Ben benieuwd of ze t gaan verplaatsen eventueel haha Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben benieuwd of ze t gaan verplaatsen eventueel haha 

Kitty__ schreef:Als je ziet waar het allemaal over gaat wel ja iddBen benieuwd of ze t gaan verplaatsen eventueel haha

[HK] Autorijlessers #1
Als ik iets al heel lang aan zie komen ga ik denken wat ik allemaal nog moet doen en dan ben ik of veel te vroeg klaar, of ik ben in de war met wat eerst moet. Als ik het pas later aan zie komen doe ik gewoon wat ik moet doen en ben ik ook nog precies om het juiste moment klaar
Straks gaat het nu ineens heel slecht haha
.
Nikki15 schreef:ik heb donderdag weer les, hopelijk heeft me rijschool me ingedeelt voor examen spannend! vriendin van me is gezakt vandaag, ze was niet zo vrolijk. 3e keer gezakt.

Maar ze zei dat het opzich niet erg was, zo werd ze weer op dingen gewezen die ze dan niet snel meer vergat. 
) en toen liet ik hem dus afslaan. Begint die auto te toeteren, ik steek mn hand zo op van doe rustig jonge. (geen middelvinger hoor
) Toen kwamen we dus op een weg waar je 50 mocht maar wel met 2 rijbanen, hij kon me dus makkelijk inhalen, DEED IE DAT NIET...
Toen dacht ik echt; aaaaaaaah net lopen opfokken en nu heb je ineens geen haast meer. Mijn eerst irritatie heb ik dus al gehad hahaha.
Dat is echt superlang geleden dat dat is gebeurd haha! Maar netjes opgelost, was wel een ongelukkig punt maarja.. De rest was een hele nette rit zei hij
Dus maandag nog en dan knallen! MissPromiss schreef:Ik ga vandaag nog maar ff een keer vragen of hij een nummerbordtest wil zeggen.. want pff ik ben al 3 keer bij een opticien geweest en iedere keer word er gezegd ja je hebt wel wat afwijking maar niet genoeg om een bril voor te maken.. Maar ik twijfel toch! ik zie alles wel goed, maar als ik dan op nummerborden ga letten dan wordt een R ineens een B ofzoMaar misschien kijk ik wel veel verder dan moet..