Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 17:00

Roosch schreef:
Atomic Kittens? Is dat Exploding Kittens terwijl je "the tide is high" zingt?

Ik ging stuk haha _O-

Hier geen instrumenten meer die serieus bespeelt worden (vroeger gitaar gespeeld). Maar ik ga een jam sessie met onze peuter en baby niet uit de weg. Genoeg percussie instrumenten die hier geramt worden onder begeleiding van een gruntende peuter.

_AB_

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 17:04

Wat een mooie schilderij, MiccaMaaike!
En hou je je huis zo netjes met n kind...

Hier lekker weekend nu, morgen naar vrienden in Hoogeveen en zondag n dagje thuis met Silvan :) Mn man is dan de hele dag weg, dus lekker rustig aan doen :)

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 17:10

Wat een leuke Santa kaarten zijn er al gestuurd {:)

Eten waar je me ‘s nachts voor wakker mag maken is er niet, zelfs als ik midden in de nacht honger heb en er ligt eten naast me, dan vind ik het nog steeds niet fijn om op zo’n moment te eten. Mijn favoriete eten overdag is sushi, maar in de winter vind ik kaasfondue ook heerlijk, gek op groenten in het algemeen en al helemaal paprika’s, paprikachips kan ik ook moeilijk vanaf blijven. Qua zoetigheid hou ik van Cheesecake en chocolade, maar snoep en veel soorten koekjes juist weer niet zo. Tenzij van die grote verse luxe koeken die bijna op taartjes beginnen te lijken, beetje luxe paardje ben ik wel (al ben ik zeker ook een werk-paard, maar dat is een ander verhaal)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 17:44

Wat leuk dat er nog een kaartje al is aangekomen! Voorpret is echt al begonnen!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 17:59

Soms gaat het hier zo ontzettend hard dat ik t gevoel heb niet aanwezig te zijn omdat ik niet kan bijbenen :')
Mocht mn santa echt nog antw op een vraag willen hebben dan laat maar weten ! Ik probeer er zoveel mogelijk mee te pakken.
Ikzelf vind t sowieso wel leuk om echt te spitten bij mijn Santa *edit... bij mijn lootje (:+) :))
En hopelijk vermaakt die van mij zich ook _O-

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 18:01

Mensen mogen mij over het algemeen ‘‘s nachts echt niet wakker maken. Ook niet voor eten. Die grap wilden ze met zomerkamp ook uithalen. Mij niet gezien.

Maar ik kan wel direct na het wakker worden een frikandel speciaal eten. Ook heb ik altijd wel zin in kaas van de kaasboer.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 18:04

Ik reageer alles op mijn telefoon trouwens. Dat argument vind ik best vreemd als dat weer eens tevoorschijn komt :')

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 18:14

Ineke2 schreef:
Ik reageer alles op mijn telefoon trouwens. Dat argument vind ik best vreemd als dat weer eens tevoorschijn komt :')

Ik vind via laptop wel veel makkelijker typen.. maar om die nou steeds te pakken voor bokt vind ik onzin.. hij is zo traag.. tegen de tijd dat ie opgestart is heb ik al lang een berichtje kunnen typen.

Dus via telefoon dan maar :j

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 18:23

Ineke2 schreef:

Nou via laptop reageren is vaak wel makkelijker. Maar ik reageer ook alleen via telefoon. Alleen ik lees selectief omdat ik geen tijd heb alles grondig te lezen :o (behalve als mijn lootje reageert)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 18:27

mariekeoo schreef:
Mensen mogen mij over het algemeen ‘‘s nachts echt niet wakker maken. Ook niet voor eten. Die grap wilden ze met zomerkamp ook uithalen. Mij niet gezien.

Maar ik kan wel direct na het wakker worden een frikandel speciaal eten. Ook heb ik altijd wel zin in kaas van de kaasboer.

Wij legden een hand in een bakje koud water. Dan plas je in je slaap in bed.
Dat vonden wij wel een grap. Maar eigenlijk is dat het niet natuurlijk.

Ik heb 's nachts wel eens honger, maar hoef niet wakker gemaakt te worden hoor.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 19:13

Ik word al elke nacht wakker gemaakt door Chester, dus graag niet voor nog iets anders. O:)

Ik zit mijn berichten per toeval terug te lezen. En noem Kamille thee een flop, maar dat is juist een dikke top! Naast Rooibos de enige thee die ik drink! Sorry Santa voor deze verwarring.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-25 20:34

SSS bericht! {:)

Als organisatie houden wij op de achtergrond actief bij wie van de lootjes de weekvragen heeft beantwoord en wie niet. Mocht een weekvraag niet beantwoord worden, dan wordt dit opgepakt via een privébericht.

Je kunt degene van de organisatie waarvan je jouw lootje hebt gekregen ook altijd nog een berichtje sturen als je ergens tegen aan loopt. Wij denken dan graag met jullie mee! :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 20:54

Sorry lieve Santa, als ik één van degenen ben die te weinig post.
Mijn vriend was afgelopen week ziek dus ik had ineens drie kinderen om voor te zorgen :=
Gelukkig kon mijn vriend zichzelf nog de trap op heisen maar dat scheelde niet veel.

Hebben jullie nog leuke weekendplannen?
Wij hebben vanmorgen de sleutel gekregen van ons nieuwe huis.
Bij aankomst bleken de vissen nog wel in de vijver te zitten. Zijn er mensen die graag een vis of 20 in hun pakket willen?

Onze eigen "guppies" worden overmorgen alweer 1 en ik voel me alsmaar sentimenteler worden :')

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 20:55

Roosch schreef:
Atomic Kittens? Is dat Exploding Kittens terwijl je "the tide is high" zingt?

_O- _O-

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 20:57

mariekeoo schreef:

Sochtends lust ik ook alles (maar vaste prik is wel dat ik sochtends eerst 2 bakken koffie buiten drink. Weer of geen weer). Het liefst ontbijt ik met gebakken ei en spek :-D

Maar een bordje AGV zou er ook wel in gaan hoor.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 21:00

Ik word liever niet wakker gemaakt want ben al een slechte slaper en kom al genoeg slaap tekort, maar mijn lievelingseten is savooiekoolstampot, goulashsoep, tiroler gröstl, kolokithakia tiganita met tzatziki en natuurlijk franse worst. :))
Ik ben ook iemand die 's morgens alles kan eten. Heerlijk een hotel waar je zo'n uitgebreid ontbijt hebt met ook warme dingen, Engels ontbijt. Of zoals Matheno, gebakken ei met spek.

Wat een geweldig kaartje, ik geloof dat je aan de slag mag. Wellicht heb je tegen die tijd een leuk DIY gemaakt voor je eigen lootje. :)) Je Santa heeft humor. _O-

Een muziekinstrument speel ik niet, ik ben geloof ik degene in de familie die niet de muzikale genen meegekregen heeft, tot groot verdriet van mijn vader. Tot zijn grote vreugde stopte ik als kind dus met de muziekles, want het was niet om aan te horen. _O-

Jolien, als het alleen je man is ben je nog goed weggekomen. Overal om me heen hoor ik dat gewoon het hele gezin ziek is.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 21:04

Citaat:
kolokithakia tiganita

De wattes???

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 21:17

Neonlight schreef:
Jolien, als het alleen je man is ben je nog goed weggekomen. Overal om me heen hoor ik dat gewoon het hele gezin ziek is.

Mwoah, ik vond dit al pittig zat met twee kinders die de benenwagen aan het ontdekken zijn.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 21:21

Mondy schreef:
Citaat:
kolokithakia tiganita

De wattes???

Gebakken courgettes.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 21:24

Alvast gefeliciteerd Jolien, dat is een mijlpaal!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 21:33

Germie kent de lekkere gerechten. :))
Inderdaad gebakken courgette, in olie gebakken/gefrituurd. Is een grieks gerecht en ontzettend lekker! Helaas krijg ik het zelf niet goed gemaakt. -O-

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 21:37

Neonlight schreef:
Inderdaad gebakken courgette, in olie gebakken/gefrituurd. Is een grieks gerecht en ontzettend lekker! Helaas krijg ik het zelf niet goed gemaakt. -O-

Het moet inderdaad niet te vet worden. Met de juiste kruiden is het inderdaad erg lekker. Zelf begin ik er ook niet aan. :+

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 21:43

Wat gaat het hier hard :wow:

Wat ontzettend leuk dat er al kaartjes binnenkomen! Het feest is dus al flink los gebarst!

Weekvraag 41
Eerst lekker sushi eten en dan met vrienden heerlijk spelletjes spelen. Wij wisselen af met Mario jamboree op de switch en bord spellen. Ooit het spel cranium gekregen van het werken bij de Bart Smit. Lijkt veel op party en co maar dan ook met klei opdrachten. Probeer eens een bord boerenkool met worst te kleien zodat de ander het kan raden! Ook tekenen met je ogen dicht blijft hilarisch.
Maar ik vind het doorbrengen met vrienden altijd leuk gewoon even gezelligheid onder elkaar.
Morgen staat er een avond Derek Ogilvie op de planning.

(Ik reageer ook 99% op mijn telefoon dus terug scrollen is soms wat lastig maar probeer wel steeds in te haken)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 21:46

germie schreef:
Neonlight schreef:

Het moet inderdaad niet te vet worden. Met de juiste kruiden is het inderdaad erg lekker. Zelf begin ik er ook niet aan. :+

Klinkt idd erg lekker ! Weer wat geleerd :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 21:48

Ik heb het dus wel een paar keer geprobeerd te maken maar krijg het net niet knapperig genoeg. Smaak is wel altijd goed. Heb nog wel advies gevraagd aan mijn Griekse collega's, eentje heeft zijn moeder gebeld voor het recept, die was ontzettend lekker (bierbeslag) maar ook niet goed van structuur. Courgette bevat nogal veel water, dus wellicht toch eerst in het zout leggen.
Ik krijg nu zin om het te maken, maar heb geen courgette in huis en heb mijn weekboodschappen al gedaan, morgen staat er een tacoschotel op het menu.

Mondy, je komt uit de buurt, restaurant Sirtaki in Valkenswaard heeft het op de kaart en is echt ontzettend goed. Sowieso is dat een fantastisch grieks restaurant, geloof 1 van de beste uit de regio.