Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Suliko schreef:MarlindeRooz schreef:
Ik was daar net ook, gelukkig voor de botsing. Maar wat een gruwelijk smerige stalling is dat zeg. Pislucht en overal afval.
Oh ja, je wilt absoluut voorkomen dat je daar alle trappen moet nemen. Dus als ik beneden stal, neem ik de gang onderlangs naar de perrons. Als ik boven stal neem ik de trap naar boven. Alle hoeken en trappen daar zijn zo goor.
Terwijl ze er écht heel vaak schoonmaken, dagelijks volgens mij. En ook anti pis maatregelen nemen. Maar er zijn gewoon heel veel gore mannen die daar alsnog hun behoefte doen.
imaudy schreef:Polarize schreef:
Mijn paard is zo goed als 100% bombproof in het verkeer. Trekkers, extra lange vrachtwagens met zwaailampen en alles erop en eraan zijn 0 problemen.
Maar. Als het water in de slootjes hoog staat? Denk maar dat meneer er langs gaat.
Ook de BBB promotieposters, doodeng. En één specifieke auto? Hij moest echt even stilstaan en wachten tot die auto voorbij was, kreeg hem niet meer vooruit.
Het blijven rare beesten
Mijn pony vertrouwde een zwerfkei nooit. Maar omdat hij stil bleef liggen ging het wel. Totdat de gemeente hem opgehoogd had
Molly1230 schreef:Heb gewoon echt een k*tdag. Ik voel me somber en heb negatieve gedachtes. Ik kijk ook een beetje op tegen de decembermaand op. Veel werken, erg druk op werk en dat gepaard met deadlines en herkansingen. Vind het jammer dat mijn blik op de decembermaand totaal wordt veranderd door de drukte die er gaat komen op mijn werk.
Polarize schreef:imaudy schreef:
Mijn pony vertrouwde een zwerfkei nooit. Maar omdat hij stil bleef liggen ging het wel. Totdat de gemeente hem opgehoogd had
Ja maar die steen gaat hem ook echt opeten nu dat ie verhoogt is![]()
Die van mij had gewoon zn dag niet helemaal denk ikkan best door de wind komen, maar alles en alles was eng. Dingen langs de weg waar hij normaal niet van op kijkt ging ie stil voor staan en staren. Ik zit zelf met wat stress die ik niet helemaal los kan laten, dus misschien dat ie dat een beetje overnam.
vikawiek schreef:Ziggo die al de hele dag storing heeft. Ik probeer niet te hard door m'n data heen te gaan, maar eigenlijk wil ik gewoon met een bak chips YouTube kijken