uitspraak beter haha