Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Benzz schreef:Koffie koop ik altijd van Simon Levelt. Vind ik gewoon echt de lekkerste. Verder valt het mij op, dat vlees in de supermarkt bijna even duur is als bij de slager. De slager en de kaasboer zijn niet meegegaan in de gekte. Nu koop ik nooit kaas en vlees bij de supermarkt, maar hoor weleens de prijzen van collegas
Benzz schreef:Koffie koop ik altijd van Simon Levelt. Vind ik gewoon echt de lekkerste. Verder valt het mij op, dat vlees in de supermarkt bijna even duur is als bij de slager. De slager en de kaasboer zijn niet meegegaan in de gekte. Nu koop ik nooit kaas en vlees bij de supermarkt, maar hoor weleens de prijzen van collegas
verootjoo schreef:Benzz schreef:Koffie koop ik altijd van Simon Levelt. Vind ik gewoon echt de lekkerste. Verder valt het mij op, dat vlees in de supermarkt bijna even duur is als bij de slager. De slager en de kaasboer zijn niet meegegaan in de gekte. Nu koop ik nooit kaas en vlees bij de supermarkt, maar hoor weleens de prijzen van collegas
Heerlijke kaas van de ambachtelijke kaasboer is hier 15€ de kilo, fabriekskaas uit de supermarkt dat nergens naar smaakt is nog duurder
Vlees idem dito idd. Slager hanteert een echte prijs en de supermarkt is flink de marges aan het vergroten naar mijn idee.
Chocola, praat me er niet van. Maar de prijs dwingt me onderhand wel om wat aan mijn verslaving te doen