Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Suzanne F. schreef:darkangel23 schreef:Naar wat ik begreep zijn de tumoren agressiever dan gedacht. Ze moesten op een gegeven moment wel met chemo beginnen, anders zou het sowieso te laat zijn.
Maar slaat de chemo niet aan? Of is het te zwaar voor het lichaam?
Rocamor schreef:Ik merk dat het me niet los kan laten, zo verdrietig voor jou en je zoon.
Heeft hij eigenlijk nog (half-)broers/zussen waar hij zich evt aan op kan trekken, zodat hij toch nog wat familie heeft? Niet dat dat het verdriet minder maakt, maar ik heb zo te doen met hem. In zijn eentje op internaat of bij je vriendin, niet echt (heel) eigen.
darkangel23 schreef:Rocamor schreef:Ik merk dat het me niet los kan laten, zo verdrietig voor jou en je zoon.
Heeft hij eigenlijk nog (half-)broers/zussen waar hij zich evt aan op kan trekken, zodat hij toch nog wat familie heeft? Niet dat dat het verdriet minder maakt, maar ik heb zo te doen met hem. In zijn eentje op internaat of bij je vriendin, niet echt (heel) eigen.
Hij heeft al vrienden gemaakt op het internaat en de vriendin waar hij verblijft heeft ook kinderen waar hij goed mee overweg kan.
DuoPenotti schreef:Wat verdrietig zeg.
Weten de andere kinderen dan niet dat Poetser komt te overlijden?
En mag en kan zoon geen steun zoeken bij hen?
Dit vind ik extra verdrietig om te lezen in dit al zo verschrikkelijke verhaal