Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ChantalSmook schreef:Haha dankje DirkMaar ik tank er nog niet want heb nog geen rijbewijs
. Ken je Ruiters voor Ruyters in Nuenen? Als je daar rechtsaf gaat zitie daar meteen. En welke rijschool ben je instructuer
![]()
Snap trouwens ook wel dat als je niet al te best rijdt en je bijzondere verichtingen ook niet goed gaan je gewoon zakt. Maarja, was ook wel benieuwd of je daar ook echt alleen op kan zakken.
me_yentl schreef:gewoon sleutel erin steken en omdraaien naar rechtsen kijken of je auto in zn vrij staat.
Bij mij haalt hij altijd de sleutel eruit en legt hem op het dashboard, zodat iedereen zn eigen auto moet starten.
ChantalSmook schreef:me_yentl schreef:gewoon sleutel erin steken en omdraaien naar rechtsen kijken of je auto in zn vrij staat.
Bij mij haalt hij altijd de sleutel eruit en legt hem op het dashboard, zodat iedereen zn eigen auto moet starten.
Met starten trap ik ook altijd de koppeling in, weet eigenlijk niet waarom ik adt doe, want inprincipe is dat niet nodig wanneer je hem start en je hebt hem in zijn vrij staan...
ChantalSmook schreef:Ik zou niet eens weten waar wintelre ligt.Ligt dat in de buurt van Nuenen omdat je daar ´bekend´ bent ?
ChantalSmook schreef:me_yentl schreef:gewoon sleutel erin steken en omdraaien naar rechtsen kijken of je auto in zn vrij staat.
Met starten trap ik ook altijd de koppeling in, weet eigenlijk niet waarom ik adt doe, want inprincipe is dat niet nodig wanneer je hem start en je hebt hem in zijn vrij staan...