Urbanus schreef:Hij zegt dat relimeisjes altijd de vieze dingen doen.
Zou het fijn vinden als we bij een biecht even de mate van geloof toevoegen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:[ Video ]
Urbanus schreef:Oh ja
Volgens mijn man is er een hele underground scène op de Opwekking vol drank en seks.
Niwla schreef:Huh, BM ook christelijke mensen praten gewoon over seks hoor.
Dat van die kerk kampen is echt niet oké.
Zebrastreep schreef:Suzanne F. schreef:EO jongerendag ofzo? Die is 11 juni zag ik. Kan je nog heen Urbanus!
De Opwekking heb je net gemist. Die was met Pinksteren.
Misschien kan ik mijn verjaardagsuitje nog omplannen
MarlindeRooz schreef:Niwla schreef:Huh, BM ook christelijke mensen praten gewoon over seks hoor.
Dat van die kerk kampen is echt niet oké.
Dan doen christelijke mensen helemaal niet allemaal.
Maar je komt dus uit Ede?
Mijn kerkkamp op die leeftijd was trouwens heel leuk en legaal enzo.
BaileyMix schreef:Urbanus schreef:Oh ja
Volgens mijn man is er een hele underground scène op de Opwekking vol drank en seks.
Is echt zoAllemaal losgeslagen tieners die nog nooit normaal over seks hebben gepraat en dan samen op zo'n festival staan... Dat gaat dus mis.
Overigens vertelden mijn gezegende vriendinnetjes ook over de kerkkampen waar zij vroeger naartoe gingen. Zij rond de 12/13/14, begeleiders waren dan kerkprominenten van eind 20/begin 30. Daar werd dan stiekem door die begeleiders met de kinderen stripper-spelletjes etc. gespeeld en 'doen durven of de waarheid' met seksuele opdrachten![]()
Dikke vette gore kindermisbruik dus.
Afijn, de Heere zij met ze.
Niwla schreef:BM, mijn ervaring is dat oudgereformeerden niet naar opwekking gaan. Dat is namelijk veel te vrolijk en blij allemaal.
Niwla schreef:zijn nog stromingen waar meisjes er tijdens de huwelijksnacht achter komen wat seks is en 9 maanden later een kind baren. Die liggen alleen niet te vozen op opwekking.
Captain schreef:Niwla schreef:zijn nog stromingen waar meisjes er tijdens de huwelijksnacht achter komen wat seks is en 9 maanden later een kind baren. Die liggen alleen niet te vozen op opwekking.
Ik heb zo'n vriendin, die toevallig vandaag trouwt! Had tot.. 2/3 jaar geleden geen idee waar de tampon in gaat. (Is nu 29..)
Ben benieuwd.
BaileyMix schreef:Niwla schreef:BM, mijn ervaring is dat oudgereformeerden niet naar opwekking gaan. Dat is namelijk veel te vrolijk en blij allemaal.
Klopt, dat is een ander territoriumHet ging over het 'normaal' over seks praten. Dat gebeurt - naar mijn mening - in vrijwel alle christelijke stromingen vaak nauwelijks. Verder dan hel en verdoemenis, schaamte, zonde, 'jezelf bewaren' en in het beste geval 'liefde in een huwelijk tussen man en vrouw' komt het zelden.
Shenavallie schreef:Bij 'geen seks voor het huwelijk' trek ik altijd de vergelijking met een auto kopen. Daar maak je toch ook eerst een proefrit in?