Haar ogen zijn inmiddels weer genezen, maar inmiddels heeft zich weer een andere tegenslag gemeld.
Sinds gister was ze niet zo lekker en had ze wat verhoging/koorts. Gisteravond smste ze dat het gelukkig toch was afgezakt omdat ze anders opgenomen moest worden (koorts kan dan in zulke gevallen duiden op een infectie. En een infectie kan op dit moment behoorlijk gevaarlijk zijn omdat ze nog in aplasie zit. Romaan vertelt alle details later wel). Vandaag zouden we eigenlijk naar Perdy gaan, of brownies bakken, maar ook vandaag smste ze me dat ze niet lekker was. Begin van de avond kreeg ik een smsje dat ze toch opgenomen moet worden, want ze had weer koorts. Ze ligt nu minimaal voor 3 - 5 dagen in het Zaans Medisch Centrum. Zo als het er nu uitziet voor Romaan kunnen alle geplande dingen niet doorgaan.
Ze kan nu echt wel wat extra post gebruiken, of gewoon wat lieve berichtjes in het topic.
Ik hoorde dat ze geen internet daar heeft, dus voorlopig zal een update van haarzelf even op zich laten wachten. Duimen allemaal dat ze toch geen infectie heeft, en dat er misschien nog iets van haar uitjes door kan gaan.....
Laatst bijgewerkt door Splash_ op 27-06-07 23:22, in het totaal 1 keer bewerkt