Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Benzz schreef:Koffie koop ik altijd van Simon Levelt. Vind ik gewoon echt de lekkerste. Verder valt het mij op, dat vlees in de supermarkt bijna even duur is als bij de slager. De slager en de kaasboer zijn niet meegegaan in de gekte. Nu koop ik nooit kaas en vlees bij de supermarkt, maar hoor weleens de prijzen van collegas
.Benzz schreef:Koffie koop ik altijd van Simon Levelt. Vind ik gewoon echt de lekkerste. Verder valt het mij op, dat vlees in de supermarkt bijna even duur is als bij de slager. De slager en de kaasboer zijn niet meegegaan in de gekte. Nu koop ik nooit kaas en vlees bij de supermarkt, maar hoor weleens de prijzen van collegas

verootjoo schreef:Benzz schreef:Koffie koop ik altijd van Simon Levelt. Vind ik gewoon echt de lekkerste. Verder valt het mij op, dat vlees in de supermarkt bijna even duur is als bij de slager. De slager en de kaasboer zijn niet meegegaan in de gekte. Nu koop ik nooit kaas en vlees bij de supermarkt, maar hoor weleens de prijzen van collegas
Heerlijke kaas van de ambachtelijke kaasboer is hier 15€ de kilo, fabriekskaas uit de supermarkt dat nergens naar smaakt is nog duurder
Vlees idem dito idd. Slager hanteert een echte prijs en de supermarkt is flink de marges aan het vergroten naar mijn idee.
Chocola, praat me er niet van. Maar de prijs dwingt me onderhand wel om wat aan mijn verslaving te doen
. karuna schreef:Een aantal zaken wel, absoluut. Maar er staat ook in het artikel dat diverse producten (die veel mensen, denk ik, vaak nuttigen), goedkoper zijn t.o.v. vorig jaar.https://www.rtl.nl/nieuws/economie/arti ... -3-procent
De prijzen zijn weer fors gestegen ten opzichte van vorig jaar. Ik ben benieuwd als je gaat rekenen hoeveel het scheelt met twee jaar geleden. Het gaat gewoon zoveel stevig omhoog iedere maand weer opnieuw.
en ik bestelde er 100 per maand dus tikt lekker aan.
en door nieuw gezeik met gezondheid zit ik aan deel producten vast die juist weer gestegen zijn. Zoals eieren (die eet ik wel veel, weinig keuze in) en zuivelproducten. Plus nog 'verplicht' van die stomme verrijkers als lijnzaad enzo waar je al 3 euro voor klein rot zakje betaald. 
Percy schreef:Hier, België, zijn de dagelijkse boodschappen juist goedkoper geworden.
Voor mijn eieren betaal ik bij de automaat van de kippenboer 1,80 per 10. In de supermarkt zijn ze wel iets duurder.
Neonlight schreef:Chocolade is inderdaad duur vanwege de slechte oogst, ik vrees alleen dat de winkelprijs ook nooit meer omlaag gaat.