Afrij stress, We kunnen het!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:37

Nathalie schreef:
GEFELICITEERD!!! :D

Ooohh ik moet woensdag op....
Ik ben nu al doodzenuwachtig.. Dit is dus mn 3e keer en ik vind het genoeg zo haha.
Rijlessen gaat hartstikke goed, hij zegt eigenlijk bijna niks meer onder t rijden.. Is altijd aan t smsen enzo. :+ Ik moet dat ding nu gewoon halen, maar die rotzenuwen! Pffff.

Hahahaha daar had ik ook al last van ;) Bij mij zei die ook niks meer, maar zat wat uit t raam te staren of zn dochtertje te bellen dat hij om 6 uur thuis is, of zij er dan ook zorgt dat ze thuis is _O-

xJurdyWonanx

Re: Afrij stress, We kunnen het!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 23:20

Nainkey gefeliciteerd :D!!

Verder weer succes iedereen, weet zo even niet wie morgen moet, beetje laat, ga ook na bed..

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 23:26

Ik moet over 2 weken op voor theorie. Ken het nou al helemaal uit me hoofd zo'n beetje. Zou je zien dat ik het over 2 weken ben vergeten :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 23:27

Mag ik me hier ook melden? Ik moet 16 april :o En ben net overgestapt van rijschool :+

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 23:31

Lein: Ik moest vandaag ook om 2 uur. Vond het wel een mooie tijd, al had ik het geluk dat het nou net vandaag om die tijd super druk was (alle scholen waren op fietstocht geloof ik :(:) )

Itsme: Super joh! Gefeliciteerd!!!
Hebben jullie trouwens een blaadje gekregen bij het CBR, als bewijs? Ik helemaal niets. Ga het morgen middag aanvragen (kon ook pas morgen) en hoop dat hun iets via de computer hebben doorgestuurd ofzo. Ben het helemaal vergeten te vragen, hoe dat nou zit :+

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 23:34

Nainkey schreef:
Lein: Ik moest vandaag ook om 2 uur. Vond het wel een mooie tijd, al had ik het geluk dat het nou net vandaag om die tijd super druk was (alle scholen waren op fietstocht geloof ik :(:) )

Itsme: Super joh! Gefeliciteerd!!!
Hebben jullie trouwens een blaadje gekregen bij het CBR, als bewijs? Ik helemaal niets. Ga het morgen middag aanvragen (kon ook pas morgen) en hoop dat hun iets via de computer hebben doorgestuurd ofzo. Ben het helemaal vergeten te vragen, hoe dat nou zit :+

_O-
dat is dus doorgestuurd ;)
ik vond dat ook zo onwerkelijk ;) :)

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 23:36

Pfjoeh gelukkig. Ja, ik had graag bevestiging in mn handen gehad. Van mn theorie heb ik een blaadje, van mn TTT maar nu van mn examen heb ik helemaal niets. Vind het maar raar, maar ben blij dat ik niet terug hoef om het alsnog te vragen :D

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 23:37

ik vind het nogsteeds onwerkelijk dat ik 'm heb _O-
maar liep toen ook eerst een uur met een jankhoofd.. :')
pas toen iedereen om mij heen uit z'n dak ging werd ik ook blij _O-

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:38

Ik moest gister afrijden en in de eerste vijf minuten al gezakt. Ik moest de rotonde driekwart en reed op de rechter rijbaan. Ik wilde er één naar links gaan maar op de linkerbaan reed een gastje van een jaar of 20 die dacht ja maar ik ga niet achter zon lesauto zitten. dus die gaf nog even snel gas bij waardoor de examinator aan mijn stuur moest trekken om me weer op de rechterrijbaan te krijgen.

Flink balen dus...

Alle andere gefeliciteerd!!!!!

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:43

zonde volgende x beter !

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:56

@babli ooh verschrikkelijk, van die dubbele rotondes. Ben er gelukkig nog maar 1 tegen gekomen. Hoop die op mijn examen niet tegen te komen :+
Denk dat je die gast die zo aso reed ook wel door zn kop kon knallen op dat moment :(:) Wanneer ga je poging 2 doen?

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:59

Naaltje schreef:
ik vind het nogsteeds onwerkelijk dat ik 'm heb _O-
maar liep toen ook eerst een uur met een jankhoofd.. :')
pas toen iedereen om mij heen uit z'n dak ging werd ik ook blij _O-

whaha toen ik hoorde van de examinator dak geslaagd was begon ik keihard te janken en stopte het eerste uur er ook niet meer mee. Ik wou ook niet meer autorijden zo van slag was ik.

En nu zit ik elke dag met een big smile in de auto haha.

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:59

babli schreef:
Ik moest gister afrijden en in de eerste vijf minuten al gezakt. Ik moest de rotonde driekwart en reed op de rechter rijbaan. Ik wilde er één naar links gaan maar op de linkerbaan reed een gastje van een jaar of 20 die dacht ja maar ik ga niet achter zon lesauto zitten. dus die gaf nog even snel gas bij waardoor de examinator aan mijn stuur moest trekken om me weer op de rechterrijbaan te krijgen.

Flink balen dus...

Alle andere gefeliciteerd!!!!!

Balen zeg!

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:47

Zonde Babli!!
Een beetje respect van mensen die hun rijbewijs al hebben zo toch wel prettig zijn! Al enig idee waneer je weer gaat afrijden?

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:54

Oh wat balen zeg!! En dan ook om zo'n reden :(:)
Ik ben er ook wel van overtuigd dat je enigszins geluk moet hebben met je examen.
Volgende keer gaat het vast helemaal goed!!
Laatst bijgewerkt door Nainkey op 10-03-09 11:58, in het totaal 1 keer bewerkt

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:55

Indd als het eeb nader zn schuld is dan baal je egt maarja in het echt is het verkeer ook zo aleen balen met je examen

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:56

[quote="__Esther__"]Zonde Babli!!
Een beetje respect van mensen die hun rijbewijs al hebben zo toch wel prettig zijn!

Wat bedoel je hiermee?

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:57

Ja dagt ik ook al haha

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:01

babli schreef:
Ik wilde er één naar links gaan maar op de linkerbaan reed een gastje van een jaar of 20 die dacht ja maar ik ga niet achter zon lesauto zitten..

Hier doelde ik op. Een beetje respect van mensen die hun rijbewijs al hebben zou toch wel fijn zijn.
Snap dat het best vervelend kan zijn om achter een les auto te zitten maar probeer je ook een beetje in te leven in de leerling die daar rond stuur. Sommige mensen doen net alsof zij het rijbewijs gekregen hebben bij hun geboorte.

* wel erg veel hun in één zin, ff veranderd :)*
Laatst bijgewerkt door __Esther__ op 10-03-09 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:02

Ik vind ook dat mensen wel een beetje uit mogen kijken als ze zien dat het een lesauto is. :o Veel mensen doen dat ook wel, maar sommige niet....
Bij mijn eerste examen was ik te laat met invoegen op de snelweg en gelukkig reed er een auto op de baan langs me die wel zag dat ik in een lesauto reed en die dus netjes remde zodat ik nog voor hem de rijbaan op kon. Helaas was het toen al te laat en was ik daarop gezakt.... Beetje banketstaaf.

Maar vind het erg asociaal als mensen van die gekke capriolen uit gaan halen bij een lesauto in de buurt. In het echt gebeurt dat natuurlijk ook maar dan heb je een stuk minder zenuwen en dan hangt er een stuk minder vanaf.
Wel erg balen Babli dat je gezakt bent daarom. :n

Mensen, wie heeft er tips tegen de zenuwen? Haha.
Echt verschrikkelijk hoor. :o Zometeen nog 1,5 uur rijles en morgenochtend nog een uurtje en dan is het zover..... AAAH.
Frustrerend dit!! Ik ben zo zenuwachtig, dat het geheid weer fout gaat morgen.
Ik moet mijn rijbewijs gewoon halen! Eerder wilde ik hem ook graag maar toen woonde we nog bij mijn ouders en brachten zij me toch vaak wel ergens naartoe. Nu wonen we op onszelf en moet ik voor alles de fiets of scooter pakken en dat komt aardig mijn neus uit. := Dus ik MOET dat ding nu eindelijk eens halen!
Ben nu al een jaar bezig.... := (wel met tussenstop van 4,5 maand ivm ziekenhuisopname maarja..)

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:04

Kan je niet van die capsules inmenen zoon dokter vogel pil haha

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:06

Bach rescue spray? Werk direct :)
Kun je kopen bij de drogist, apotheek etc.

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:12

oke ook een optie !

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:15

Ik gebruik het voor mijn wedstrijd om mijn lichaam net ff wat rustig te krijgen. Wist aan het einde van de proef niet eens meer wat goed of fout ging. Van dit spul word je lichaam rustig zodat je ook nog daadwerkelijk weet wat je doet zonder dat je als een kip zonder kop rond rijd _O-

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:18

Haha oke denk dat ik dat ook ga halen haat pillen slikken