Ik hou wel van een beetje onweer. Ik hoorde al van vrienden uit het westen dat het daar flink tekeer ging achter elkaar door. Ik verheug me er nu al op. Dat ik wakker wordt door het onweer, lekker naar buiten kijken
Ben er niet bang voor, nooit een nare ervaring mee gehad. Zou natuurlijk nog kunnen komen
En dan te bedenken dat het hier heel de dag al muisstil is (behalve klein beetje wind vanmiddag)
MieLo
Geplaatst: 26-05-09 00:29
Hier in Zaandam gaat het ook aardig tekeer poep nog net geen 7 kleuren bagger het wordt minder en gaat daarna weer geruist aardig tekeer. nu is het net een momentje wat minder gelukkig zo maar eens naar bed, kijken of het slapen lukt Het is erg mooi, maar ben er wel bang voor
gelukkig ben ik niet de enige die bang is,,, wat een opluchting, hier in hoorn (boven zaandam/amsterdam)word het nu iets minder gelukkig! wel staat t hier helemaal blank :|zeker wel tot je enkels in het water!
Het is hier noodweer, is gewoon eng. Het is hier net vlak bij ingeslagen want de aardlek lag er bij ons uit. Je hoort hier de brandweer nu ook af en aan gaan. Brrrr...
Laatst bijgewerkt door Aukelizzy op 26-05-09 02:04, in het totaal 1 keer bewerkt
FlairS
Geplaatst: 26-05-09 02:04
Het ergste lijkt hier rechts van ons voorbij te gaan maar ik zit in de kamer achter de laptop.Kan echt niet slapen met dit weer
FlairS
Geplaatst: 26-05-09 02:05
Aukelizzy schreef:
Het is hier noodweer, is gewoon eng. Het is hier net vlak bij ingeslagen want de aardlek lag er bij ons uit. Brrrr...
Volgens mij kon ik hier aan de knal horen dat er ergens een inslag was.