Whaa morgen moet ik Heb vandaag van half 9 tot kwart over 3 gereden tussen door 3 pauze's maar ben nu echt kapot in mn kop
Hopen op het beste morgen weet wie ik als examinator heb en waar ik rekening moet houden
Phylos
Geplaatst: 25-06-09 16:19
JEMIG van half 9 tot kwart over 3..pfoeh dat zal ik niet willen en kunnen volhouden...wel om zelf te rijden, maar niet met mijn instructeur naast me vreselijk, ben altijd blij als de anderhalf uur om zijn...maar als je wat langer rijdt, kun je wel wat verder weg neem ik aan dat is dan wel leuk...ik rijd altijd in 3 verschillende dorpjes...die ben je ook wel een keer zat En chill dat je al weet wie je examinator is dat weet mijn rijinstructeur zelfs niet totdat we bij het cbr zijn...en hij verteld me helaas ook niet waar ik bij die persoon rekening mee moet houden, ga ik hem de volgende keer toch eens vragen
Succes morgen!
Amrah
Geplaatst: 25-06-09 16:22
Alle belangrijke kruispunten gepakt, veel de snel weg op ed
Ik kan onwijs goed met mn rij instructeur dat scheelt een hoop maar het laatste uur was ik echt kapot..
Normaal rijd ik ook 1,5 uur hooguit 2 Maar heb helaas weinig kunnen rijden voor mn examen de afgelopen 2 weken dus het was helaas niet anders
Van een aantal weet ik het wel De vrouw die ik waarschijnlijk heb zit de afgelopen 3 weken op vrijdag aan tafeltje 1 en ik moet op vrijdag afrijden en moet bij tafeltje 1 zijn
Ik mag maandag voor mijn rijbewijs C, ben super benieuwd of ik het ga halen, mijn instructeur zegt vol moed dat ik het zeeeeeeker ga halen dus hopen dan maar.
Faelivrin ik moet alleen niet te zenuwachtig worden daardoor heb ik ook mijn TTT verknald... Hoeveel lessen weet ik eigenlijk niet zit rond de 35uur geloof ik...
Succes Amrah!!! Lekker jezelf zijn en je goed concentreren, dan komt t wel goed!!
Ik heb vandaag voor t eerst ff gereden, welliswaar illegaal want ik kan morgenochtend mijn rijbewijs pas halen We gingen even appeltjes halen bij een boer verderop (zo'n 10 minuutjes) en toen zei vriendin ja rij jij maar terug Eh oke
Vette Landrover (jeep) heeft ze, echt te gaaf. Automaat, dus echt relaxed! Ik ga op haar huis passen van 9 tm 16 juni als ze op vakantie gaan en mag dan ook de auto pakken
Patriciavt en wat als je nou in dat stukje een ongeluk had gekregen, dan was jij niet verzekert want je hebt je rijbewijs nog niet
RolingRoos
Geplaatst: 25-06-09 19:50
Hihi ik ben jaloers Patricia!! Niet zo verstandig zoals MSQuincy zegt maja.. wie heeft er nou niet auto gereden toen hij ze rijbewijs nog niet gehad? Ik wel hoor! Mijn nicht gaat ook weg in juli en ze laat haar auto ook achter maar kan daar nu helaas niet in rijden.. omdat ik gezakt ben. Maar mijn instructeur gaat hem voor augustus aanvragen want dan ga ik 2 weekjes weg maar dan ga ik het zeker halen zegt ie vol overtuiging haha
Patriciavt
Geplaatst: 25-06-09 20:07
Aja.. dat klopt We reden over enkelt landweggetjes en ik weet dat ut niet mag
Maar t was wel even heel leuk en een té gave auto Deze maar dan in t zilver
Ik heb als ik mn rijbewijs heb soms de Ford Galaxy van mn pa of de Ford Ka van mn moeder ter beschikking Eventjes snel doorsparen voor een eigen autotje!