Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
alison_belle schreef:Gisteren een klant.....4 oranje beesies......ik zeg, pas op meneer, deze bijten.![]()
Je had zijn gezicht moeten zien, en ik bleef serieus![]()
Eentje met 11 beesies.......a.u.b. het hele elftal![]()
Een klant wilde de blauwe......ikke in die bak duiken en roep.....die blauwe is zich aan het verstoppen maar ik zal `m krijgen.
Echt die gezichten van die klanten........om te smullen!!!!!!!
"Meneer, u ziet er uit of u graag de oranje beesies wilt"!!!!
Meneer staat eerst overdonderd te denken en zegt met brede glimlach JA hahahaha
Heerlijke actie
alison_belle schreef:Gisteren een klant.....4 oranje beesies......ik zeg, pas op meneer, deze bijten.![]()
Je had zijn gezicht moeten zien, en ik bleef serieus![]()
Eentje met 11 beesies.......a.u.b. het hele elftal![]()
Een klant wilde de blauwe......ikke in die bak duiken en roep.....die blauwe is zich aan het verstoppen maar ik zal `m krijgen.
Echt die gezichten van die klanten........om te smullen!!!!!!!
"Meneer, u ziet er uit of u graag de oranje beesies wilt"!!!!
Meneer staat eerst overdonderd te denken en zegt met brede glimlach JA hahahaha
Heerlijke actie
alison_belle schreef:gisteren komt er ook een breedgeschouderde stoere man om 6 kratten heineken te kopen.
Geef ik hem een extra bessie mee.
Loopt de man weg, al kijkend naar zijn beesie en met een vertederende glimlach.![]()
Echt, als je een beetje oplet als je daar zit dan lach je je dood![]()
Karin_88 schreef:Ja er zitten ook leuke bij
![]()
@Mik, ik heb ruim 3 jaar kassa gedaan bij ons, en dan word je het wel snel zat hoorIn onze winkel zijn veel verwende klanten (grote mond = zin krijgen.. dat zijn ze een beetje gewend van 'ons') dus die maken het dan minder leuk..
Maar een enhousiaste/blije caissière is inderdaad een prettiger beeld voor de klant
aatjuh12 schreef:ik heb de onderkant van mijn beessie afgeknipt en er een pen ingestopthaha dus ik schrijf op mijn werk de hele dag met mijn beessie! krijg er overigens wel leuke reacties over!
alison_belle schreef:aatjuh12 schreef:ik heb de onderkant van mijn beessie afgeknipt en er een pen ingestopthaha dus ik schrijf op mijn werk de hele dag met mijn beessie! krijg er overigens wel leuke reacties over!
hahaha brengt mij weer op een heeeeel ander idee.
Ik knip de onderkant er af en......bied `m aan aan mijn man.......een muts voor van de winter![]()
sorry