Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Animal

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 11:23

Jammer.. Ik kan ook niet wachten om te weten voor wie ik het pakket mag maken :+

Zelf ben ik ook niet heel goed met een budget.. Met andere kadoos ga ik er ook net even te vaak ruim overheen :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 11:53

Kunnen we het niet wat eerder doen gezien de personeelstekorten en intense vertragingen?

:* :* :*

Een leuke Lush dupe is het Kroatische merk Tinktura. Iets goedkoper en op bol.com te krijgen!

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 11:56

Ik zou het in elk geval wel fijn vinden als het eerder als november is, zeker nu alles duur is en er overal personeel tekort is.
Heb je wat meer tijd voor te shoppen en eventuele levertijden.

Maar misschien is het voor het team qua organiseren niet mogelijk, zal toch veel tijd in zitten om alles te regelen.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 12:39

Vroeger is leuker :D
Er is hier sinds donderdag een nieuwe Wibra, ik ben net even gaan kijken. Ze hadden pepernoten! Die lust ik volgens mij zelf niet, maar een aantal van jullie wel, als ik het juist gelezen heb :D

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 13:10

pimaude schreef:
Wij zijn getrouwd !!

[ [url=m/ebzFt2.jpg]Afbeelding[/url] ]

En daarmee ben ik de komende 3 weken iets minder actief, maar ga mijn best doen dit topic niet te vergeten en op zijn minst bij te lezen !

Gefeliciteerd .

Witte chocolademelk is ook lekker :):)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 15:14

Ik bedacht me nog 2 leuke dingen:

Ik ben een beetje bezig met beleggen maar ik ben er nog niet zo goed in. Dus een begrijpelijk boek daarover zou leuk zijn (tweedehands of uit eigen collectie bv).

Ook vind ik organiser kratjes en mandjes leuk! Zoals https://www.hema.nl/wonen-slapen/opberg ... 29022.html

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 18:02

Budget… Wasda ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 18:10

Nu ik weer thuis aan het werk ben, bedacht ik me nog iets; mijn rechterhand koelt altijd zo af en ik kreeg de tip handschoentjes te dragen zonder vingers/toppen dus dat zou ik ook wel willen in een leuk printje oid.
En leuke boekensteunen voor op mijn nieuwe bureau zijn ook welkom!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 18:47

Kokos vind ik ook niet lekker behalve bounty’s en malibu cola weer wel. Verder is mijn moeder dol
Op kokos. En dan vooral de de toffifee kokos die laatst in de winkels bij kruidvat lag.

Vanmiddag ook de twix speculoos gezien bij de kruidvat, dus ook even ingeslagen!

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 19:23

Jeetje wat gaan jullie hard! Ik ben op dit moment even een beetje druk met een droom die ik donderdag verwezenlijkt heb: mijn droomauto! De Suzuki Jimny <3

Afbeelding

Dus dat is ook een leuke top! Alles in Suzuki Jimny thema, haha.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 19:42

Mijn schoonmoeder kwam met roze gnoompjes aan. Helemaal leuk voor in de boom straks. Roze en gnoompjes zijn dubbel top.

Afbeelding

Twee jaar terug heb ik van Neonlight ook een roze gnoompje gekregen. Die gaat ook niet weg. <3

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 19:57

Nala schreef:
Jeetje wat gaan jullie hard! Ik ben op dit moment even een beetje druk met een droom die ik donderdag verwezenlijkt heb: mijn droomauto! De Suzuki Jimny <3

[ [url=m/nEfvnI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ohhhh leuk, jeugdsentiment. Mijn moeder heeft jaren in een Jimny gereden en ik ook toen ik mijn rijbewijs haalde.

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 21:57

Ik vind eerder lootjes ook geen slecht idee O:)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 23:08

rink schreef:

Meer tijd om kados uit te zoeken meer beter toch?

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 01:22

Tanya schreef:
rink schreef:

Meer tijd om kados uit te zoeken meer beter toch?

Yes! En meer tijd om rustig uit te pluizen wat je lootje allemaal gezegd heeft en hints te bedenken.

Ik ben blij, ik ben op bezoek bij mijn paard. <3 Vorig jaar heb ik een vrij ernstig ongeluk gehad en daardoor hersenletsel opgelopen. Een lieve vriendin vangt mijn paard al heel lang op want ik kan bv niet meer autorijden, dus kan er niet zelf voor zorgen. Maar dit weekend ben ik dus op bezoek. Net lekker geknuffeld en dat is zo fijn, <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 08:24

Oh wat moet dat fijn zijn Pauline <3

Die gnoompjes zijn leuk!!

Ik las nog wat over sokken.. wij hebben eigenlijk al teveel sokken voor het sokkenmandje, maar echt lekkere warme voor in huis krijg ik er denk best wel bijgepropt. Mijn voeten kunnen die eventueel wel waarderen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 08:35

Zalig Pauline! Fijn ook zo'n goede oplossing voor je paard. En dan een keer heerlijk knuffelen doet deugd! <3

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 08:35

Sokken kan je nooit genoeg hebben toch ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 08:39

Als je ze niet meer kwijt kunt, terwijl de helft in de wasmand ligt.. dan heb je eigenlijk wel genoeg sokken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 09:52

Nala schreef:

[ [url=m/nEfvnI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oehhhh wat tof !! Genieten hoor ! Mooi

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 11:08

wat heftig Pauline, wat fijn dat je zo'n fijne middag hebt gehad bij je paard en je vriendin je daarbij zo goed helpt. Hoe verloopt je herstel?

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 11:24

Wat fijn Pauline, hoe heerlijk om dan gewoon weer even te kunnen knuffelen.

Kan ook niet wachten om mijn lootje te kunnen uitpluizen, te beginnen met shoppen en na te denken over leuke hints (ik vind het fijn om rekening te houden met het lootje bij de hints, er zijn er hier best een paar waarvan ik denk ‘als ik jou krijg dan ga ik echt….’)
Maar tot die tijd is hier meepraten al een goede opwarmer.

Gewone sokken heb ik al genoeg, gekke sokken hou ik niet van, maar een extra set van die slof-achtige huissokken zijn wel welkom. Twee jaar geleden met secret santa kocht ik een paar voor mijn lootje en die vond ik zo leuk dat ik uiteindelijk een extra paar kocht voor mezelf en die draag ik stiekem toch best veel, zeker als ik thuis werk.

Over thuis werken gesproken, ik heb een fijn hoekje met een goed bureau, stoel etc. maar iets om dat een beetje verder op te fleuren is best welkom. Mag zeker ook iets voor aan de muur zijn (mijn collega’s klagen dat die witte muur achter mij zo saai is), echte kantoorartikelen hoeft niet, wat ik nodig heb kan ik zo van werk meenemen.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 12:14

rockwitch schreef:
Ik heb me nog nooit aan het budget gehouden volgens mij.

Ik heb vorige editie het hele woord budget maar gewoon laten varen :')

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 12:28

Lekkere dikke huissokken heb ik niet meer, af krijg je ze niet, maar ze waren niet mooi meer door het wassen, dus alles weggedaan. Ik heb maat 39.

Een leuke bakvorm ofzo vind ik ook wel een top, voor cupcakes en klein spul heb ik genoeg, maar voor een grote cake heb ik alleen rond, langwerpig en tulband. Ik zal laatst super leuke in stervorm, kerstboom, zelfs een katvorm. Echt te gek :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 13:21

Och Pauline wat heftig. Dikke knuffel voor jou :(:)

Ik pleit ook voor vroege lootjes :j
Maar misschien kan ik wel alvast met mijn hints bezig gaan.