Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pniekepnak schreef:Nou ik moet morgen weer afrijden, voor de derde keer alweer... So wish me luck, ben er inmiddels wel klaar mee namelijk!
Aranel schreef:Jeetje, ik wou dat ik dat mocht! Ik mag van m'n ouders absoluut niet de weg op voor ik m'n rijbewijs heb.pniekepnak schreef:Nou ik moet morgen weer afrijden, voor de derde keer alweer... So wish me luck, ben er inmiddels wel klaar mee namelijk!
Heel veel succes! En wel laten weten hoe het gegaan is hé!
Ik heb morgen mijn 28e les, ik ga nu echt eens vragen wanneer ik mag afrijdenToen mijn moeder me vanavond kwam ophalen van de manege drukte ze de autosleutels in m'n hand en zei ze 'Nou, ga maar even naar huis rijden, dan kijk ik wel even of je mag vragen of je mag afrijden'
Nou ik naar huis gereden, en ik mocht het vragen van d'r
Chann schreef:Aranel schreef:Jeetje, ik wou dat ik dat mocht! Ik mag van m'n ouders absoluut niet de weg op voor ik m'n rijbewijs heb.
Heel veel succes! En wel laten weten hoe het gegaan is hé!
Ik heb morgen mijn 28e les, ik ga nu echt eens vragen wanneer ik mag afrijdenToen mijn moeder me vanavond kwam ophalen van de manege drukte ze de autosleutels in m'n hand en zei ze 'Nou, ga maar even naar huis rijden, dan kijk ik wel even of je mag vragen of je mag afrijden'
Nou ik naar huis gereden, en ik mocht het vragen van d'r
Ging het wel helemaal goed?
Ik heb maandag pas weer anderhalf uur les, vrijdag nog een uurtje en dan examen gelijk daarna... Denk dat ik er nog anderhalf uur tussenin ga plannen als het lukt en ik hóóp dat ik deze keer wel slaag, pff.
rohotje schreef:succes!!!!
arielle? heb jij je rijbewijs al? dat wist ik helemaal nietgefeliciteerd nog
pniekepnak schreef:Nou, drie keer is bij mij dus geen scheepsrecht... Ben weer gezakt, wordt er nou echt wel een beetje moe van hoor! Had echt verwacht dat het deze keer wel zou lukken, ik vond het ook niet eens heel slecht gaan maar m'n examinator vond het nog niet goed genoeg.Echt, echt balen!
MissPromiss schreef:En hoeveel lessen heb je nu gehad? En ga je dan 1/2/3 uur per week lessen tot het examen?
Ik moet sowieso eerst mn theorie halen uiteraard
pniekepnak schreef:Nou, drie keer is bij mij dus geen scheepsrecht... Ben weer gezakt, wordt er nou echt wel een beetje moe van hoor! Had echt verwacht dat het deze keer wel zou lukken, ik vond het ook niet eens heel slecht gaan maar m'n examinator vond het nog niet goed genoeg.Echt, echt balen!