_San87_ schreef:MarlindeRooz schreef:Mijn ontvangstcomité vanmorgen:
[ [url=m/R5C2rO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nqpzfA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is wel een schattig poepje.
Met uitpuilende oogjes op de kop.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appeltje_1 schreef:Valerie93 schreef:De "ik app je als ik thuis ben" en dan niets sturen... nu zo de neiging om te vragen of de persoon verdwaald is... maar weet ondertussen allang dat die gisteravond gewoon thuis is gekomen.
Oh ik heb zo vaak dat ik dat helemaal vergeet
Arethe schreef:Dat mijn aanstaande ex-man blijft benadrukken tegenover onze dochter hoeveel hij haar mist als ik met haar samen een nachtje weg ga.
Joh hoe wil je haar een schuldgevoel aanpraten en een loyaliteitsconflict. En natuurlijk niet willen luisteren als ik dit uitleg ‘want ik mis haar en dat mag ze best weten..’
Urbanus schreef:Arethe schreef:Dat mijn aanstaande ex-man blijft benadrukken tegenover onze dochter hoeveel hij haar mist als ik met haar samen een nachtje weg ga.
Joh hoe wil je haar een schuldgevoel aanpraten en een loyaliteitsconflict. En natuurlijk niet willen luisteren als ik dit uitleg ‘want ik mis haar en dat mag ze best weten..’
Gefeliciteerd dat deze zeikerd je ex is. Wat een sukkel!
Arethe schreef:Dat mijn aanstaande ex-man blijft benadrukken tegenover onze dochter hoeveel hij haar mist als ik met haar samen een nachtje weg ga.