Het afrijstress en rijles topic 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Careano

Re: Het afrijstress en rijles topic 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 19:19

Ik had vandaag ook weer les, maar ik begon niet zo lekker. Mijn instructeur was te vroeg en daardoor was ik uit m'n doen haha :D Nee hoor, maar bij wegrijden afslaan en hij moest paar keer ingrijpen, maargoed daarna ging het wel een stuk beter! Weer geoefend met kijken en ging al aaardig. Nja, het is pas m'n 4e les dus heb er nog wel wat te gaan.

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 20:56

Heb vandaag voor de tweede keer alleen gereden (met m'n vader er wel naast dan), vind 't toch nog best spannend hoor, haha.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 22:50

Nou ik moet morgen weer afrijden, voor de derde keer alweer... So wish me luck, ben er inmiddels wel klaar mee namelijk!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 22:57

3 keer is scheepsrecht! succes! :)

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 23:08

Heel veel succes!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 23:09

Veel succes!

Rozzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 23:34

succes!!!! :D

arielle? heb jij je rijbewijs al? dat wist ik helemaal niet :D gefeliciteerd nog :))

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 23:53

pniekepnak schreef:
Nou ik moet morgen weer afrijden, voor de derde keer alweer... So wish me luck, ben er inmiddels wel klaar mee namelijk!

Heel veel succes! En wel laten weten hoe het gegaan is hé!

Ik heb morgen mijn 28e les, ik ga nu echt eens vragen wanneer ik mag afrijden :Y) Toen mijn moeder me vanavond kwam ophalen van de manege drukte ze de autosleutels in m'n hand en zei ze 'Nou, ga maar even naar huis rijden, dan kijk ik wel even of je mag vragen of je mag afrijden' :') Nou ik naar huis gereden, en ik mocht het vragen van d'r :+

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 11:09

Ik ben geslaaaaaaaaagd jeeeej :D

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 11:45

Gefeliciteerd :D :D

Ik heb zo weer les, hoop dat ik iets alerter ben dan gisteren, merkte gisteren dat het kijken ineens niet meer vanzelfsprekend ging.. Maar ik was ook wel wat moe, misschien dat het daar mee te maken had :)

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 12:07

Aranel schreef:
pniekepnak schreef:

Ik heb morgen mijn 28e les, ik ga nu echt eens vragen wanneer ik mag afrijden :Y) Toen mijn moeder me vanavond kwam ophalen van de manege drukte ze de autosleutels in m'n hand en zei ze 'Nou, ga maar even naar huis rijden, dan kijk ik wel even of je mag vragen of je mag afrijden' :') Nou ik naar huis gereden, en ik mocht het vragen van d'r :+
Jeetje, ik wou dat ik dat mocht! Ik mag van m'n ouders absoluut niet de weg op voor ik m'n rijbewijs heb. :')
Ging het wel helemaal goed? :D

Ik heb maandag pas weer anderhalf uur les, vrijdag nog een uurtje en dan examen gelijk daarna... Denk dat ik er nog anderhalf uur tussenin ga plannen als het lukt en ik hóóp dat ik deze keer wel slaag, pff. :')

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 13:17

Pradaatje schreef:
Ik ben geslaaaaaaaaagd jeeeej :D

Gefeliciteeeerd :D

Ik ben doodzenuwachtig om voor het eerst zelf te rijden :') Krijg ook alles tegelijk op m'n dak: spits, regen, lang rijden.. Wish me luck, haha :D

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 13:47

Yeah mijn les ging weer supergoed! Hij zei zelf ook dat het heel lekker ging! Echt zo'n lekker gevoel, alleen gisteren ging het wat minder maar verder is het gewoon echt vanaf les 1 lekker vlot gegaan :D Hoop echt dat het zo blijft natuurlijk :P

Volgende week weer 2 keer anderhalf uur, maar eerst donderdag mn theorie :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 13:49

Chann schreef:
Aranel schreef:

Jeetje, ik wou dat ik dat mocht! Ik mag van m'n ouders absoluut niet de weg op voor ik m'n rijbewijs heb. :')
Ging het wel helemaal goed? :D

Ik heb maandag pas weer anderhalf uur les, vrijdag nog een uurtje en dan examen gelijk daarna... Denk dat ik er nog anderhalf uur tussenin ga plannen als het lukt en ik hóóp dat ik deze keer wel slaag, pff. :')

Haha ja alles ging goed hoor :D Reed wel heel voorzichtig natuurlijk, ben een volkswagen golf gewend en wij hebben een kia sportage, íetsje groter dus, haha :+
Mijn officiële ( :)) ) les ging vandaag ook weer goed, deze maand gaat hij het examen aanvragen! :D Maar dan duurt het nog wel minimaal een maand voordat ik dan kan afrijden :x

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 13:50

En hoeveel lessen heb je nu gehad? En ga je dan 1/2/3 uur per week lessen tot het examen?

Ik moet sowieso eerst mn theorie halen uiteraard :+

Rozzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 14:42

gefeliciteerd prada!! :D

fijn dat het goed ging misspromiss!!

aranel: wat goed dat je helemaal naar huis durfde te rijden :)) ik zou dat echt niet mogen :')

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 17:40

Nou, drie keer is bij mij dus geen scheepsrecht... Ben weer gezakt, wordt er nou echt wel een beetje moe van hoor! Had echt verwacht dat het deze keer wel zou lukken, ik vond het ook niet eens heel slecht gaan maar m'n examinator vond het nog niet goed genoeg.:( Echt, echt balen!

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 17:55

rohotje schreef:
succes!!!! :D

arielle? heb jij je rijbewijs al? dat wist ik helemaal niet :D gefeliciteerd nog :))

Haha jaaa, ik had toch gezegd dat ik het mega snel ging halen, nou, gelukt dus :D

Net voor 't eerst helemaal alleen gereden, ook nog eens in een andere auto, van m'n zus. Eerst paar keer af laten slaan, want de koppeling van die auto is echt heel vreemd, moet heel hoog opkomen ofzo, maar daarna ging 't gewoon goed, vond 't wel spannend hoor :D

Moreill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 17:55

Jammer zeg, wat balen voor je!

altijd vervelend als je zelf het idee hebt dat het goed gaat, en degene die je beoordeeld je gewoon keihard afkeurt...

Ik heb gister m'n 3e les gehad, maar rijd zelf in een brommobiel dus wat ervaring heb ik al, kan ik wel duidelijk merken, in de BMW van mijn kerel natuurlijk al een beetje geoefend met schakelen enzo, altijd makkelijk als je dat al een beetje kan.. Stresste 'm gister best wel, 2e les ging namelijk poedersuiker, viel 3x uit bij het optrekken bij een stoplicht (wel verschillende stoplichten :P), en normaal gesproken valt dat wel mee, maar omdat ik volgens mezelf dus al wat 'ervaring' heb vind ik dat dat mij niet mag overkomen, maar gister ging het gelukkig weer perfect, alleen wat is dat overpakken vervelend zeg, maakt mij het uit hoe ik stuur, als ik de bocht maar doorkom.. Haha, maar goed, ik hoop met 20 lessen te kunnen afrijden, ga zaterdag kijken voor een auto en wil 'm niet een half jaar laten staan voor niks, hahaa..

Lucifer123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 18:10

pniekepnak schreef:
Nou, drie keer is bij mij dus geen scheepsrecht... Ben weer gezakt, wordt er nou echt wel een beetje moe van hoor! Had echt verwacht dat het deze keer wel zou lukken, ik vond het ook niet eens heel slecht gaan maar m'n examinator vond het nog niet goed genoeg.:( Echt, echt balen!

Balen zeg! Waarom was je dan gezakt volgens die examinator?
Ik ben ook al drie keer gezakt helaas. Gewoon vol blijven houden hoor!!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 18:12

Pniekepnak, jeetje balen zeg! :(:)

Pradaatje, gefeliciteerd! :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 18:43

MissPromiss schreef:
En hoeveel lessen heb je nu gehad? En ga je dan 1/2/3 uur per week lessen tot het examen?

Ik moet sowieso eerst mn theorie halen uiteraard :+

Ik heb er nu 28 gehad, mijn instructeur staat erom bekent dat hij je pas laat afrijden als je écht álles goed kunt, aan de ene kant heel fijn natuurlijk, aan de andere kant heb ik vaak zoiets van hmm ik wil eigenlijk wel afrijden nu :Y)

Hij zei vanmorgen ook dat het rijden opzich goed gaat, ik neem goede beslissingen en het gaat soepel, alleen fileparkeren, bochtje achteruit en inparkeren in een vak lukt niet zo goed :') Maarja inparkeren in een vak heb ik vandaag pas voor de 2e keer gedaan :=

Helaas zit hij helemaal vol, dus ik kan alleen extra lessen als er iemand uitvalt, maarja die kans is sowieso klein, en dan moet ik ook nog maar kunnen..

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 18:45

pniekepnak schreef:

Vervelend zeg :(:) Kan me voorstellen dat je het zat word! Hoeveel lessen heb je nu in totaal gehad dan? En wat zei je instructeur ervan?

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 18:54

Ik zit inmiddels al ergens rond de 45 lessen, want iedere keer nog een paar keer lessen tussen 3x afrijden tikt lekker aan... :(
M'n examinator vond dat ik m'n aandacht nog beter moest verdelen...
@Annemarie: ik ga wel door hoor, met frisse tegenzin inmiddels, dat dan weer wel, haha!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 18:58

Gefeliciteerd!