Wat een transformatie fokfanaat! Erg mooi, en wit gestuct met zoveel isolatie vast ook een groot verschil in comfort
RanjaRietje schreef:Ohja zo zijn mijn klompen ook na een tijd Voor:[ Afbeelding ]Na:[ Afbeelding ]Ik was serieus op zoek naar jouw klompen
fokfanaat schreef:[ Afbeelding ][ Afbeelding ]Oeh dat is een hele mooie verbetering.En die kast ook een heel verschil.Ik heb gisteren een kast uitgemest maar stom, helemaal vergeten een voor foto te maken.Haha, die klompen zijn wel heel goed afgedragen.
noviceh schreef:RanjaRietje schreef:Ohja zo zijn mijn klompen ook na een tijd Voor:[ Afbeelding ]Na:[ Afbeelding ]Ik was serieus op zoek naar jouw klompen Kan ik begrijpen
Het was ff afzien.voor:Tijdens heb ik niet gemaakt, maar patroon tekenen en aanpassen en stof knippen is niet zo boeiend.En na.Hele ochtend werk aan gehad. Hopelijk is mijn dochter er blij mee (en past die ). Op naar vele uurtjes zwemplezier!
Bellatrix schreef:Wat heb je met de oude gedaan?Op een weggeefhoek gezet en die was dezelfde dag nog opgehaald Wauw Mri wat knap gedaan!