Yellowfish heeft leukemie..[update:Leukemievrij en thuis!]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

highwaykind

Re: Yellowfish heeft leukemie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 09:09

*blog gelezen*
Superknap dat je je examen gemaakt hebt! Zal heeeel hard duimen dat je hem gehaald hebt!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 09:21

wow Yellowfish, dat jij het zag zitten om je examen toch nog te maken ! Ik duim dat je het gehaald hebt !

Esje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:48

Ik vind het echt super kanp dat je gisteren toch je examen hebt gemaakt!! Echt petje af hoor meis!!

Ik vind de actie van je school erg goed, ben benieuwd welk doel je gaat kiezen, is natuurlijk wel moeilijk. Ik zelf zou voor een iets kleiner project gaan, omdat de grote projecten al vaak giften krijgen.
Je wens vind ik heel gaf, ik ben benieuwd hoe het gaat worden allemaal.
Veel succes verder meis,
Zijn je examens nu klaar? of staat er op korte termijn nog 1 op de planning?

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 19:59

Goed, ik ben eindelijk weer zelf in staat fatsoenlijk achter de computer te zitten, dus hier ben ik dan weer *LOL* Nadat ik mijn examen gemaakt had ging het alleen maar slechter met mijn ogen, heb toen 2 dagen in het donker gezeten en toen ging het langzaamaan steeds beter.. nu met ieder halfuur druppelen met neptranen, 's morgens en 's avonds druppels met prednisolon en 's nachts of ander zalfje is het goed te doen Ja nog eventjes en het is weg Haha! behalve last van mijn ogen heb ik verder geen bijwerkingen gehad van de 10 kuren (eigenlijk 11, heb er afgelopen donderdag ook alweer 1 gehad) dus ik mag niet klagen dacht ik zo Lachen nu donderdag weer een kuurtje, maar die heb ik al tig keer gehad en daar heb ik tot nu toe geen last van gehad qua bijwerkingen (Vincristine).

Zoals sommigen van jullie misschien al lazen op mijn log had mijn vader iets geregeld voor gisteren, wat het was mochten ik en mijn stiefzusjes nog niet weten.. wel waren er een paar hints gegeven, dus ik had al een vermoeden, en dat bleek te kloppen Haha! We zijn naar de musical Tarzan geweest, en hebben in het circustheater ook heerlijk luxe gegeten Haha! het was erg gezellig & de musical zelf was ook errug leuk!

@ Nikitah86: Bedankt voor de tip! Ik gebruik inderdaad afentoe al luisterboeken, kreeg de tip al eens van een andere bokker en heb me toen aangemeld bij het loket aangepast lezen Lachen
@ Laar: Nee, aplasie is een periode waarin ik bijna na iedere kuur terechtkom. Mijn leuko's (witte bloedcellen) zijn dan heel laag waardoor ik een extreem lage weerstand heb Lachen
@ dikkie: ik moet voor augustus nog voor 3 vakken ieder 2 tentamens doen, 6 dus in totaal. In augustus/september/oktober heb ik dan pas weer 'echte' examens Lachen

Verder heb ik nu eigenlijk weinig te vertellen.. ik vermaak mezelf momenteel met het voor-de-zoveelste keer lezen van HP & de orde van de feniks, waarvan we dus ook naar de premiere gaan *LOL*

Liefs,

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 20:04

Wat gaaf dat je naar Tarzan bent geweest! Hopelijk gaat het snel beter met je ogen en blijf je zo positief reageren op de kuren, zonder bijwerkingen etc.

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 20:07

Vervelend dat je ogen zo zeer doen. Gelukkig heb je wel wat van die musical kunnen zien. Tarzan! Die lijkt me echt zo gaaf.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 08:37

Yellowfish, nog even over die spelletjes: heb het er hier thuis even over gehad en we waren het er over eens dat jij mag zeggen of ik ze naar amsterdam of naar utrecht zal brengen

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 11:29

vervelend van je ogen, leuk zeg naar Tarzan, wil ik ook! Haha! Knipoog

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-07 13:30

Ooh Tarzan, geweldig!
Had ik ook graag heen gewild, was het mooi? Lachen

Paulientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 19:45

Ik begreep dat je ook gek was van GP motorracen? Heb je afgelopen zondag ook gekeken? Was best een beetje boel spannend. Erg regenachtig en glad. Hayden viel, wat ik wel enorm sneu voor hem vond.
En je gaat naar Assen, waar ik ook wel erg jaloers op ben hoor! Als je Rossi ziet doe hem dan maar de groeten van mij Knipoog

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 19:49

Leuk zeg dat je naar Tarzan bent geweest!! Haha! Hopelijk gaat het weer snel helemaal goed met je oogjes, en krijg je geen bijwerkingen.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 19:53

Tarzan wil ik ook zoooo graag zien! Leuk dat je geweest bent joh!

Oekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 22:35

gelukkig dat je goed reageert op je kuur!
ik hoop voor je dat je ogen snel weer beter zijn, en dat het zo goed blijft gaan!!!
leuk dat je naar Tarzan geweest bent Lachen

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 23:15

Yellowfish, ik heb niet het complete topic gelezen (ik lees af en toe wat stukjes), maar kom even langs om je een knuffel te geven Knipoog

Ach gut

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 23:16

He wat gaaf van je vader zeg, je maakt nogal wat gezellige uitjes..Lachen
Ennuh, wanneer is de rode loper ook alweer?????

Ik baal van het ranzige donkere weer, maar ik denk dat het voor jouw ogen nu wel goed uitkomt niet continue die felle zon...dus voorruit, voor jou dan dit slechte weer, maar gauw weer opknappen, want ben weer aan zon toe Tong uitsteken

Charlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 23:35

Rot dat je zo'n last hebt gehad van je ogen :S, maar fijn dat het alweer wat beter gaat!
Leuk dat je naar tarzan geweest bent, wil ik ook zo graag naartoe Knipoog!!!
Sterkte nog meid Lachen!!!

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 07:46

Veel plezier op Assen as zaterdag, gaaf hoor. Mijn vriend gaat ook elk jaar en het schijnt erg gaaf te zijn!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 09:49

Veel plezier!!!

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 19:07

heeeeeeel veeel plezier geniet er van!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 20:25

heel veel plezier, geniet ervan meid!!!

balen van je ogen maar gelukkig gaat het alweer beter!
Ach gut

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 23:16

Haar ogen zijn inmiddels weer genezen, maar inmiddels heeft zich weer een andere tegenslag gemeld.

Sinds gister was ze niet zo lekker en had ze wat verhoging/koorts. Gisteravond smste ze dat het gelukkig toch was afgezakt omdat ze anders opgenomen moest worden (koorts kan dan in zulke gevallen duiden op een infectie. En een infectie kan op dit moment behoorlijk gevaarlijk zijn omdat ze nog in aplasie zit. Romaan vertelt alle details later wel). Vandaag zouden we eigenlijk naar Perdy gaan, of brownies bakken, maar ook vandaag smste ze me dat ze niet lekker was. Begin van de avond kreeg ik een smsje dat ze toch opgenomen moet worden, want ze had weer koorts. Ze ligt nu minimaal voor 3 - 5 dagen in het Zaans Medisch Centrum. Zo als het er nu uitziet voor Romaan kunnen alle geplande dingen niet doorgaan.

Ze kan nu echt wel wat extra post gebruiken, of gewoon wat lieve berichtjes in het topic.

Ik hoorde dat ze geen internet daar heeft, dus voorlopig zal een update van haarzelf even op zich laten wachten. Duimen allemaal dat ze toch geen infectie heeft, en dat er misschien nog iets van haar uitjes door kan gaan..... Ach gut
Laatst bijgewerkt door Splash_ op 27-06-07 23:22, in het totaal 1 keer bewerkt

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 23:19

oh lieve Romaan, ik duim voor je, zet m op meid! Lachen
veel kracht voor je Lachen

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door sjorsie op 28-06-07 00:00, in het totaal 2 keer bewerkt

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 23:20

aah, dat is echt sjit! Ik hoop dat je snel beetje beter bent en dat je toch dingen kan doen volgens 'planning'.

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 23:22

Jeetje wat een slecht nieuws. Ze had me idd verteld dat jullie naar Perdy zouden gaan, ze schreef me ook dat ze er echt zin in had. Jeetje, dit is echt teleurstellend. Hopelijk gaat dit snel weer over en gaan die dagen erg snel voorbij.

Kaartjes gewoon nog naar oude adres? Die van mij komt er zeker aan! En mijn duimen zullen ook blijven draaien!
Veel sterkte!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 23:22

Ahhhhhh, wat balen. Ik zag juist op je weblog de uitjes die je gepland had. Balen dat ze nu niet door kunnen gaan. Knap snel weer op Ach gut