Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bloemetje75

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 12:44

Wakker door de regen, meeste sneeuw wel weg om 7:15...

Langharige binnenkat met vlo (en 1 zien is vast meer dan 1 vlo)... en aangezien ik 7 katten heb, moet alles behandeld en deel (degene die buiten mogen) dus nieuwe seresto bandjes.... duur geintje.
Liefst zou ik alle poezen structureel binnen houden, helaas zijn de oudste 4 anders gewend en het daar niet mee eens (de 3 nieuwste mogen niet buiten of alleen aan tuigje).

Daarnaast is het gewoon al weer naar, grijs, regenachtig, ongezellig snertweer. Ik wil gewoon droog en zon (en of dat met +10 of -4 is, zal me zorg zijn).

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 13:10

Mijn ouders en broer zijn naar familie in Duitsland en ik heb geen idee wanneer ze terug komen, maar het feit dat het nu aan het ijzelen is vind ik echt geen fijn idee. Met mijn vrienden heb ik life360, en soms wou ik echt dat ik t ook samen met mn ouders had :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 13:48

Wat is het gruwelijk koud buiten. Met name op stal een flinke wind uit het oosten. Mijn vingers deden echt enorm zeer. Toen ik naar de auto liep werden ze net weer warm, maar toen had ik er geen bal meer aan.

Nu blijf ik de hele dag koud :brr:

En geen sneeuw, en glad was het ook zeker niet. Voor het noorden weer een iets te overdreven waarschuwing alles is erbij langs getrokken. Er zou nu sneeuw komen maar ook dat is gewoon regen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 14:23

Compleet verzopen, maar kippen zijn gedaan.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 15:44

Hoofdpijn die niet over wil grrr

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 15:48

poedersuiker poedersuiker ooit, ik had kantklossen als hobby moeten hebben ipv paarden :\ :=

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 16:08

Hier ook hoofdpijn waar ik al mee wakker werd. Wilde eigenlijk mn koudbloed bekappen vandaag maar voorover bukken is echt vragen om migraine.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 16:23

Afbeelding
Twee verzopen katjes. Moest nog door het water om madam te halen ook, want ze wilde zelf geen natte voetjes :roll:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 17:14

Aan mijn eigenwijze vader waar we al 100x tegen gezegd hebben dat hij een afspraak moet maken bij de huisarts. De epileptische aanvallen zijn de laatste tijd verergerd. Vaak gebeurd dit in de nacht, maar wij krijgen het dus niet mee ( iedereen slaapt apart van elkaar). Laatste tijd heeft hij niks aan vrije dagen , is gigantisch moe , hoofdpijn, kapotte lip en zere tong , zeker iets kenmerkends na een aanval. Ligt nu ook al de hele dag te slapen. Voor hem zelf vervelend, maar ik vind het voor mijn moeder ook wel sneu dat mijn vader niet luistert, maar ook totaal geen energie heeft om dingen samen te doen.

Waarschijnlijk moet er iets met de medicatie gebeuren. Maar mijn vader kan totaal niet plannen en overziet dat niet waardoor een afspraak maken al één ding is. Werk gaat in zijn ogen voor. Maar ik denk dan wat heb je eraan als dit steeds het effect is op je vrije zondag.

Andere kant wil ik het loslaten en moet hij het zelf maar uitzoeken. We hebben het zo vaak gezegd.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 18:28

Ik huur sinds Maart een opslag box omdat ik te veel spullen heb voor thuis te bewaren.
Daar zitten ook deels nog spullen vanuit de erfenis van mijn ouders.

De Box zou dus vochtvrij zijn maar toen wij Vrijdag daar waren was het al een vochtige schimmel party.

Dus wij baalde enorm ervan dus ik kan daar mijn spullen dus niet laten staan.

Dit bedrijf is ook in Juli overgenomen en zonder mededeling van overname en gewoon even €20 op de huurprijs gooide.

Ik heb toen ook gemaild van joh wat is dit nou kreeg ik een mail dat ze wel gecommuniceerd hebben bla bla bla

Maar toen ik gisteren toevsllig op hun revieuws keek was ik dus niet de enigste die geen bericht gehad over overname en de verhoging.

Dat was de druppel voor mij en ik ben dus gelijk naar de concurrent gereden en daar een box genomen en de andere opgezegd.

Wij zijn vandaag begonnen met spullen verhuizen want het is gewoon zonde van onze spullen.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 20:02

Fly_high schreef:
poedersuiker poedersuiker ooit, ik had kantklossen als hobby moeten hebben ipv paarden : :=

Overstappen kan altijd nog ;)

Blij dat t morgen weer maandag is en t weekend over is, kan m’n ergernis niet echt delen zonder heel bokt over me heen te krijgen. Ik ga zo zoeken naar een (zomer)vakantie en de klok naar half 10 kijken.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 20:18

Ik moet morgen vroeg op. En ik heb totaal geen zin om weer aan het werk te gaan na 2 vrije weken. -O-

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 20:30

Suzanne F. schreef:
Ik moet morgen vroeg op. En ik heb totaal geen zin om weer aan het werk te gaan na 2 vrije weken. -O-

Nou dit heb ik ook!!!

Zo geen zin.
Ik wil met dit weer bank hangen of op vakantie naar de zon.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 20:30

Fly_high schreef:
poedersuiker poedersuiker ooit, ik had kantklossen als hobby moeten hebben ipv paarden : :=

Handwerken is ook niet alles, ik ben vandaag een uur bezig geweest om mn garen te ontwarren :+

Maar: het is gelukt zonder de draad af te knippen :D

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 21:15

Vakantie geboekt voor april. Week denemarken noord jutland. Erger mij er nu dus kapot aan dat ik nog zolang moet wachten

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 21:45

Cao verandering. Hierdoor 2 weken minder zwangerschapsverlof vanaf dit jaar. Laat ik nou over 4 weken met verlof gaan :(

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 22:05

Ik erger me aan het pokkeweer, het feit dat we in Nederland echt een ontzettend poedersuiker hebben, ik morgen weer vroeg op moet en omdat het poedersuiker is waarschijnlijk heel lang in de file mag gaan staan (heen en terug) en ik heb de welbekende maandelijkse krampen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 22:06

Vriend en ik hadden het plan om morgen naar de Winterefteling te gaan. Nou dat is met dit weer en de voorspellingen ook geen leuk uitje.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 22:06

Mo_86 schreef:
Ik erger me aan het pokkeweer, het feit dat we in Nederland echt een ontzettend poedersuiker hebben, ik morgen weer vroeg op moet en omdat het poedersuiker is waarschijnlijk heel lang in de file mag gaan staan (heen en terug) en ik heb de welbekende maandelijkse krampen.

Ik ook. Ik kan niet wachten tot ik lekker de zon op ga zoeken.
Nog 75 hele lange dagen wachten en dan lig ik lekker onder de palmbomen.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 22:31

Hier morgen ook beide weer werken
Oudste naar school(die heeft totaal geen zin want school is stom ik wil niet meer met de taxi blablabla)
Jongste naar de gastouder(meeemmmieee wanneer mag ik nou eindelijk naar de basisschool? Ja na de zomervakantie vriend)

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 23:07

iirrssjjee schreef:
Cao verandering. Hierdoor 2 weken minder zwangerschapsverlof vanaf dit jaar. Laat ik nou over 4 weken met verlof gaan :(

Jeetje vind dit nogal een grote verandering...

Ik baal ervan dat ik nog zo onzeker ben bij de paarden, gewoon een hele tijd (jaar of 8) eruit gelegen en ben tegenwoordig al zo snel onder de indruk. Moet echt weer even dat vertrouwen terugvinden.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 23:42

Laatste weekje met mn foster kittens.
Wat gaat de tijd snel.
Van vier weken oude bolletjes. Naar 12 weken oude, super hyperactieve langpootmugjes.

En ze zijn zo sociaal. Ik ga ze echt missen.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 00:42

Snoraly schreef:
iirrssjjee schreef:

Jeetje vind dit nogal een grote verandering...

Ik baal ervan dat ik nog zo onzeker ben bij de paarden, gewoon een hele tijd (jaar of 8) eruit gelegen en ben tegenwoordig al zo snel onder de indruk. Moet echt weer even dat vertrouwen terugvinden.

Ja is echt rot. Ik heb gelukkig gewoon de 16 wettelijke weken, maar kreeg er vanuit de cao 2 extra "cadeau" omdat het best een pittig beroep is (zwemlesgever). Vorige zwangerschap in 2022 had ik dus het geluk deze te gebruiken. Nu niet meer helaas... Is ook gewoon zo balen dat het dan nu veranderd is, precies wanneer ik met verlof ga... Aghja, het is niet anders.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 05:16

Dat ik 2 uur voor mijn wekker al wakker ben -O-
Ik moet terug gaan werken na 7 maanden thuis (zwangerschap) en ik start op een nieuw werk. Stress :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 07:33

Ik moet zo naar mijn werk en echt totaal geen zin in.