Moet nog zooooveel foto’s bewerken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nicole_floor schreef:Hij heeft er net/laatst ongeveer 2 weken terug als starter, alleen een huis onder de 2 ton gekocht in Drenthe.![]()
En die mensen uit het westen gebeurt hier in Overijssel ook. Zij kopen alle oude boerderijtjes op, die net buiten de stad/dorp staan.
nicole_floor schreef:Hij heeft er net/laatst ongeveer 2 weken terug als starter, alleen een huis onder de 2 ton gekocht in Drenthe.![]()
En die mensen uit het westen gebeurt hier in Overijssel ook. Zij kopen alle oude boerderijtjes op, die net buiten de stad/dorp staan.
daantjuhhh schreef:nicole_floor schreef:Hij heeft er net/laatst ongeveer 2 weken terug als starter, alleen een huis onder de 2 ton gekocht in Drenthe.![]()
Ik woon ook in Drenthe.
Hier koop je onder de 2 ton net een flatje.
Rond de 210/220 koop je hier in een “tokkie” wijk een slecht onderhouden tussenwoning.
Mijn straat gaan de rijtjeshuizen nu op 3 ton.
Wat heb je dan?
Nou een simpel rijtjes huis met een kleine tuin.
Niks bijzonders.
JudithGigi schreef:Huh is Limburg dan zo anders qua woningprijzen? Ik verwacht niet dat onze opgeknapte starterswoning voor gek veel meer dan 2 ton gaat straks hoor. Schoonzus heeft begin dit jaar ook een prima huis gekocht voor onder de 2,5ton
PotjeMayo schreef:Polarize schreef:Toelatingsgesprek ging goed![]()
Nu zit ik weer te malen op dat het te snel ging en we eigenlijk te weinig tijd hadden om alles te bespreken
Wat fijn! Welke opleiding ga je doen?
Heel herkenbaar, maar het zal vast goedkomen als het gesprek verder ook goed ging!
Nyaleti schreef:Zit hier (alweer) een vreemde kat op het erf, al een paar dagen.
Op Amivedi en lokale FB groepen gepost maar niemand die zich meldt.
Is "misschien" van iemand uit de buurt (want die herkent dr eigen kat niet??), dan zijn we mooi klaar want al die katten zijn intact.. Al heb ik nog niet kunnen zien of het een poes of kater is.
Toen laatst mijn katten naar binnen gingen, deed die alsof hij mee wilde lopen dus is echt wel een huisje gewend. Komt ook niet om te vechten maar lijkt echt vriendjes te willen worden met mijn katten.
Te schuw voor chipreader dus weer het gedoe om een vangkooi te regelen![]()
Wil hem / haar ook niet naar het asiel doen want is een zwarte volwassen kat, die zit daar gewoon oneindig lang..