jha makkelijk is het niet en er staat ook nergens een vaste tijd dat die ski trein aankomt :S lekker handig is dat. die ski trein stopt ook nog in venlo en den bosch.
RelarDevi
Geplaatst: 07-01-10 18:27
Misschien zijn die plaatsen wel makkelijker bereikbaar voor jou?
den bosch zou opzich wel kunnen maar hun gaan met die trein tot utrecht en ik kan niet met die trein mee :S dus dan lukt dat ook niet ben ik bang. maar ik heb een vriendin in gouda gevraagt of ik daar niet kan slapen zaterdag das als stukkie dichterbij
Ik zit eigenlijk beetje flauw te doen.. Gebeurt niet elke dag maar wel vaak.. (toen ik nog in Rotterdam en Leiden woonde en vaak naar Utrecht moest.. )
Haha zo heb ik dat met dat stukje tussen Alphen en Leiden. Heb ik nu al 3x stil gestaan dat ik niet meer verder kon. Kan je wel eens van balen!
RelarDevi
Geplaatst: 07-01-10 19:33
Daar heb ik in 1 jaar maar 1x probleem mee gehad.. Namelijk dat de bovenleiding net na Alpen (richting Leiden) was gebroken.. Errrrrg vervelend maar gelukkig was het al gauw opgelost. (anders moest ik terug naar Utrecht en dan naar Den Haag en daarvanuit naar Leiden )
bedenk me net opeens dat ik eens van Schiedam naar Den Haag Moerwijk moest, (20 minuten) was net tussen dat traject de bovenleiding geknapt, moest ik naar Rotterdam om naar Gouda te gaan en daarvanuit naar Den Haag waar ik de bus heb genomen.. (en het was 33 graden buiten en de treinen waren propvol..)
Ik hoop voor je dat die trein inderdaad wel echt blijft rijden dan
Morgen ga ik weer eens Goes - Utrecht reizen, dan naar Leiden toen en weer terug Leiden - Goes.. Moet wel goedkomen, misschien alleen met wat vertraging. Maar ik heb goede hoop
SimoneDV
Geplaatst: 08-01-10 11:21
de trein tussen r'dam alexander en utrecht gaat nu maar 2x per uur toch, maar moet ik er nog op rekenen dat ik nog vertraging heb of rijden ze verder wel op tijd?