Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ben soms nogal een controlfreak, en wil graag vooraf weten wat ik kan verwachten en hoe het allemaal in zijn werk gaat... maarja

__inge__ schreef:Als je zo vroeg moet is het wel het voordeel dat je wel móét gaan kijken, dan vergeet je het misschien ook minder snel..
Dirkje25 schreef:__inge__ schreef:Als je zo vroeg moet is het wel het voordeel dat je wel móét gaan kijken, dan vergeet je het misschien ook minder snel..
Dit onderstreep ik, je moet simpelweg goed kijken dus je vergeet het daarom ook niet makkelijk.
Het enige nadeel vindt ik wel dat je soms wat moeilijker van rijstrook kunt wisselen als je links af moet op een meerbaans weg. Maar dat is een kwestie van op tijd beginnen en meteen aktie ondernemen als je een aanwijzing krijgt dat je ergens links af moet.
Liesurt schreef:Morgen moet ik eraan geloven.. om 8uur 's ochtends
Is het voor- of nadelig om zo vroeg te rijden(in het donker)

haha 
Miriam91 schreef:Dirkje25 schreef:
Dit onderstreep ik, je moet simpelweg goed kijken dus je vergeet het daarom ook niet makkelijk.
Het enige nadeel vindt ik wel dat je soms wat moeilijker van rijstrook kunt wisselen als je links af moet op een meerbaans weg. Maar dat is een kwestie van op tijd beginnen en meteen aktie ondernemen als je een aanwijzing krijgt dat je ergens links af moet.
Wat gebeurt er eigenlijk als je met je examen er niet tussenkomt. Is dat dan van pech kan gebeuren, we komen er wel via een andere weg of ben je dan gezakt omdat je bijvoorbeeld niet adequaat gereageerd hebt?