Tweede rat zit in m’n mouw dat typt zo lastig.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cambionn schreef:Het is wel een mooie geworden! Sjiek maar niet te bling bling. De glitter is in het echt heel subtiel. Past mooi bij het randje op mijn laarzen (Petrie Riva).Vandaag voor het eerst van een paard gevallen. Blij omdat get vroeg of laat toch wel zou gebeuren maar toch bijna 2 jaar heeft gekost. En omdat ik buiten beetje hoofdpijn en stijve schouder niks markeer, en nu een goed excuus heb om een nieuwe cap te kopen. Dus ga zo maar lekker naar de Eppljejeck.
Cambionn schreef:Cambionn schreef:Het is wel een mooie geworden! Sjiek maar niet te bling bling. De glitter is in het echt heel subtiel. Past mooi bij het randje op mijn laarzen (Petrie Riva).Vandaag voor het eerst van een paard gevallen. Blij omdat get vroeg of laat toch wel zou gebeuren maar toch bijna 2 jaar heeft gekost. En omdat ik buiten beetje hoofdpijn en stijve schouder niks markeer, en nu een goed excuus heb om een nieuwe cap te kopen. Dus ga zo maar lekker naar de Eppljejeck.
Het brede model is wel ff wennen kwa hoe het eruit ziet, maar hij is wel erg comfy en zal wel fijn zijn tegen zon in de ogen (hij is niet breed om het hoofd, daar past hij mooi, maar de cap zelf is gewoon dik waardoor hij meer uitsteekt dan mijn oude + een extra brede klep).
[ [url=m/ErcNDW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kimberley_ schreef:Equithème! Is deze:Cambionn schreef:Het is wel een mooie geworden! Sjiek maar niet te bling bling. De glitter is in het echt heel subtiel. Past mooi bij het randje op mijn laarzen (Petrie Riva).
Het brede model is wel ff wennen kwa hoe het eruit ziet, maar hij is wel erg comfy en zal wel fijn zijn tegen zon in de ogen (hij is niet breed om het hoofd, daar past hij mooi, maar de cap zelf is gewoon dik waardoor hij meer uitsteekt dan mijn oude + een extra brede klep).
[ [url=m/ErcNDW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi! Fairplay?