Citaat:10 juli: F3nn3 + Phylos
Dan is het een jaar geleden dat ik mijn theorie heb gehaald
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

vreselijk, ben altijd blij als de anderhalf uur om zijn...maar als je wat langer rijdt, kun je wel wat verder weg neem ik aan dat is dan wel leuk...ik rijd altijd in 3 verschillende dorpjes...die ben je ook wel een keer zat 
dat weet mijn rijinstructeur zelfs niet totdat we bij het cbr zijn...en hij verteld me helaas ook niet waar ik bij die persoon rekening mee moet houden, ga ik hem de volgende keer toch eens vragen
maar het laatste uur was ik echt kapot..

De vrouw die ik waarschijnlijk heb zit de afgelopen 3 weken op vrijdag aan tafeltje 1 en ik moet op vrijdag afrijden en moet bij tafeltje 1 zijn
Al is hij wel goudeerlijk en zit al heel lang in het vak dus denk wel dat hij weet wat hij zegt. Nu Maandag nog! 
zit rond de 35uur geloof ik... 
We gingen even appeltjes halen bij een boer verderop (zo'n 10 minuutjes) en toen zei vriendin ja rij jij maar terug
Eh oke

Mijn nicht gaat ook weg in juli en ze laat haar auto ook achter maar kan daar nu helaas niet in rijden.. omdat ik gezakt ben. Maar mijn instructeur gaat hem voor augustus aanvragen want dan ga ik 2 weekjes weg maar dan ga ik het zeker halen zegt ie vol overtuiging haha
!
Eventjes snel doorsparen voor een eigen autotje! 

Haha! Succes morgen Amrah!! 

was iig morgen de auto, en dan wordt het eindelijk m'n mooie flowerpowerwagen
Laat je wel even een foto zien. Wat kosten die stickers als ik vragen mag?
) en geplakt heb laat ik fotos zien