Vanaf 15 of 16 jaar twijfelt men (bij de wet) of het wel strafbaar is, vooral in de gevallen die Karin hierboven heeft neergelegd. Deze leeftijd categorie (15/16 - 18) is dan ook een 'grijs gebied'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin schreef:Tja. Als ik hier lees dat 15 en 18 ook als niet gezond c.q. strafbaar wordt beschouwd... Hij is tenslotte meerderjarig.![]()
Ik zat destijds in 4 vwo en mijn toenmalig vriendje in 5 vwo (kwam van de havo). Echt, ik zou niet weten wat daar niet gezond aan was.
Perrokai schreef:. Zo hoort het en zo hoor je te denken. Als je dan vind dat onzin is dan weet je dus niet genoeg al denk je zelf van wel.
En dan moet ik toegeven dat ik fout zit, nou sorry hoor maar ik geef genoeg om de jeugd en meiden als jullie om jullie tot in de treuren toe op andere gedachten te brengen. Jammer dat je ouders dat niet doen, of weten ze het niet misschien ?
Alet74 schreef:Ken ook nog mannen van 40 die beter geen relatie kunnen hebben, ook niet met vrouwen van hun eigen leeftijd, dus wat dat betreft ...
Huertecilla schreef:Romytjuuh schreef:met een vent van 30 zou ik mij geen raad weten!
Dat is een sprong naar conclusie op basis van vooroordeel.
hc
Saskiaatje schreef:En hoezo dat dan?
Karin schreef:Nee HC, jij vindt dat triest.
Jij ventileert daar een mening als een feit.