Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Ik kies voor PvdA, omdat ik niet wil dat VVD aan de macht komt.
Ik ga strategisch stemmen, mijn officiele stem gaat naar SP, maar die heet geen mogelijkheid aan de macht te kunnen komen. VVD daarintegen is de tegenpartij van PvdA, en VVD wilt de studiefinanciering en uitkeringen afschaffen. Ofwel, de rijken worden rijker, de armen worden armer. PvdA wilt dit voorkomen, en iedereen gelijk houden.
Dus ik stem PvdA.
Shanna schreef:Ik kies voor PvdA, omdat ik niet wil dat VVD aan de macht komt.
Ik ga strategisch stemmen, mijn officiele stem gaat naar SP, maar die heet geen mogelijkheid aan de macht te kunnen komen. VVD daarintegen is de tegenpartij van PvdA, en VVD wilt de studiefinanciering en uitkeringen afschaffen. Ofwel, de rijken worden rijker, de armen worden armer. PvdA wilt dit voorkomen, en iedereen gelijk houden.
Dus ik stem PvdA.
blue_kim schreef:waarom op pvda stemmen als je eigenlijk voor sp bent? als je daarop stemt hebben ze iig nog kans om meer zetels te bemachtigen. als je niet stemt komen ze zeker niet aan de macht (hoe klein die kans ook is)
Shanna schreef:blue_kim schreef:waarom op pvda stemmen als je eigenlijk voor sp bent? als je daarop stemt hebben ze iig nog kans om meer zetels te bemachtigen. als je niet stemt komen ze zeker niet aan de macht (hoe klein die kans ook is)
Omdat ik niet wil dat VVD aan de macht komt, en met SP stemmen houd ik dat niet tegen. Door de stemmen op de PvdA is het nog enigsinds tegen te gaan. PvdA en SP lopen redelijk gelijk op met hun opvattingen, en SP maakt geen kans om grootste partij te worden. Als PvdA wint, dan trekken ze zoiezo wel op met de SP.
Sander_ schreef:Ik denk dat sommige rechts-stemmers te optimistisch zijn wat betreft het oplossen van de problemen die "buitenlanders" veroorzaken.
Shanna schreef:VVD daarintegen is de tegenpartij van PvdA, en VVD wilt de studiefinanciering en uitkeringen afschaffen. Ofwel, de rijken worden rijker, de armen worden armer. PvdA wilt dit voorkomen, en iedereen gelijk houden.
Dus ik stem PvdA.
Pion schreef:Even iets waar ik niet uitkom.
Iedereen heeft het bij de VVD over de stufi.
Ze willen er een lening van maken. Maar dat willen een aantal andere partijen toch ook?